hiljainen on palsta tää, jossa ennen sun äänesi kaikui.
Se oli ennen, mutta nyt, näppäimistös lienee kylmennyt,
palsta tää on hiljainen, niin hiljainen...
Hiljainen on palsta tää, jossa ennen sun naurusi raikui,
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tällä palstalla koskaan raikunut nauru, en muista niin olleen.
- Anonyymi
Mä en ole kuullut kenenkään ääntä.
- Anonyymi
Mä oon kuullut puhelimessa.
- Anonyymi
Kyllä kirjoitetut sanat voivat "nauraa".
Kokemukseni mukaan naurun kuulevat vain harvat.
Sitten on vielä tyypit jotka ymmärtävät naurut väärin, eli ivallisen naurun oikeaksi lämpimäksi iloitteluksi tai päinvastoin. Heitä on paljon. Kun ei ymmärrä luettua, niin ei.
Ja nyt hiipuu viimeisetkin iloiset yritykset, olen samaa mieltä kuin aloittaja.
Soromnoo. - Anonyymi
Hiljaista taitaa jatkossa olla. Tämä ns. uudistus on pannut sivut päin pershettä, ei järjen hiventä eikä mitään muutakaan ideaa. - Nm. M i k s i siis tehty
- Anonyymi
Laatu työtä Suomesta.
Nämä uussuomalaiset on nyt aloittaneet työhön tutustumiskurssi kai mansikkapellolla ?
https://laitonlehti.net/2020/06/17/paivan-kuva-355/
Ei voi kuin sanoa, et hyvää tulee vaikka keskinkertaista yrittää tehdä ?!
Totta turiset, jos tämä tämmöiseksi jää, ei paljon kiinnosta.
- Anonyymi
Olisikohan syy, siihen se et kerkeä lukea viestiä kun se on jo bittiavaruudessa ?
- Anonyymi
Suomen humoristi Kulmuni koulutti itseään kertomaan satuja. Teidän laskuunne hinnalla, jolla yliopistossa koulutetaan pari maisteria 5 vuodessa
Koulutuksen jälkeen sadunkerronta jatkuu niin, ettei hän päässyt selville milloin ja mitä hänelle koulutettiin, minkä hän kiistää tienneensä. Mitä hän tiesi, sitä hän ei kiistä eikä kerro
Kulmunin avustaja tilasi koulutuksia kertomatta hallinnolle ja Tekir laskutti koulutukseen liittyvästä työstä, josta Kulmuni kiistää tienneensä
Valtiovarainministeriö maksoi hänen esiintymiskoulutuksestaan 26 329 euroa ja työ- ja elinkeinoministeriö 29 884 euroa. - Anonyymi
No eihän täällä sovi nauraa....eikä kertoa vitsejä ...tämä on vakavaa touhua ...
mimmimum-..miNythän tilanne on vuorokauden aikana kohentunut, kun näkee koska on viimeisin viesti tullut.
Kyllä tämä vielä iloksi muuttuu, turha oli hätäillä.- Anonyymi
Crexcrex kirjoitti:
Nythän tilanne on vuorokauden aikana kohentunut, kun näkee koska on viimeisin viesti tullut.
Kyllä tämä vielä iloksi muuttuu, turha oli hätäillä.Vai niin...
Oletko Ylläpidon oma poika? Anonyymi kirjoitti:
Vai niin...
Oletko Ylläpidon oma poika?Eivät ole kutsuneet omakseen, itse täytyy omin sanoin näkemänsä perusteella kirjoittaa.
Anonyymi kirjoitti:
Vai niin...
Oletko Ylläpidon oma poika?Ei siihen tarvitse edes olla poika, että muutoksen parempaan huomaa.
Minun koneellani tämä on ihan toimiva nyt, hieman harva, mutta minulla onkin suuri näyttö, koska käytän tavallista kotikonetta, niin ei haitaksi asti liian harvaa.
Hieman liian optimistisia vaikuttavat olevan mainosten saannin suhteen, kun joka viiden kommentin jälkeen on noin paljon tyhjää mainostilaa. Vähempäkin varmaan riittäisi ja tekisivät vasta sitten niille tilaa, jos niitä mainoksia tulee. Itsellänikään kun ei ole mitään mainostettavaa, jolla ostaisin heiltä mainospaikan.
- Anonyymi
Ihanalta maistuivat ainakin mansikat kotimaan...makeita ...mutta aika kalliita vielä ..täällä 8euroa litra... Viljelijä puutarhuri sanoi jokinaika sitten että Juhannusviikolla viimeistää saadaan ...ja niinhän se oli ..
mimmimum-..mi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.855402Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.423591Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612965Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462181Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611936Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2891753- 471606
- 941422
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.81322