Switchille uusia pelejä

Anonyymi

Terve,

Olisiko kelläkään mitään peli ehdotuksia nintendo switchille?
Minulla onjo smash bros ja mario kart 8 deluxe.

Jotain party pelejä voi ehottaa tai jotain lempi peliä switchillä. Seikkailu pelitkin on aika mielenkiintoisia.

Jos ehdotat niin voi kertoa pelistä jotain että mikä on sen pelin idea ja niin.

3

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Super Mario Odyssey

• Anonyymi

Riippuu minkä tyyppisistä peleistä yleensä pidät, pelailetko pelkkiä Mario-pelejä?

Suosituimpia pelejä ihan syystäkin ovat esim.

- Animal Crossing New Horizons
      - The Legend of Zelda: Breath of the Wild
      - Splatoon 2
      - Spyro -trilogia

Kannattaa nyt ottaa selvää että millaisista peleistä pidät. Itse pidän sellaisista peleistä missä saa liikkua suuressa maailmassa eikä vaan "tasolta tasolle", sekä simulaatiopeleistä, missä saa esim. rakentaa omaa kaupunkia tai hoitaa omaa maatilaa.

Omia lempparipelejä on:

- Animal Crossing New Horizons (Siinä saa rakentaa ja kehittää omaa saarta, ja jos kavereilta löytyy sama peli, voitte vaikka vierailla toistenne saarilla ja antaa lahjoja toisillenne)
      - Cities Skylines (Rakennat omaa kaupunkia, ihan bussilinjoja myöten. Peli on aika yksityiskohtainen, mistä ainakin itse pidän, mutta tykkään enemmän pelata pleikkarilla tai PCllä tätä)
      - Minecraft
      - Human Fall Flat
      - Monopoly for Nintendo Switch (Tätä voi pelata perheen kesken)

Jos löydät Nintendo eShopista mielenkiintoiselta vaikuttavia pelejä, tai jos vaikka jokin tästä listasta herätti mielenkiinnon, kannattaa katsoa Youtubesta gameplay-videoita ja miettiä niiden pohjalta että kiinnostaisiko kyseistä peliä pelata.

• Anonyymi

Kannattaapi demottaa pelejä eShopista. Esim. Monster Hunter Rise ja Bravely Default final demo ovat juuri ulkona.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      986
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      37
      897
    3. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      47
      839
    4. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      50
      741
    5. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      143
      734
    6. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      54
      731
    7. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      32
      723
    8. Ootko sä oikeasti sinkku?

Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥
      Ikävä
      42
      676
    9. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      187
      670
    10. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      136
      665
    Aihe