moi! haluisin sen tumman tilan (dark) mun snäppiin mut miten sen siihen saa vai saako ollenkaan? kiitos jos vastaatte! <3
Tumma tila iphonessa snapchattiin?
9
8924
Vastaukset
- Anonyymi
ite oon yrittänyt saada tätä kanssa, ei toimi. VPN ja kaikkea kokeiltu. Kertokaa minullekkin jos tiedätte
- Anonyymi
Löysin!
Tumma tila
Voit vaihtaa Snapchat-sovelluksen ulkoasua kytkemällä tumman tilan päälle 🌃
Näin kytket tumman tilan päälle:
Napauta ⚙️ profiilinäytölläsi. Asetukset avautuvat.
Napauta Oma tili -kohdassa Sovelluksen ulkoasu.
Valitse Aina tumma.
Kytke tumma tila pois päältä valitsemalla Aina vaalea.
Huomaa: Tuomme tumman tilan hiljalleen useampien käyttäjien ulottuville. Se ei siis välttämättä ole vielä käytössäsi.
Otathan yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää, törmäät ongelmiin tai haluat antaa palautetta.
Liity Snapchatin beta-ohjelmaan, niin voit auttaa meitä havaitsemaan virheitä ja pääset ehkä testaamaan uusia Snapchat-ominaisuuksia ennen niiden julkaisua!
Hauskaa snäppäilyä!- Anonyymi
moikka, toi ei löydy multa mistään et saisin muutettuu tumman tilan ja mulla on apple puhelin eli sen pitäis löytyä. mistä mahtaa johtua?
- Anonyymi
Selitätkö viel vähä tarkemmin ku en löytän mist sais
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selitätkö viel vähä tarkemmin ku en löytän mist sais
Eli ku meet iphonen asetuksii niin mihin pitää eka mennä
- Anonyymi
Mulla ei lue siellä sovelluksen ulkoasu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ei lue siellä sovelluksen ulkoasu
minullakaan ei lue siellä sitä sovelluksen ulkoasua
- Anonyymi
Snapchat - Asetukset - Oma tili - App Appearance (Alin listassa) Multa löytyy näin!
- Anonyymi
Saa sen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873806
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m891741Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281472- 1651342
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut231138Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2031087Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?931051- 361037
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk125994Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell171863