Jämsän koronatartunnat
Anonyymi
Miksi aina 10? Eivätkö he koskaan parane, vai pysyykö vain vakio?
5
156
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä tartunnan saanut on tartunnan saanut, vaikka ei enää sairas olisikaan, eli on parantunut. 10 henkilöä Jämsän alueella on korona-aikana saanut tartunnan. Toki voihan tartunnan saanut olla myös oireeton. Siinä sulle pohdittavaa ;)
- Anonyymi
Laiska päätoimittaja. Ei kiinosta. Muualla näkyy maailmanlaajuisesti. Tartunnat. parantuneet. kuolleet. Päätoimittaja pitää pelkoa yllä. Jotta tilaukset pysyy samana.
- Anonyymi
THL
- Anonyymi
mitä vitun välii joku korona
- Anonyymi
Kyllä on kun se tarttuisi sinuun toivoo Make !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maisa Torpan raskausuutisesta...
Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss60829537Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin28820807Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio4014057Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma35210847- 777984