Suhteita..

Anonyymi

Olin nuorempana parisuhteessa miehen kanssa (olen siis nainen), joka pahoinpiteli henkisesti, teki pahoja asioita myös fyysisesti. Olin niin aivopesty ajattelemaan että se on ihan normaalia. Tuo mies painosti milloin mihinkin, ihan perus seksiin vaikken olisi halunnut, anaaliseksiin johon suostuin painostuksen alaisena, pari kertaa heräsin kun olin sammahtanut siihen kun exä on työntymässä sisään. Anaaliseksissä pyysin exää lopettamaan ja vaikka monta kertaa sanoin että sttuu ja lopeta ei se lopettanut. Kännissä kun en halunnut seksiä, nappasi se kädet kiinni ja kuristi. Tyyppi kertoi harrastaneensa exänsä kanssa anaaliseksiä ”vain muutamia kertoja kun exä ei siitä tykännyt”. Tämäs suhteen jälkeen päädyin suhteeseen toisen väkivaltaisen miehen kanssa. Sitten tapasin unelmieni miehen ja pilasin koko homman koska olin niin sekaisin näistä kahdesta tapauksesta. Olen parisuhteessa nyt, hyvässä sellaisessa, asutaan siis yhdessä. Mies tuli äsken päälleni ihan muuten vaan kun luin kirjaa ja hermostuin asiasta, ei hän ole ennen sitä tehnyt, monta kertaa kysynyt miksei saa olla päällä seksissä. Miten muka pystyn kertomaan jotain tuollaista? Ei ole mitään mitä mies voisi tehdä tai edes sanoa. Toisaalta haluan ettei hän ihmettelisi asioita, mutten halua hänen suhtautuvan minuun eritavalla. En haluaisi ääneen puhua edes koko asiasta.

2

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Surullista. Osa äijistä on täysiä ääliöitä.

Miehesi ymmärtää ja kuuntelee sinua jos vain uskallat kertoa.
      Aikuisen äijän pitäisi kyetä ottamaan asiat , niin kuin ne on ilman että alkaa nolaamaan tai muutakaan typerää kommenttia.
      Ei tässä muutakaan voi sanoa että pärjäile.

Terveisin Tampereen mie46v.

• Anonyymi

Nuo kuvailemasi exän teot ovat raiskauksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      111
      3607
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      64
      3232
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2714
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      83
      2533
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2154
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2113
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1752
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1716
    Aihe