TUIRE vaimoni nuorekas sisko, osa 7.

Anonyymi

,,,Nyt maistui jo kiltille tytölle kyrpäkin kuten hän alkoi sitä rivosti nimitellä -olen laueta hänen suuhunsa pelkistä puitteista mutta hukutin naamani hänen pyynnöstään hänen pilluunsä tiukka peppu tarjosi ihania puristeltavia pakaroita käsille.Vielä Tuire sai sanoillaan soperrettua:"Et sitten laukea suuhuni"!-Herrasmiesmäisenä pidin lupaukseni ja saimme yhtä aikaa orgasmit ehdin varoittaa ennen siemensyöksyä ja spermaa lensi hänen naamalleen ja asusteisiinsa.Lepäilimme hieman raukeana ja pyysi anteeksi ettei ollut imuttanut loppuun asti koska hän halusi nähdä kaluni nimenomaan laukeavan jotta voisi nauttia näkemästään jatkossa.Vielä hän tiedusteli voisinko kertoa nyt fantasiani häntä kohtaan...kerroin sen olevan helppoa...laitan sut polvilleen takapuoli pystyyn niin että näet rakastelun peilistä,laitan erektiorenkaan peniksen juureen että siitä tulee pitkä ja terskasta paksu ja sitten levitän huuliasi niin että saan terskan sisään etuhuulille vetelen vain terskaa ees taas muutamia kertoja ja kun alat pyörittää peppuasi otan pakaroistasi kiinni ja panen sua pohjaan kunnolla ja taas samoja toistoja uudestaan kyllä siinä tyttö ku tyttö laukeaa...Sanoin vielä fantasioivani kun olin ollut ison leikkauksen jälkeen keskussairaalassa toipumassa kaksi vkoa ja kyllähän siinä mies jo alkaa kaivata naista-olin vielä nolosti jäänyt n.viisikymppiselle hoitajalle kiinni kun menin vessaan ja minulla alkoi seisoa aloin toki tyydyttää itseäni muistamatta laittaa kahden hengen huoneessa itsekseen toipuessani wessanovealukkoon ja niinpä vedellessäni täydessä vauhdissa ovi vetäistiin auki ja hoitaja sanoi;"Täällähän sinä olet Jyrki-vaimosi soittaa tarviiko tuoda mitään kysyy,,,oho anteeksi hoitaja sanoi"! ja veti oven kiinni.Tuire halusi kuulla loputkin koska hän tunsi Leena- kollegansa ulkonäön ja osaston perusteella. Sanoin vain että mua otti päähän kärähdys ja hävetti päätin suorittaa loppuun.Mutta taas hetken päästä wessanovi aukesi ja sama hyvännäköinen hoitsu oli pesu-esiliina päällään ovella naureksien ja kysyi;"tarviitko pesuapua-ihan ajattelin tulla kysymään"?-Sorry hävettää mutta kun ei voi mitään kun oon ollut täällä jo kaksivkoa ilman naista. Hoitsu oli vaalea oikeastaan seksikäskin ja hän flinkkasi silmää ja sanoi;"Jospa suljen oven ja autan sua pesemisessä sen jälkeen ja sulki oven"!-Vaikea tilanne en voinut laueta kun tiesin hänen seisovan oven takana...Hei ! Jos sittenkin voisit olla tällä puolella ilmoitin ja niin tämä hoitsu siirtyi wessaan ja kertoi eronneensa olevansa ilman miesseuralaista ja ei ollutkaan pitkään aikaan nähnyt miestä tyydyttämässä itseään...Minä kysyin;"Entä jos tänne tulee joku -kärähdetään molemmat"?-Eikä kärähdetä sanoin meneväni pyynnöstäsi auttamaan sinua peseytymisessäsi ja punainen valo palaa merkiksi että tänne ei saa nyt tulla.Helkatti hyvännäköinen hoitsu katselee ja hymyilee kun minä runkkaan wessassa ja sanoin;"Voin kai luottaa ettet kerro työkavereillesi mitä tein"?Leena-hoitsu hekotteli;"En varmaan ku parille ystävättärelleni että raamikas hyvännäköinen mies tyydytti minulle itsensä ja muistelen tätä hetkeä kun kiusoittelen itseäni kotona-harmi että olet naimisissa.Sitten hän kiihoitti minua härskeillä yksityiskohdilla eikä aikaakaan kun minulta lensi spermat hänen pesuessulleen ja hän todella naureksien pesi minut täydellisesti luvaten vaitioloa tyydyttämisestäni-tosin näin häntä pari kertaa kaupungilla ja hänen ilmeensä kertoi kaiken vaikkemme keskustelleet-en ollut tiennytkään että miehen laukeaminen kiihoittaa naisia niin paljon että sitä on mukava katsella,,,,Onhan se naiselle tietyissä olosuhteissa kiihoittava esitys kun nainen saa sellaisen kunnianosoituksen että on niin kiihottava että mies laukeaa juuri hänelle-tottakai se kiihottaa meitä naisia joka kerta-haluamme sisisimmässämme että miehet palvoisivat ,pitäisivät meitä kuningattarina ja mikä voisi kiihoittaa eniten kuin että miehet joutuvat tyydyttämään itsensä kun haluavat jotain meistä naisista niin kovasti-ihan luonnollista.

0

584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

        Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
        Kuopio
        14
        1402
      2. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        28
        1275
      3. Minun oma kaivattuni

        Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
        Ikävä
        63
        1182
      4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

        Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
        Ikävä
        11
        1062
      5. Tervehdys!

        Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
        Turku
        65
        1016
      6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

        Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
        Perussuomalaiset
        27
        1005
      7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

        Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
        Perussuomalaiset
        9
        1003
      8. Elia tulee vielä

        Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
        Helluntailaisuus
        30
        989
      9. Sakarjan kirjan 6. luku

        Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
        Profetiat
        6
        981
      10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

        YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
        Varkaus
        1
        980
      Aihe