Kaulapanta kertoo sen

Anonyymi

Lauantaiaamu. Ihana herätä kaikessa rauhassa viikonloppuun. Vaistomaisesti peruutan lähemmäs rakasta miestäni, en jaksa kääntyä vaan vien käden kylkeni yli taakseni saadakseni otteen hänestä, vetääkseni hänet kiinni itseeni. Kaikki tapahtuu niin luonnollisesti ja tutusti, mieheni painautuu tiukasti minua vasten, hivuttaa kätensä reittäni, lantiotani ja kylkeäni pitkin vatsalleni, sipaisee herkästi rintojani. Kova aamuseisokki painautuu pakaroitani vasten. Vaikka olen selin mieheeni, tiedän, että hän vaistoaa hymyni. Keinutan vähän lantiotani miehen kovuutta vasten, tartun vatsallani lepäävään käteen, hivelen sen sormia omillani ja vedän käden vaativasti rinnoilleni. Alastomana, peiton alla, lusikassa. Onnellinen, haluun heräilevä olo. Pitäisikö jäädä tähän koko päiväksi?

Taisin ajatella ääneen, sillä mies nappaa nännini puristukseen sormiensa väliin ja puraisee minua kipeästi niskasta.
- Mulla on kuule narttu vähän suunnitelmia tän päivän varalle, hän sanoo äänellä, josta annan sata seksipistettä.
Paitsi ettei meillä anneta mitään pisteitä. Mutta okei, annan pillua, aivan varmasti tolla asenteella irtoaa tänä aamuna. Se kihelmöivä puraisu, sormien vaativa puristus nännini ympärillä ja ne määrätietoiset sanat, niiden yhdistelmässä on äkkiä jotain niin sähköistävää ja kiihottavaa, että tunnen pilluni sykähtävän himosta. Lihakseni jännittyvät, mies vetää käden pois ympäriltäni ja tarttuu minua tiukasti niskahiuksista. Voihkaisen. Ääni pääsee suustani yllätyksestä ja kiihotuksesta. Kiihotun omasta voihkauksestani lisää, repivästä tunteesta päänahassani. Painan tiukasti reisiäni yhteen, sillä pilluni on enemmän hereillä kuin aikoihin. Koitan luoda puristuksella alapäähäni painetta ja tuntemuksia joita se janoaa. Mietin, kuinka liukkaalta mahdankaan tuntua sitten kun mies koskettaa minua sieltä. Vien selkää enemmän notkolle, työnnän lantiota kutsuvasti miestä vasten. Voisin ottaa hänet saman tien sisääni, märkään, kiimaiseen pilluuni!
- Älä liiku, narttu! mies komentaa.
Voi luoja. Mies hellittää otteen hetkeksi hiuksistani ja tarttuu niihin samantien uudestaan, entistä tiukemmin. Tekee mieli voihkia, rimpuilla, kerjätä kullia, tulla kunnolla nussituksi! Miten kiimaiseksi hän minut saakaan tänä aamuna. Ilman että on kertaakaan edes koskettanut pilluani! Voihkaisen ulos tukistuksen terästämää kiimaa.
- Nyt jo tuollainen meteli! Ei ääntä ilman lupaa, ymmärrätkö?
En vastaa. Mies odottaa hetken. Hän nousee takanani istumaan ja kurkottaa katsomaan kasvojani. Yhtäkkiä ujostuttaa katsoa häntä silmiin, mutta mies laukaisee jännittyneen hetken läpsäyttämällä
minua avokämmenellä poskelle.
- Hyvä, sä opit nopeasti, hän hymyilee. Minä odotan vaiti.

Makaan edelleen kylkiasennossa. Kuulen, kuinka mies vetää yöpöydän laatikon auki, ottaa sieltä sen, mitä tarvitsee. Takaraivollani kihelmöi edelleen tukistuksesta jäänyt tunne. Kuulen pienen kilahduksen ja jokin esine hipaisee selkäni ihoa. Miehen sormet hivelevät kaulani ihoa korostuneen kevyesti, hitaasti ja hellästi, ennen kuin hän asettelee ylleni aamun ensimmäisen asusteeni. Tiedän täsmälleen, mitä hän on kiinnittämässä kaulani ympärille. Henkeni melkein salpautuu. Ei siksi etten pystyisi hengittämään, musta nahkainen kaulapanta on juuri sopivan tuntuinen kaulan herkkää ihoani vasten, mutta tunnen pakahduttavaa himoa miestäni kohtaan. Hänen korostetun rauhalliset liikkeensä, määrätietoiset sanansa. Pilluni sykkii himosta. Kaulapanta on kiinni. Saan sen ylleni nyt ensimmäistä kertaa ja tiedän hyvin, mitä se tarkoittaa: minä olen tänään hänen narttunsa. Olen häntä varten jokainen hetki. Luotan häneen. Olen hänen valtansa alla, ja tänään, vihdoinkin, minä saan päästää irti kaikesta. Odotan mitä hän seuraavaksi sanoo tai tekee. Mitä tahansa se on, minun ei tarvitse miettiä. Minun tarvitsee vain totella. Palvella häntä, palvoa hänen kulliaan, antaa itseni hänen käytöönsä. Miten onnelliseksi ja tarpeelliseksi tunnenkaan itseni.

8

646

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Liukkaripullon kannen tuttu napsahdus. Kuulen litisevää ääntä, kun miehen käsi vatkaa kullia liukkaaksi minua varten. Hän ei halua minun edelleenkään liikkuvan, joten makaan hievahtamatta kylkiasennossa ja kiihottuneena aistin miehen liikehdinnän selkäni takana. Terskan samettinen pää hivelee pakaroitteni ihoa, ja runkkausliike katkeaa kun mieheni ohjaa kulliaan lähemmäs. Työnnän pilluani paremmin tarjolle, mutta mies vaimentaa liikkeeni välittömällä komennuksella olla liikkumatta ja tehostaa sanojaan napakalla läpsäisyllä, joka osuu turvonneeseen pilluuni ja välittää pieniä sähköiskumaisia osumia klitorikseen saakka. Kuin pilluani kiusatakseen hän painaa kullin pään suoraan vasten peppureikääni. Voi kyllä, voi luoja miten minun tekee mieli pyörittää lantiotani kevyesti kullia vasten ja nauttia sen hyväilystä herkkällä ja erogeenisella anaalialueella. Silmäni ovat juuri painumassa kiinni minun heittäytyessä nauttimaan ihanista tuntemuksista kun havahdun jälleen siihen, että tänä aamuna mies ei lue liikkeitäni tai pysähdy kuulostelemaan toiveitani.
      - Hitaasti kulta! Ole varovainen! äännähdän pelästyneenä kun tajuan, että mieheni onkin alkanut suoraa päätä painamaan kivikovaa kulliaan sulkijalihaksen tiukkuuden läpi. -Aaaaa, apua! voihkaisen anovalla äänellä.
      Mutta tänä aamuna rakas mieheni työntää lupaa kysymättä, turhia varoittamatta kyrpänsä suoraan syvälle perseeseeni. Olen aivan täynnä häntä, liukas kulli liikkuu sisälläni. Vien sormet klitorikselleni, tuntuu että voisin laueta nopeammin kuin koskaan, sykkiä tiukkana hänen kullinsa ympärillä ja itkeä silkasta kiimasta. Mutta hän ei anna minun kosketella itseäni.
      Hän käskee minua tarttumaan käsilläni sängyn metallisesta päädystä kiinni. Ylävartaloni ja kasvoni painuvat sängyn patjaa vasten, kun mies vääntää persettäni paremmin tarjolle. Alavartaloni on edelleen vinottain ja mies saa nyt noustua suoraan päälleni ja samaan aikaan painettua kullia sisääni kovemmalla voimalla ja tahdilla. Rakastan sitä tunnetta kun hän nussii minua, mutta tuntuu, että pian kipu menee nautinnon ohi jos ei hän kohta lopeta. Painan voihkien persettäni hänen työntöjään vasten, haluan
      räjäyttää hänen kullinsa. Mutta mies läimäyttää minua kipeästi perseelle, repäisee otteen hiuksista, läpsii uudestaan ja uudestaan.
      -Älä liiku narttu! Pysy hiljaa äläkä liiku!
      En ole koskaan kokenut mitään tällaista. Mies on tätä ennen rakastellut minua peppuun vain pari kertaa, ja molemmilla kerroilla hitaasti ja varovaisesti, varmistaen että minulla on kaikki hyvin. Viiniäkin on tullut aiemmin otettua rohkaisuksi. Nyt hän nai minua niin kovaa ja syvälle, että en voi kuvitella voivani ottaa sellaista vastaan enää kauan. Mietin myös, miten kauan mies mahtaa kestää noin rajua panemista laukeamatta, kun hän vetääkin yllättäen kullinsa pois perseestäni. Taisi olla niin lähellä tulemista, että oli pakko ottaa luova tauko! Persereikäni on kiitollinen pienestä levosta ja toivon miehen lisäävän reilusti liukkaria peppuuni. Samassa hän jo levittääkin rajusti pakaroitani erilleen ja sylkäisee lisää kosteutta anaaliini.
      -Nouse kontillesi!, hän komentaa.
      Otan kuuliaisesti konttausasennon, jolloin mies painaa ylävartaloni saman tien takaisin patjaan kiinni.
      - Levittele sitä sun persettä mulle, näytä mitä sulta löytyy, ei jumalauta näytää hyvältä!, mies huokailee ja nappaa kännykän yöpöydältä.
      En ole varma ottaako hän näkymästä kuvan vai haluaako hän videoida, kuinka kulli työntyy tiukkaan peppuuni. Tiedän hänen kiihottuvan kun saa ottaa pieniä videonpätkiä rakastelumme aikana. Niissä ei tietenkään koskaan näy kasvot, mutta ehkäpä hän joskus yksin ollessaan katselee videonpätkiä, missä minä hyväilen itseni orgasmiin vibraattorilla tai otan spermalastin rinnoilleni. Ajatus miehestäni runkkaamassa kuvilleni, kihottaa itseäni kovasti.
      - Jos et sä kerran osaa pitää turpaasi kiinni, niin nyt levität molemmilla käsillä mulle sun persettä kun mä nussin sua. Et irrota hetkeksikään. Ja kerrot mulle kokoajan miltä tuntuu olla kunnon narttu, kuulitko ämmä! mies käskyttää ja tehostaa sanomaansa läpsimällä iskuista polttelevia pakaroitani.

    • Anonyymi

      Levitän pakaroitani erilleen ja rukoilen rakastani painamaan ihanan kullinsa sisääni.
      - Käytä mua kulta, anelen. Mä haluan munaa syvälle mun peppuun, tuntuu niin ihanalta, nussi mua rakas, ihanaa, tuntuu niin hyvältä...kohta sattuu rakas liikaa, tuu mun peppuun, ole niin kiltti, tuu syvälle mun peppuun...
      Kuulen miehen huohotuksesta, että saan pian spermalastin palkinnoksi. Hän vetää kullin ulos ja tunnen kuuman sperman lentävän pakaroideni väliin ja sormilleni, joilla edelleen levitän persettäni miestäni varten. Mies työntää kalun vielä takaisin peppuuni ja antaa minulle viimeiset työnnöt, kunnes vetäytyy pois ja käskee minua kääntymään tönäisten minut lantiostani kumoon.
      -Vie sormet suuhun ja putsaa ne! mies komentaa. Pyörähdän selälleni ja mies lukitsee minut paikalleen istumalla rintakehäni päälle. Hän tarttuu kiinni poskistani ja käskee minua avaamaan suuni. Vien oikean käden sormet suuhuni ja imen niiden tahmeaa spermaista pintaa. Mies läpsäisee minua poskelle ja
      käskyttää työntämään toisenkin käden sormet suuhuni. Hän painaa käsiäni vasten kasvojani ja sormenpäät osuvat kurkkuun niin että yökkään. On pakko hengittää nenän kautta vaikka tissieni välissä lepäävä kulli, joka on juuri nussinut minua rajusti perseeseen, tuntuu ajatuksena vähän ällöttävältä, enkä halua sitä lähelle kasvojani. Vielä vähemmän haluan heti aamusta pilata tunnelmaa ja käyttää turvasanaa, joten rukoilen mielessäni, ettei mieheni työnnä kulliaan suuhuni. Haluaisin niin tehdä hänet onnelliseksi tänään. Mies saa minut vielä muutaman kerran kakomaan, ja vedet vuotavat silmistäni kun hän on vihdoin tyytyväinen putsattuaan spermaiset sormeni suussani.
      - Kiitos kulta, minä sanon.
      - Hyvää huomenta narttu, mies hymyilee ja silittää hetken hiuksiani.
      Lämpö ja rakkaus humahtaa lävitseni.

    • Anonyymi

      Haluaisitko kuulla, miten päivämme jatkui?

      • Anonyymi

        Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa pöperö maijan löpinät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa pöperö maijan löpinät

        Kovasti tuntuu kiinnostavan kun kerran olet lukenut ja kommentoinut.Oliskohan sun aika herätä todellisuuteen ja jatkaa lääkitystäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa pöperö maijan löpinät

        Pöperö maija itse ollut asialla.Pöperö maijaa kiinnostaa kaikki jutut,ettei saa öitäkään nukuttua.


    • Anonyymi

      Luku 2: Tule kanssani kylpyyn

      -Sitten pesulle siitä kulta, mieheni käskee. -Konttaa kylppäriin!
      - Mitä? Okei, naurahdan vähän hämmentyneenä, vaikka olenkin onnellisen kiihottunut siitä, että mies jatkaa käskyttämistäni siitä huolimatta, että on jo saanut itselleen tyydytyksen. Sillä juuri siitä olen vähän huolissani, miten hänen mielenkiintonsa ja jaksamisensa riittää. Mitä minä sitten teen? Toivon saavani häneltä selvät ohjeet.
      Käyn lattialle kontalleni ja vilkaisen hätäisesti miehen kasvoja. Hävettää ja kiihottaa. Jossain ajatuksen laitamilla käy arkinen ajatus siitä, että lakanat kannattaisi laittaa nyt saman tien pyykkiin. Jotenkin tuntuu, että en voi rikkoa tunnelmaa alkamalla riipimään lakanoita sängystä.
      -Hyvältä näyttää, konttaa suihkuun, mies kannustaa.

      Paljaassa, nussitussa perseessäni tuntuu vielä arkuutta äskeisen panon jäljiltä, rinnat heiluvat kovasti, ja vaikka tiedän mieheni rakastavan niitä, koen hetken vähän kiusallisena näkynä niiden roikkumisen. Omasta mielestäni niiden kauneus tulee paremmin esille selinmakuulla tai kauniiden liivien kanssa. Jotenkin niiden rytmikäs ja kontrolloimaton liike herkistää aistejani entisestään. Tässä asennossa on jotain äärimmäisen irstasta ja paljasta. Olen otettavissa ja hallittavissa. Tissini heiluvat kuin huutaen huomiota, tarttumista, lypsämistä, katsomista... Konttaan hitaasti olohuoneen läpi kylpyhuoneen ovelle, missä mies käskee minua pysähtymään. Hän laskee kännykän kädestään, ja tajuan hänen taas kuvanneen minua. Hän irroittaa nahkaisen kaulapannan minulta, mutta muistuttaa, että se otetaan pois vain kylppärikäynnin ajaksi. Se kuulostaa korvissani ihanalta lupaukselta. Ajattelen hetki sitten kokemiani vaativia ja kovia työntöjä pepussani, miehen roiskuvaa spermaa pakaroideni väliin ja sormilleni, joilla kuuliaisesti levitin itseäni paremmin tarjolle rakkaimpaani varten. Mies ei ollut hipaissutkaan kitoristani, hän ei ollut työntänyt turvonneeseen ja märkään pilluuni edes yhtä sormea. En ollut saanut mahdollisuutta kosketella itse itseäni kuten tavallisesti rakastelun aikana tein. Mies oli jättänyt minut niin puutteeseen, että siinä kontallaan kylpyhuoneen ovella minun tekee mieleni ulista kuin eroahdituksesta kärsivä eläin.

      Kylpyhuoneen laattalattia tuntuu kovalta ja vähän viileältä kämmenieni alla, polvissa ja jalkapöytien ihoa vasten. Mies antaa kipeän läimäytyksen pakaralleni, ohjaa minut suihkun kohdalle ja käskee minut selinmakuulle. Viileä, kuiva ja kova lattia saa ihoni kananlihalle. Koukistan käskystä jalkani, vedän polvia erilleen ja lähemmäs itseäni, jotta mieheni näkee minun ”pillun ja nussitun perseen kunnolla”. En oikein tiedä, mitä odottaa, koska ymmärrän, ettei mies juuri lauettuaan voi jatkaa yhdyntää kanssani, ja peseytyäkin pitäisi peppuseksin jälkeen. Mies tietää, että tyydytän joskus itseni suuntamalla käsisuihkun paineen klitorikselleni wc-pytyllä istuessani. Erityisen hyvä systeemi se oli silloin, kun lapsemme oli pieni ja minun piti päästä pikaisesti ja huomaamattomasti tyydyttämään itseni kesken päivän. Nyt uskoisin, että tavallisenkin suihkun paine voisi riittää aiheuttamaan minulle orgasmin.

      Se, mitä mieheni tekee, ylittää kuitenkin kaikki odotukseni ja osuu siihen pisteeseen omaa seksuaalisuutta, jota olen ajatellut kiusallisen paljon, mutta piilottanut sen silti jopa itseltäni. Olen kieltänyt ajatuksen olevan osa seksuaalista maailmaani, saati minkään sortin fantasia. Mutta siinä se nyt on edessäni. Kulli, joka on juuri nussinut minua tavalla, jolla halusi, ei ole halukas poistumaan vieläkään luotani vaan kohdistaa minuun edelleen kaiken huomionsa, tarpeensa ja läsnäolonsa. Mieheni kusee päälleni valtavalla paineella. Virtsasuihku roiskuu pillulleni ja vatsalleni, kimpoaa siitä pienempinä roiskepisaroina kaikkialle ympärilleni, jopa kasvoilleni, joilla herkeämättä tuijotan edessäni olevaa äärimmäisen miehekästä näkyä. Minun rakas mieheni hajareisin yläpuolellani, ihanan tiukat lihaksikkaat reidet jännittyneinä, kauniin, tumman, vähän kihartuvan karvan peitossa, käsi kutistuneella elimellä, jota hetki sitten sain tyydyttää, ja virtsasuihku, jonka kuumana minuun osuva paine on vielä ihanampaa kuin ajatus lämpimän suihkun ensikosketuksesta iholla pitkän päivän jälkeen. Haluan sen jatkuvan, haluan tuntea rakkaani kusen roiskuvan pilluni herkimpiin kohtiin ja räjäyttää minut kiemurtelevaan orgasmiin. Yritän liikuttaa lantiotani niin että klitorikseen osuisi vähän enemmän painetta, otan voihkien vastaan hänen aamupissansa kuin päälleni kampeavan kiimaisen kaukorakkaan. Se kestää ihanan pitkään, ja se kestää aivan liian pienen hetken. - Anna kaiken tulla, huomaan sopertelevani ja hieron käsilläni pissan kastelemia rintojani, vatsaa, reisiä....vien käden pillulleni...

    • Anonyymi

      - Nyt ylös sieltä likainen huora! mies komentaa ja tökkää minua jalallaan inhottavasti kylkeen. Älähdän tuskastuneena ylös ja miehen neuvojen mukaisesti tartun tuohon perseessäni soutaneeseen, kusiseen ja kurtistuneeseen kulliin, yritän saada siitä jonkinlaisen otteen ja ravistelen sitä hämmentyneen kiihotuksen vallassa. Ravistan viimeisetkin kusitipat ulos.
      - Ootko sä mun likainen huora? Kerro, ootko?
      - Oon. Mä oon sun likainen huora. Tee mulle ihan mitä sä haluat. Kuse mun päälle aina kun haluat.
      Voi luoja miten kiihotun omista sanoistani. Ja ymmärrän miten paljon ne miehelleni merkitsevät. Hän on aloittanut aamulla sellaisen pelin, jonka pelaamisesta olemme pitkään jollain tasolla puhuneet. Se ei ole ollut helppoa, kummallekaan. Hän on rakastava ja huomioiva kumppani, hänelle on tärkeää, että minä nautin. Mutta tässä leikissä ei kysytä toiselta, että onhan sulla varmasti kaikki hyvin. Tässä leikissä sanotaan turpa kiinni ja ime. Tässä leikissä luetaan ja kuunnellaan toista tavalla, joka on kummallekin uusi ja jännittävä. Tapa, jolla mieheni on ottanut leikistä vastuun ja vienyt sitä eteenpäin on ylittänyt villeimmätkin odotukseni. Jo nyt. Luoja miten rakastan ja palvon häntä. Miten haluan häntä. Tunnen palan nousevan kurkkuuni ja pelkään alkavani itkeä, jolloin mies todennäköisesti tulkitsisi minut aivan väärin ja lopettaisi leikin. Katson miestäni silmät täynnä rakkautta ja toistan sen, mitä juuri sanoin.
      -Mä oon sun likainen huora, mä oon aina sun likainen huora, jos sä vaan haluat.

      Pesen kylpyhuoneen ja itseni. Mies istuu jakkaralla ja ottaa välillä kuvia. Kun olen valmis, saan luvan vetää hänet lämpimän suihkun alle ja aloitan hellän pesun. Mies nauttii, kun käyn koko hänen kehonsa läpi hyväntuoksuisella saippualla. Rakastan mieheni vartaloa. Se on, no, miehekäs. Juuri sellainen kuin haluan. Kuljettelen saippuoituja käsiäni hänen seksikkäillä käsivarsillaan, sivelen kauniin rintakehän esiin piirtyvää lihaksistoa, rintakehän karvoitusta, kylkiä ja kapenevaa kulkua kohti vyötäröä, hoikkaa mutta kuitenkin pehmeää vatsaa, napaan kiipeilevää seksikästä karvavanaa. Saippuoin rintojani ja mies tuijottaa tuttuun tapaan tyytyväisten huokausten kera näkyä, josta hän edelleen tuntuu nauttivan. Kohotan käsilläni rintojani, puristelen niitä yhteen, sivelen saippuaisilla sormillani kiihotuksesta kovettuneita nännejäni ja alan hivellä miehen rintakehää rinnoillani kuin kahdella hyvin saippuoidulla pesusienellä. Kuljetan rintojani alas vatsalle ja pyörittelen niitä miehen kullia vasten. Otan kädet apuun ja pesen kullin hellästi ja huolellisesti. Huuhtelen saippuaa pois lämpimällä vedellä ja vien kullin välillä suuhuni, sillä rakastan sen vastapestyä makua ja tuntua suussani. Saan sen kasvamaan ja kovettumaan, mutta en keskity vain siihen, sillä minun on käsketty käymään koko keho läpi.

      -Kääntyisitkö rakas? minä pyydän. Nousen seisomaan, käyn miehen kaunista ja leveää selkää läpi käsilläni, vaahdotan saippuaa ja painan kaipaavasti kivikovat nänninpäät miehen ihoa vasten. Huokailen ääneen. Etenen alemmas, siirryn hänen ihanien pakaroidensa kimppuun, pakko vähän puristaakin. Tulee käsky pestä peppu huolella, ja minä kuljetan saippuaisen sormen hänen tiukalle peppureiälleen ja työnnän sitä varovasti sisään. En voi olla hymyilemättä miehen aukaistessa refleksinomaisesti jalkojaan enemmän auki ja kumarruttua hieman eteenpäin, jotta pesuhetkeni varmasti onnistuu riittävän syvällisesti... Kuljetan toisen käteni kiveksille ja koskettelemaan kullin vartta, jonka kovettumisesta olen mielissäni. Mies taitaakin olla valmis uusintaan nopeammin kuin koskaan, intoilen mielessäni, kun mies keskeyttää pesuhetken ilmoittamalla, että valmista tuli.
      -Kuivaa itsesi, pue panta kaulaasi ja mene vaihtamaan puhtaan lakanat sänkyyn, mies töksäyttää.
      Ettäs kehtasikin ajatella jotain niin arkista kuin lakanoiden vaihtoa, kiukkuan mielessäni. Mutta teen kuten kuuliaisen vaimon tulee tehdä. Tottelen miestäni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2072
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1481
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      23
      1462
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1387
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe