Näin jossain kuvan Prahasta, jossa oli hevosia ja niiden perässä kärryjä. Varmaan siis jotain hevosajelutyyppistä tarjolla. Onko kukaan kokeillut? Minkä hintaista? :)
Hevosajelu Prahassa?
5
1728
Vastaukset
- näköhavaintoja on
Vossikkatyyppisiä ajeluja siellä todellakin järjestetään. Hinnoista en nyt ihan varmaksi osaa sanoa, mutta samantyyppinen ajelu vanhalla avoautolla maksoi jotain 1000-1400 korunaa / 45 minuuttia. Hinta lienee aika lähelle sama vossikalla. Näiden hevosien jätöksiä on sitten vanhan kaupungin keskustassa aika paljon :)
- mutta
hinnasta en osaa minäkään sanoa. Ainakin niitä lähti vanhan kaupungin aukiolta, raatihuoneen nurkilta. Leppoisan näköistä kyytiä
- katalysaattorihepalla
Vossikkakyydit lähtevät Vanhankaupungin aukiolta. Ne tekevät n. 20 min kestoisen näköalakierroksen Vanhankaupungin kujilla, kyytiin taisi mahtua max. 6 henkeä, ja taisi olla 800 CZK.
Jätöksiä kaduille nämä mallit eivät pudottele, sillä heillä on rattaiden vetoaisojen väliin viritetty "katalysaattorit", yhdenlainen pussi, joka kerää kaiken talteen.
Hyvät ideat ovat monesti yksinkertaisia :) - idea
katalysaattorihepalla kirjoitti:
Vossikkakyydit lähtevät Vanhankaupungin aukiolta. Ne tekevät n. 20 min kestoisen näköalakierroksen Vanhankaupungin kujilla, kyytiin taisi mahtua max. 6 henkeä, ja taisi olla 800 CZK.
Jätöksiä kaduille nämä mallit eivät pudottele, sillä heillä on rattaiden vetoaisojen väliin viritetty "katalysaattorit", yhdenlainen pussi, joka kerää kaiken talteen.
Hyvät ideat ovat monesti yksinkertaisia :)itse en nahnyt vanhan kaupungin alueella yhtaan hevosten jatoksia, juuri noiden loistavien 'pussukoiden' ansioista. loistava idea pitaa kadut puhtaana ja samalla tarjota turisteilla hevoskyytia.
- hiljan
Vanhan kaupungin aukiolla, eli Staromestske Namestilla ovat ja sieltä kierroksensa tekevät, ainakin 15.9.2017, hita 800 sikäläistä rahaa (CZK), n. 32€. Hevoset olivat voimakkaita, kauniita, hyvinhoidettuja työhevosia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372736Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891184Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127979Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.61967- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos77881EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta101828Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684