Olin nuorempana parisuhteessa miehen kanssa (olen siis nainen), joka pahoinpiteli henkisesti, teki pahoja asioita myös fyysisesti. Olin niin aivopesty ajattelemaan että se on ihan normaalia. Tuo mies painosti milloin mihinkin, ihan perus seksiin vaikken olisi halunnut, anaaliseksiin johon suostuin painostuksen alaisena, pari kertaa heräsin kun olin sammahtanut siihen kun exä on työntymässä sisään. Anaaliseksissä pyysin exää lopettamaan ja vaikka monta kertaa sanoin että sttuu ja lopeta ei se lopettanut. Kännissä kun en halunnut seksiä, nappasi se kädet kiinni ja kuristi. Tyyppi kertoi harrastaneensa exänsä kanssa anaaliseksiä ”vain muutamia kertoja kun exä ei siitä tykännyt”. Tämäs suhteen jälkeen päädyin suhteeseen toisen väkivaltaisen miehen kanssa. Sitten tapasin unelmieni miehen ja pilasin koko homman koska olin niin sekaisin näistä kahdesta tapauksesta. Olen parisuhteessa nyt, hyvässä sellaisessa, asutaan siis yhdessä. Mies tuli äsken päälleni ihan muuten vaan kun luin kirjaa ja hermostuin asiasta, ei hän ole ennen sitä tehnyt, monta kertaa kysynyt miksei saa olla päällä seksissä. Miten muka pystyn kertomaan jotain tuollaista? Ei ole mitään mitä mies voisi tehdä tai edes sanoa. Toisaalta haluan ettei hän ihmettelisi asioita, mutten halua hänen suhtautuvan minuun eritavalla. En haluaisi ääneen puhua edes koko asiasta.
Suhteita..
Anonyymi
2
222
Vastaukset
- Anonyymi
Surullista. Osa äijistä on täysiä ääliöitä.
Miehesi ymmärtää ja kuuntelee sinua jos vain uskallat kertoa.
Aikuisen äijän pitäisi kyetä ottamaan asiat , niin kuin ne on ilman että alkaa nolaamaan tai muutakaan typerää kommenttia.
Ei tässä muutakaan voi sanoa että pärjäile.
Terveisin Tampereen mie46v. - Anonyymi
Nuo kuvailemasi exän teot ovat raiskauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,512347Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.952065Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e952030Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu241877MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131771Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.5161645Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S51568Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?501397Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas401338Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.751319