Suhteita..

Anonyymi

Olin nuorempana parisuhteessa miehen kanssa (olen siis nainen), joka pahoinpiteli henkisesti, teki pahoja asioita myös fyysisesti. Olin niin aivopesty ajattelemaan että se on ihan normaalia. Tuo mies painosti milloin mihinkin, ihan perus seksiin vaikken olisi halunnut, anaaliseksiin johon suostuin painostuksen alaisena, pari kertaa heräsin kun olin sammahtanut siihen kun exä on työntymässä sisään. Anaaliseksissä pyysin exää lopettamaan ja vaikka monta kertaa sanoin että sttuu ja lopeta ei se lopettanut. Kännissä kun en halunnut seksiä, nappasi se kädet kiinni ja kuristi. Tyyppi kertoi harrastaneensa exänsä kanssa anaaliseksiä ”vain muutamia kertoja kun exä ei siitä tykännyt”. Tämäs suhteen jälkeen päädyin suhteeseen toisen väkivaltaisen miehen kanssa. Sitten tapasin unelmieni miehen ja pilasin koko homman koska olin niin sekaisin näistä kahdesta tapauksesta. Olen parisuhteessa nyt, hyvässä sellaisessa, asutaan siis yhdessä. Mies tuli äsken päälleni ihan muuten vaan kun luin kirjaa ja hermostuin asiasta, ei hän ole ennen sitä tehnyt, monta kertaa kysynyt miksei saa olla päällä seksissä. Miten muka pystyn kertomaan jotain tuollaista? Ei ole mitään mitä mies voisi tehdä tai edes sanoa. Toisaalta haluan ettei hän ihmettelisi asioita, mutten halua hänen suhtautuvan minuun eritavalla. En haluaisi ääneen puhua edes koko asiasta.

2

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Surullista. Osa äijistä on täysiä ääliöitä.

Miehesi ymmärtää ja kuuntelee sinua jos vain uskallat kertoa.
      Aikuisen äijän pitäisi kyetä ottamaan asiat , niin kuin ne on ilman että alkaa nolaamaan tai muutakaan typerää kommenttia.
      Ei tässä muutakaan voi sanoa että pärjäile.

Terveisin Tampereen mie46v.

• Anonyymi

Nuo kuvailemasi exän teot ovat raiskauksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4629
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      271
      2361
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2237
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe