Nyt se vapo löysi sitten turvesuolta kun turve loppui ja tuli kivikko vastaan niin eikös sieltä pilkottanutkin rikas kultaesiintymä. Salassa geologit ovat tutkineet ja todenneet esiintymät kannattavaksi. Lisäksi kivessä on plutoniumia sivutuotteena joten eikun omaa plutoniumia jalostamaan ja myymään Pohjoiskoreaan.
Jäädään katsomaan koska asia julkistetaan virallisesti..
Kultaa Kyyjärvellä.
5
110
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä siitä syystä Kyyjärven vedenpintaa pitää tarkkaila kunnan varoin joka toinen päivä. Se muuten on tosi hyvä kun ui käsipojaa tietää olla menemätä liian syvälle
- Anonyymi
Joo , siinä on kallio vastassa, tiiettiin jo n. 6 v sitten ja ihmeteltiin,kun niin kiilteli. Lohkasin 300 g palan ,sillä oon pärjäilly sitten. Sitä on paljo.
- Anonyymi
Olen miettinyt, kun se pato tehtiin säätelemään, NIIN MIKSI? nyt ei voitaisi nostaa vähän veden korkeutta ,koko järvi kaunistuisi ym etua. Vai onko niin et sen verran patohanke epäonnistui, et nostaa ei voi tarvittaessa vesien korkeutta. Yleensähän niillä pitäisi säätää korkeuksia puoleen ja toiseen tarvittaessa. Onko se niin vaikeaa ??
- Anonyymi
Kyllä vapo ei ole löytänyt pellolta mitään muuta ko hirven paskaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948321
- 403982
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021926- 241420
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html361341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,331153Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121100Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53867Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31842Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29807