Olin nuorempana parisuhteessa miehen kanssa (olen siis nainen), joka pahoinpiteli henkisesti, teki pahoja asioita myös fyysisesti. Olin niin aivopesty ajattelemaan että se on ihan normaalia. Tuo mies painosti milloin mihinkin, ihan perus seksiin vaikken olisi halunnut, anaaliseksiin johon suostuin painostuksen alaisena, pari kertaa heräsin kun olin sammahtanut siihen kun exä on työntymässä sisään. Anaaliseksissä pyysin exää lopettamaan ja vaikka monta kertaa sanoin että sttuu ja lopeta ei se lopettanut. Kännissä kun en halunnut seksiä, nappasi se kädet kiinni ja kuristi. Tyyppi kertoi harrastaneensa exänsä kanssa anaaliseksiä ”vain muutamia kertoja kun exä ei siitä tykännyt”. Tämäs suhteen jälkeen päädyin suhteeseen toisen väkivaltaisen miehen kanssa. Sitten tapasin unelmieni miehen ja pilasin koko homman koska olin niin sekaisin näistä kahdesta tapauksesta. Olen parisuhteessa nyt, hyvässä sellaisessa, asutaan siis yhdessä. Mies tuli äsken päälleni ihan muuten vaan kun luin kirjaa ja hermostuin asiasta, ei hän ole ennen sitä tehnyt, monta kertaa kysynyt miksei saa olla päällä seksissä. Miten muka pystyn kertomaan jotain tuollaista? Ei ole mitään mitä mies voisi tehdä tai edes sanoa. Toisaalta haluan ettei hän ihmettelisi asioita, mutten halua hänen suhtautuvan minuun eritavalla. En haluaisi ääneen puhua edes koko asiasta.
Suhteita..
Anonyymi
2
197
Vastaukset
- Anonyymi
Surullista. Osa äijistä on täysiä ääliöitä.
Miehesi ymmärtää ja kuuntelee sinua jos vain uskallat kertoa.
Aikuisen äijän pitäisi kyetä ottamaan asiat , niin kuin ne on ilman että alkaa nolaamaan tai muutakaan typerää kommenttia.
Ei tässä muutakaan voi sanoa että pärjäile.
Terveisin Tampereen mie46v. - Anonyymi
Nuo kuvailemasi exän teot ovat raiskauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711208
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462565- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131781Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431685Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311320Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361275Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61096Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1121014