Ostin Golf Variant 1,6 bensa -01, juuri katsastettu eikä mainintoja. Muutaman sadan km lenkillä lämpimänä aina hidasteli nopeutta lisätessä, samoin tyhjäkäynti seisottaessa epätasainen. Lambda-arvo juuri alle sallitun. Itse tumpelo näiden kanssa. Onko aihetta huoleen, jotain pientä säätöä?
Epätasainen käynti
4
103
Vastaukset
- Anonyymi
Kaasuläppäkotelo kenties puhdistusta vailla.
- Anonyymi
Saattaa ilmamassamittaus olla rikki. Saattaahan se toki olla jostain muualtakin hajalla. En siis ole 100% varma.
- Anonyymi
Kokeile laittaa masinolia tankkiin ja aja toinen pitkä lenkki.. ainakin ruiskut puhdistuu ja muut karstat häviää..
Lamba anturi jos on rikki on meno kuin kengurun selässä. Ja tyhjäkäynti tippuu/jää liian suureksi. Sama pätee myös ilmamassaanturin likasuuden oireissa..
IlmaMassaanturin voi putsata siihen tarkoitetulla aineella.. lamba anturia ei kannata mennä putsaamaan millään, voi tarkastaa onko miten ummessa ja tarvittaessa varovasti teräsharjalla rapsuttaa.. lamba anturikin pysyy puhtaampana jos käyttää masinolia tankissa..- Anonyymi
Kiitoksia hyvistä vinkeistä! Eipä paljon näillä kilometreilla haittaa alle5000km//v, mutta ihan perstuntumalla tuota kyselin, Ihan hyvä, mutta silti kaipaan sitä entistä vanhaa Golfia.
Itse olen niitä, jotka haluaa käyttää mitä tahansa kampetta pitkään.
Näin aina kesällä suun vetää aina virneeseen vanha Anglia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905137
- 534046
- 252149
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271807Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151424
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271207Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201026T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21970