haluisin/tarvitsen uuteen ryhmää osallistujia ja kaverille on tarvetta toivon että luette.

040 661 9899 laittakaa viestii tai soittakaa.
eli loin noin 1h sitten ryhmän nimeltä orimattila ry ja siel on täl hetkel 3 osallisujaa ja hyväksyn kaikki orimattilaiset eli linkki tässä liittymiseen
www.facebook.com/groups/orimattila/
ja toinen juttu ois semmonen että kun mulla ei ole kavereita ja haluisin uusia kavereita mutta asun kuivannolla lähellä nastolaa mutta sinnekki on semmoset 16km suunta eli jos löytyis orimattilasta miellellää keskustasta tai nastolasta rakokivi-villähde ois semmonen alue jossa jos on kavereita niin tutustu
olen 13 v. täytän lokakuussa 4 päivä 14 oleva poika ja muhun on helppo tutustuu mutta ei silti vaan ole kavereita koska asun tääl korves ja oon sillee semi ujo mutta jos vaan joku on valmis uuteen kaveriin/ystävään niin tulee rohkeesti kysyy mua ja pääsen nastolaaan vaikka heti huomenna 10.00-20.00 on mun aika jonka aikana voin olla ja jos kysyn vanhemmilta ni voin saada extraa et on aikaa tutustua ja olen siis myös tosi kova pyöräilee se on semmonen harrastus jota teen varsinki nyt kesällä joka päivä jos vaan on seuraa mut mul ei oo muutaku tyttöystävä joka asuu heinämaalla orimattilassa mut sekin pääsee aika harvoin ku nyt on kesä ja niillä on paljon menoja ja menetin tänää 17.6 ainoon hyvän kaverin mitä mul oli koska hän jätti mut nastolaaan ja meni sen muitten kamujen kanssa pelleilee joten jos haluut olla kaveri niin pls ole aito semmonen koska mua ei kiinnosta petturit jotka kiusaa ja nii joten haluan tosi kaverin joka on ystäävällinen ja ei hauku, mukava, hauska (ei pakko mutta huumorin tajuu ois hyvä olla ) (ei liikaa)
jos on kysyttävää niin mulle voi laittaa viestiä,soittaa,jutella instas, mielellää ei snäpis koska en käytä sitä oikee mutta on mulla se kummiskin joten sinnekki voi laittaa jos haluu.
eli numeroon 040 661 9899 laittakaa viestii tai soittakaa.
facebook nimi on miro varpa
insta on mit_rox
numeron laitoin jo joten toivon että täältä löytyis kaveri sukupuolella ei väliä ja kunhan on toiveitteni mukainen muuten ulkonäöllä ei ole väliä. ja toivon että teiänkää mielestä mun ulkonäöllä ei ole väliä ettei mua ruveta kiusa
#eikiusita
selvä mukavaa iltaa,aamua,päivää kaikille jotka lukee tän.
ja muistakaa toi facebook ryhmä ja siitäkin voi jutella jos haluaa

kiitos että luit tän loppuun asti
kiitos valmiiks jokatapauksessa

1

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      218
      2907
    2. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      130
      2896
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      1856
    4. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      75
      1482
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      237
      1372
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      47
      1108
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1021
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      919
    9. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      853
    10. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46
      853
    Aihe