Onko jotakin joskus kadoksissa?

Onko teillä keskimäärin hyvä järjestys, vai onko joku esine joskus kadoksissa? Minulla on hyvä järjestys, ja niinpä minulla ei koskaan ole mikään kadoksissa.

73

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Periaatteessa kyllä on hyvä järjestys ja kaikille tavaroille oma paikka. Käytäntö onkin sitten toinen juttu. Harva se päivä joudun etsimään jotakin tavaraa kun sitä ei löydy sen omalta paikalta. Saatan yhtenä päivänä tehdä jotain, joka jää kesken ja jättää työkalun siihen paikkaan ajatuksena jatkaa seuraavana päivänä. No, seuraavana päivänä onkin jotain muuta tärkeämpää ja jossain vaiheessa tarvitsisin kyseistä työkalua muualla ja sitten sitä etsin kissojen ja koirien kanssa.

    • Anonyymi

      Järjestys tai ei, älä ole huolissasi:
      Järjestys on järjen ilo mutta epäjärjestys on mielikuvituksen riemu.

      • Anonyymi

        Hauskasti tuumailtu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskasti tuumailtu.

        Juu, huumori auttaa monessa tilanteessa.


    • Järjestyksen ylläpito ei ole parhaita puoliani.
      Tavaraa on paljon, ja jos tilat loppuu, niin rakennan aina uutta. Viimeisin rakennus on yli 300 neliötä, se on vielä hyvässä järjestyksessä, mutta epäilen, että ei kauan. Nyt olisi tarkoitus alkaa järjestellä edellistä hallia, se on vähän suurempi kun viimeksi rakennettu.
      Vielä muisti sen verran toimii, että tärkeimmät tavarat yleensä löydän (hylsy- ja lenkkiavaimet 10 mm- 50mm).
      Toivottavast elinpäiviä sen verran suodaan, että kerkeää jonkin verran järjestellä.

    • Ensi silmäyksellä vieras saattaa katsoa, että onpa sekamelskaa, miten se itse tietää missä mitäkin on.
      Vaan tiedänpäs. Harvoin tarvitsee mitään etsiä, kun yksin asun ja tiedän täsmälleen missä bruukaan mitäkin pitää. Lukulasitkin olen vihdoin oppinut laittamaan joko tähän tietskaripöydälle tai yöpöydälle. Harvoin sattuu, että hylkään ne johonkin muualle.

      • Anonyymi

        Silmälasithan kulkevat mitä omituisempiin paikkoihin.
        Jos ne voisi koodata ja jollain piippalaitteella etsiä, olis paljon kätevämpään ja säästyisi monta askelta. 😎
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silmälasithan kulkevat mitä omituisempiin paikkoihin.
        Jos ne voisi koodata ja jollain piippalaitteella etsiä, olis paljon kätevämpään ja säästyisi monta askelta. 😎
        Beng

        Jos pitää silmälaseja koko ajan, niin eivät katoa mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos pitää silmälaseja koko ajan, niin eivät katoa mihinkään.

        Pesetkö kasvosi okulaarit päässä? Näetkö unia selvemmin, jos ne ovat yölläkin paikoillaan? Saunasta prillit eivät varmasti pidä. - Nm. Ei voi "koko ajan"


    • Anonyymi

      Joka päivä jotain etsin. Olen päättänyt että avaimia en jätä hetkeksikään mihinkään tilapäisesti vaan laitan lyhyeksikin aikaa niille varatulle paikalle, avainkaapin naulaan.

      • Anonyymi

        Minulla on ollut avaimilla vakiopaikka pöydän kulmalla jo ainakin 40 vuotta. Ja kun lähden kotoa, muistan ottaa avaimet mukaan, taskuun.
        Terveisin: Puolireuho


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on ollut avaimilla vakiopaikka pöydän kulmalla jo ainakin 40 vuotta. Ja kun lähden kotoa, muistan ottaa avaimet mukaan, taskuun.
        Terveisin: Puolireuho

        Asiallisesti toimittu. Avaimia ei saa unohdella sinne sun tänne, vaan vakiopaikka on hyvä ratkaisu.


    • Anonyymi

      Minulla ei katoa leivänmuruakaan. Nekin on hyvässä järjestyksessä lattialla ennen kuin imuroin sitten kun viitsin.

      • Anonyymi

        Imuroin noin kerran viikossa.


    • Anonyymi

      Joku lauloi : Järjen veit , ja minusta orjan teit :)

      • Anonyymi

        Tellukalla on selvästi noituus mielessä.
        No.
        Tositapahtuma tämäieeltä päivältä.
        Etsin aamulla rintsikoita. Kaikista saleista, kaapeista ja kylppäristä ei löytynyt!
        Puolenpäivän jälkeen huomasin, että ne olivat ollet kokoajan päällä, siis ihe kohillaan.
        Enhän niitä puseronmalta osannut etsiä.
        👼
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tellukalla on selvästi noituus mielessä.
        No.
        Tositapahtuma tämäieeltä päivältä.
        Etsin aamulla rintsikoita. Kaikista saleista, kaapeista ja kylppäristä ei löytynyt!
        Puolenpäivän jälkeen huomasin, että ne olivat ollet kokoajan päällä, siis ihe kohillaan.
        Enhän niitä puseronmalta osannut etsiä.
        👼
        Beng

        Eikö sinulla ressukka ole kuin yhden rintsikat?
        Paras tapa olla huolestumasta rintsikoista, ei käytä niitä ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sinulla ressukka ole kuin yhden rintsikat?
        Paras tapa olla huolestumasta rintsikoista, ei käytä niitä ollenkaan.

        Ressukalla on ainakin seitsemät.
        Rintsikattomuutta harrastan iltapäivisin.
        Teen taikatempun: hakaset auki, henskelien venytys hiha-aukoista ulos ja eronneiden ja karanneiden yhdistäjät kaula-aukosta ulos ja dadaa, eläkööt vapaasti.
        👙👙👙👙

        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ressukalla on ainakin seitsemät.
        Rintsikattomuutta harrastan iltapäivisin.
        Teen taikatempun: hakaset auki, henskelien venytys hiha-aukoista ulos ja eronneiden ja karanneiden yhdistäjät kaula-aukosta ulos ja dadaa, eläkööt vapaasti.
        👙👙👙👙

        Beng

        Auuh.... oih....

        Sangen viehättävää. Et hurmaa vain teksteilläsi vaan käytökselläsikin.


    • Niin, on ihmisiä, joilla silmälasit kadoksissa... -Minulla ei koskaan ole silmälasit kadoksissa, koska joudun pitämään silmälaseja kokoaikaisesti. Aamusta iltaan olen silmälasipäinen. No, suihkussa sentään olen ilman laseja. Likinäköisyyteni on niin voimakas, että olen täysin silmälasiriippuvainen. Vaan onneksi ei ole muita riippuvuuksia.

      • Anonyymi

        Juu sinun voimakkaassa likinäköisyydessä on se hyvä puoli, että silmälasit ovat sinulla aivan varmasti, eivätkä katoa mihinkään.


    • Anonyymi

      Hyvä jos keskimääräisesti sinulla on hyvä järjestys :)
      Minulla on myös keskimääräisesti tavarat paikoillaan. Ne eivät ajaudu hukkaan.
      Minun kodissani ei hukkauduta, koska määrätyllä logiikalla asetan ne siten, että myöhemmällä logiikalla tiedän tahi arvaan, missä joku hetkellisesti kadoksissa tavara on. Sielä se yleensä on.
      Saaressa minulla on kaikki NIIN tarkasti paikoillaan, että osaan syksyllä (pimeällä) sokkona hakea esim. sakset tai sen ja sen.
      On kokemusta saaressa, että joku vieras laittaa vaikkapa taskulampun ihan minne vaan ja sitten yöllä pimeällä, kun meinaa napata "sieltä paikasta" taskulampun, niin se ei olekaan siellä. Hitto. Ala sysipimeässä sitä sitten etsimään, koska voi olla vaikka missä. Ja yleensä se on siellä "vaikka missä". Seuraavana päivänä sen löytää.
      Pientä järkeä hei kuulkaa, minne tavaranne asetatte :)

      Heikunkeikku

      • Anonyymi

        Etkö sinä lähtenytkään palstalta?


      • Anonyymi

        Siitä on jo 41 vuotta ku tavaran asetin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö sinä lähtenytkään palstalta?

        En lähtenyt palstalta.
        Syy: Sen jälkeen kun aloin lähtemään, niin asioita on korjattu.
        Hyvä kun on korjattu. Melkein mainiota.
        Onneksi palajin palstalle tarkistamaan, että onks se tosiaan niin, että....
        Hyvä jos parannuksia tapahtuu.
        Tällä hetkellä en ala valittamaan :)
        Heikunkeikku


    • Anonyymi

      Kaikella on oma paikkansa. Sillä pärjään.

      • Anonyymi

        Asiallinen systeemi.


      • Anonyymi

        Fiksu juttu. Olenkin aina ihmetellyt sellaisia, jotka levittelevät tavaroitaan sinne sun tänne.


    • Avaimet olivat useinkin etsinnän alla, toisten housujen taskuissa, toisen takin taskussa, toisen laukun taskussa.
      Otin käyttöön kaulanauhan, avaimet siinä, roikkuu eteisen puisen seinäkoristeen oksasta, siitä kun muistaa lähtiessään napata mukaan, niin ei tarvitse etsiä.
      Silmälasit pyrin pitämään vakiopaikoilla, mutta joskus ne löytyvät jostain ihan muualta.

      • Anonyymi

        Jos ovi on takalukossa, niin muistaa ottaa avaimet mukaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos ovi on takalukossa, niin muistaa ottaa avaimet mukaan.

        Minulla on vanhanaikainen lukko, ei saa takalukkoon, mutta vara-avain on pihan perällä hyvässä piilossa. Toivon etten unohda paikkaa, kun avainta harvoin tarvitsen.


      • Anonyymi
        virkkuna kirjoitti:

        Minulla on vanhanaikainen lukko, ei saa takalukkoon, mutta vara-avain on pihan perällä hyvässä piilossa. Toivon etten unohda paikkaa, kun avainta harvoin tarvitsen.

        Auts. Luulin, että tämä oli Tellukan aloitus.
        Mutta kyllä joku minut on noitunut - siis kyse ei ole Jussin taioista.
        Paistoin ohukaisia jälkkäriksi.
        Minulla on kahden pannun systeemi. Kaksi levyä kuumaksi, kaksi pannua kuumaksi.
        Toinen on pieni, ilmeisesti blinipannu, jossa ohukainen syntyy eli paistuu toiselta puolen ja toinen on vähän isompi munakas - ohukaispannu, mihin läväytän pikkupannusta isompaan synnytetyn ohukaisen paistumaan. Siis. Ei tarvitse seistä siinä odottamassa lasta kädessä kynsiä pureskellen.
        Siinäpä sitten hääräileiksen ja ihmettelin, missä pikkupannu on. Olin laittanut sen levyn asemesta muovialustalle, josta pannun pohjaan rihmoja ja alusta tietenkin piloilla.
        Jokin voinokare lennähti levyn viereen.
        Mikä sähellys.
        Okei.
        Tuli lettuja.
        Hella oli kyllä kärsineen näköinen, kunnes pyyhin sotkut.
        No. Kuohukerma unohtui ostaa.
        Hirveä käry ilmassa.
        Akkuna auki. Käryt pihalle!
        Mietin, olisiko noita ohukaisia voinut huljuttaa Vana Tallinkissa.
        Mansikat tuntuivat niin kesyiltä pelkiltään, kun ei edes vaahtoa.
        Olisiko kevytkermasta voinut kehitellä vahdot. VinkVink.
        Beng
        Nyt nöyrästi pyydän, että jos joku on noitunut, niin purkaa sen.
        Tilalle voisi laittaa jonkin Jussi-taian.
        Pisteitä annan kahden kuuman pannun ideasta ten-points.
        Jotenkin pitää itseään ruoskia, vaikka puuttuneen kuihukerman takia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Auts. Luulin, että tämä oli Tellukan aloitus.
        Mutta kyllä joku minut on noitunut - siis kyse ei ole Jussin taioista.
        Paistoin ohukaisia jälkkäriksi.
        Minulla on kahden pannun systeemi. Kaksi levyä kuumaksi, kaksi pannua kuumaksi.
        Toinen on pieni, ilmeisesti blinipannu, jossa ohukainen syntyy eli paistuu toiselta puolen ja toinen on vähän isompi munakas - ohukaispannu, mihin läväytän pikkupannusta isompaan synnytetyn ohukaisen paistumaan. Siis. Ei tarvitse seistä siinä odottamassa lasta kädessä kynsiä pureskellen.
        Siinäpä sitten hääräileiksen ja ihmettelin, missä pikkupannu on. Olin laittanut sen levyn asemesta muovialustalle, josta pannun pohjaan rihmoja ja alusta tietenkin piloilla.
        Jokin voinokare lennähti levyn viereen.
        Mikä sähellys.
        Okei.
        Tuli lettuja.
        Hella oli kyllä kärsineen näköinen, kunnes pyyhin sotkut.
        No. Kuohukerma unohtui ostaa.
        Hirveä käry ilmassa.
        Akkuna auki. Käryt pihalle!
        Mietin, olisiko noita ohukaisia voinut huljuttaa Vana Tallinkissa.
        Mansikat tuntuivat niin kesyiltä pelkiltään, kun ei edes vaahtoa.
        Olisiko kevytkermasta voinut kehitellä vahdot. VinkVink.
        Beng
        Nyt nöyrästi pyydän, että jos joku on noitunut, niin purkaa sen.
        Tilalle voisi laittaa jonkin Jussi-taian.
        Pisteitä annan kahden kuuman pannun ideasta ten-points.
        Jotenkin pitää itseään ruoskia, vaikka puuttuneen kuihukerman takia.

        Ohhoh, selvästi joku on tehnyt juhannustaikoja sinun kiusaksesi.
        Huomenna on päivä uus ja kaikki hyvin.
        Kerman sijaan voi vaahdottaa vaniljakastiketta, hyvää eikä niin paljon tiukkaa rasvaa.


    • Anonyymi

      Minullakin on hyvä järjestys, jopa niin hyvä etten välillä millään muista minne jonkin tavaran, jota harvemmin tarvitsen, olen laittanut :)))

    • Anonyymi

      Jatkuvasti :(

      • Anonyymi

        Jossain retkikirjassa oli hyvä ohje. Kun tavarat säilyttää aina samassa paikassa ne löytyvät, sekä lisäksi vielä pitää ne huippukunnossa.

        Lisäksi olen nk.minimalisti, vain tarpeellinen riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jossain retkikirjassa oli hyvä ohje. Kun tavarat säilyttää aina samassa paikassa ne löytyvät, sekä lisäksi vielä pitää ne huippukunnossa.

        Lisäksi olen nk.minimalisti, vain tarpeellinen riittää.

        Tavaroiden vakiopaikka, järkiratkaisu.


    • Anonyymi

      Kaiken löydän mitä tarvitsen.

      • Anonyymi

        Lompakko on ollut kateissa yli 16 vuotta.
        Lompakko oli uusi 3 kk vanha ja lahjaksi saatu.
        Rahaa oli satakunta euroa plus kortit; ajokortista pankki-ja kelakorttiin.
        Samperi , kuinka tuli etsittyä, ja se souvi uusien korttien kanssa.
        Ei ole löytynyt, mutta ilmeisesti ei kukaan muu, koska ei ole mitään kuulunut.


    • Anonyymi

      Joskus voi olla auto hetkellisesti kadoksissa, kun en muista, mihin olen pysäköinyt. Vaan aina se on löytynyt.

      • Anonyymi

        Samoja ilmiöitä minullakin.


      • Anonyymi

        Ei ollut sitä ongelmata silloin, kun 60-luvulla autoja oli vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut sitä ongelmata silloin, kun 60-luvulla autoja oli vähän.

        Oli 60-luvulla sen verran vähän autoja, että pikkupaikkakunnalla tiedettiin asukkaiden autot.


    • Anonyymi

      Ai järjestys? Muuten juu, mutta säilytystilaa ei ole. Hain hellehyntteet pussissa alas vintistä. Käytin ja pyykkäsin melkein kaikki. Laitoin sitten uuteen pahvilaatikkoon, kun komerossa ei ole tilaa, vaikka talviset villapaidat ym ovat ylähyllyllä. Jonakin kylmänä kesänä ei edes ehdi käyttää hihattomia toppeja tai kotouikkareita. Siksi ne ovat vintillä. Saa nähdä tuleeko vielä hellehyntteille käyttöä tänä kesänä.

      Sitten poismuuttaneiden lasten tavarat vievät tilaa myös. Meni vuosia että esikoinen vei inttipussinsa mennessään. Joku pelikone on yläkaapissa. Otin puheeksi, että joku voisi viedä sen. Itse eivät kaipaa, mutta ehkä voisivat viedä kaverille, jolla on jo perhettä. Sitten jäisi vielä näkyvillä oleva pelikone ja harrastustavaraa. Joku harrasteväline voi sopia lapsenlapsille, mutta voi olla vanhanaikainen.

      Enimmäkseen tiedän missä kaikki on, mutta joskus pitää etsiä hiukan.

      • Anonyymi

        Ongelmana meillä monella säilytystilojen vähäisyys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ongelmana meillä monella säilytystilojen vähäisyys.

        Noin voi olla, mutta sitten toisaalta, kun ajattelen vaikka työpaikkojeni keittiön kaappeja, niin sinne ei mahdu yleensä mitään, kun ne ovat niiin huonossa järjestyksessä. Hyvä ja siisti tavaroiden järjestely takaa kaksin - kolminkertaisen määrän mahtumisen niin kaappiin kuin esim. tiskikoneeseen. - Nm. Mahduttamisen mestari


    • Anonyymi

      Miten mahtaa olla aloittajan järkikullan laita, vaikka sellaista ei ole koskaan omistanutkaan, niin voisiko sanoa kuitenkin sen olevan kadoksissa?

    • Anonyymi

      Kertokaas miten olette järjestäneet wc-paperien säilytyksen. Itsellä suihkukaapin ylle menee joku rulla. Jos ostan ison säkin, vaikka 16 rullaa (24) mihin sijoitan? Nyt säkki odottaa eteisessä ja kulutan siitä päin kunnes säkin pohjat mahtuvat suihkukaapin ylle. Ei kovin siisti ratkaisu kylläkään, mutta käytännöllinen.

      • Anonyymi

        Minulla on kaapissa tilaa rullille. En osta jättisäkkejä.
        Jokin kiva kannellinen kori lattialle tai pyykkikoneen päälle.
        Jossain käsityöliikkeessä on sellaisia ripustettavia juttuja, missä on osiot, mihin voi työntää rullat. Siis pitkä kangassuikale, mikä käännetään kaksinkerroin pituussuunnassa ja ommellaan täyden rullan mentävät katkot yläpäähän ripustusnauhat esim. 4 kpl. Mutta yleensä ne on sellaisia kasarivärkkäyksiä. Farkkukankaasta voisi saada vähän modernimman. Sitten tämä luomus roikkumaan vaikka käsipyyhenaulaan lähelle pyttyä. Eteiseen hommaa vaikka metallinen pyykkikori, mihin voit ekstrat laittaa piiloon tms. kori ja mistä voit täydentää wc-luomusta. Tai siivouskaappiin ylimääräinen hylly ekstroille.
        Kuvittelen, että on kenkkua juosta housut kintuissa hakemaan paperia, kun rulla on loppu.
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on kaapissa tilaa rullille. En osta jättisäkkejä.
        Jokin kiva kannellinen kori lattialle tai pyykkikoneen päälle.
        Jossain käsityöliikkeessä on sellaisia ripustettavia juttuja, missä on osiot, mihin voi työntää rullat. Siis pitkä kangassuikale, mikä käännetään kaksinkerroin pituussuunnassa ja ommellaan täyden rullan mentävät katkot yläpäähän ripustusnauhat esim. 4 kpl. Mutta yleensä ne on sellaisia kasarivärkkäyksiä. Farkkukankaasta voisi saada vähän modernimman. Sitten tämä luomus roikkumaan vaikka käsipyyhenaulaan lähelle pyttyä. Eteiseen hommaa vaikka metallinen pyykkikori, mihin voit ekstrat laittaa piiloon tms. kori ja mistä voit täydentää wc-luomusta. Tai siivouskaappiin ylimääräinen hylly ekstroille.
        Kuvittelen, että on kenkkua juosta housut kintuissa hakemaan paperia, kun rulla on loppu.
        Beng

        Ai niin. Mitä kadoksissa. Eiken kun laitoin taskullisen hamosen, ihmettelin, missä taskut.
        No, perspuoleltahan ne löytyivät. Vinha pyöritys ja kaikki oli ihe kohallaan.
        Ihana hamonen: venyy ja paukkuu.

        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin. Mitä kadoksissa. Eiken kun laitoin taskullisen hamosen, ihmettelin, missä taskut.
        No, perspuoleltahan ne löytyivät. Vinha pyöritys ja kaikki oli ihe kohallaan.
        Ihana hamonen: venyy ja paukkuu.

        Beng

        Jospa se paukku tuli aalloppipuolelta, mahdollisesti jopa varren kera?


    • Anonyymi

      Vanhoja kouluajan lukuvuosikertomuksia en ole löytänyt.

      • Anonyymi

        Sama tilanne, niillä olisi nyt hieno muistoarvo.


      • Anonyymi

        Muutaman yhteiskoulun lukuvuosikertomuksia löytyy netistä, mutta useimpien ei löydy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutaman yhteiskoulun lukuvuosikertomuksia löytyy netistä, mutta useimpien ei löydy.

        Kumpa useammissa entisissä oppilaissa / opettajissa olisi joku aktiivinen, joka laittaisi niitä nettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpa useammissa entisissä oppilaissa / opettajissa olisi joku aktiivinen, joka laittaisi niitä nettiin.

        Lähes joka koulussa on ollut joku aktiivinen, joka voisi alkaa kokoamaan koulumuisteluja nettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähes joka koulussa on ollut joku aktiivinen, joka voisi alkaa kokoamaan koulumuisteluja nettiin.

        Hyvä idea, mutta melkoinen homma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähes joka koulussa on ollut joku aktiivinen, joka voisi alkaa kokoamaan koulumuisteluja nettiin.

        Ne aktiiviset ovat aktiivisia monessa muussakin asiassa, joten heillä ei ole aikaa koulumuistojen tutkimiseen.


    • Anonyymi

      Parhaiten järjestyksen säilyttää, kun ei tee mitään korjaushommia. Ja jos kaikki värkit on yhdessä osoitteessa. Kun rojut on kahdessa osoitteessa, kaaos on väistämätön.
      Toki kaaoksen voi välttää istumalla hiljaa paikoillaan ja ulkoillen ja kaupassa käyden.
      Uuden roinan hankkimista pitää harkita tarkkaan, koska johonkin se taas on saatava mahtumaan.

      • Anonyymi

        Uutta roinaa ei juuri tarvitse hankkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uutta roinaa ei juuri tarvitse hankkia.

        Sama juttu, en osta mitään roinaa. Ruokaa ostan toisinaan.


    • Anonyymi

      Oletko sinä jälkkäri-istuja oikein järjestyksen ihminen?

      • Kyllä, olen järjestyksen ihminen. Helpottaa elämistä.


      • Anonyymi
        Jälkkäri-istuja kirjoitti:

        Kyllä, olen järjestyksen ihminen. Helpottaa elämistä.

        Onko sun elämä helppoa kun otetaan huomioon että sulla on paksulinssiset silmäklasit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sun elämä helppoa kun otetaan huomioon että sulla on paksulinssiset silmäklasit?

        Nyt ovat kadoksissa hermot.
        Tein pitkästä aikaa tuttavuutta ompelukoneeni kanssa. Ylälanka katkeaa koko ajan.
        Ompelin jo yhden tyynynpäällisen, mutta toisen kanssa alkoi sota.
        Olen pujottanut lankaa jo niin monta kertaa, että silmäni ovat soikeat.
        Mitä. Heitänkö Evan pihalle hyttysverkon lävitse. Potkasenko sitä.
        VPS-kiroukset eivät auta. Vienkö puiston penkille ja syötän sille jäätelöä.
        Ny o nerve kaput!

        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ovat kadoksissa hermot.
        Tein pitkästä aikaa tuttavuutta ompelukoneeni kanssa. Ylälanka katkeaa koko ajan.
        Ompelin jo yhden tyynynpäällisen, mutta toisen kanssa alkoi sota.
        Olen pujottanut lankaa jo niin monta kertaa, että silmäni ovat soikeat.
        Mitä. Heitänkö Evan pihalle hyttysverkon lävitse. Potkasenko sitä.
        VPS-kiroukset eivät auta. Vienkö puiston penkille ja syötän sille jäätelöä.
        Ny o nerve kaput!

        Beng

        Hah.
        Evaa en joutunut heittämään pihalle.
        Oikeastaan ratkaisu oli kadoksissa.
        Aika makeeta, kun mekaanisteknisesti lahjaton empiirisen löydöksen tekee. Ruuvi löysällä.
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah.
        Evaa en joutunut heittämään pihalle.
        Oikeastaan ratkaisu oli kadoksissa.
        Aika makeeta, kun mekaanisteknisesti lahjaton empiirisen löydöksen tekee. Ruuvi löysällä.
        Beng

        Ratkaisu löytyy joskus yllättäen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ratkaisu löytyy joskus yllättäen.

        Juu, kun rauhassa miettii ja tutkii, niin ratkaisu usein löytyy.


    • Anonyymi

      Joskus kaupassa käydessäni vasta kaupassa muistan: Ai niin, … ostoslista jäi kotiin.

      • Anonyymi

        Olen minimalisti ja tarvittavat tavarat on vyöllä sekä laatikoissa. Eli löytyvät.


      • Sorry, but… en minä ainakaan mitään ostoslistaa tarvitse. Muistan muutenkin, mitä pitää ostaa. Kyllä meidän iässämme vielä muisti toimii niin, että pärjää ilman ostoslistaa. Tosin 20 vuoden kuluttua voi olla sellainen tilanne, että ostoslista on tarpeellinen.


      • Anonyymi
        Jälkkäri-istuja kirjoitti:

        Sorry, but… en minä ainakaan mitään ostoslistaa tarvitse. Muistan muutenkin, mitä pitää ostaa. Kyllä meidän iässämme vielä muisti toimii niin, että pärjää ilman ostoslistaa. Tosin 20 vuoden kuluttua voi olla sellainen tilanne, että ostoslista on tarpeellinen.

        Tätä mieltä taisi olla anoppinikin. Se tarkoittanee, että kauppa-asioita ei ole kovin montaa ja ne ovat aina saman nimisiä. Päivittäistavarat ovat muistissa, kun ne ovat tiedossa. Kaikki muu tarvitsee useimmiten kirjata ylös viikon varrella, jotta ne varmasti tulevat kotiin esim. työpäivän jälkeen, kun ajatus on muualla kuin kotikaapeissa. - Nm. Kauppapäivä noin kerran viikossa


    • Anonyymi

      Yleensä ei monia juttuja ole kadoksissa, mitä joskus silmälasit, joita etsin kovasti.Puhelin on myös usein jossain täällä kotona, enkä tahdo sitä välillä löytää.

      Nyt on iso juttu kadoksissa päässäni jossain, enkä sitä löydä.On kai mentävä arkena pankkiin, kun pankkikortin pin-koodi hävisi mielestäni, enkä sitä löydä millään.
      Vaikka kuinka muistelen ei tule mieleeni. Kummallista ja hiukka huolestuttavaakin.

      On se ollut ylhäällä jossain lapulla, mutta sekin on kadonnut. Onkohan tämä jo alkavaa dementiaa?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    9. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe