Olin nuorempana parisuhteessa miehen kanssa (olen siis nainen), joka pahoinpiteli henkisesti, teki pahoja asioita myös fyysisesti. Olin niin aivopesty ajattelemaan että se on ihan normaalia. Tuo mies painosti milloin mihinkin, ihan perus seksiin vaikken olisi halunnut, anaaliseksiin johon suostuin painostuksen alaisena, pari kertaa heräsin kun olin sammahtanut siihen kun exä on työntymässä sisään. Anaaliseksissä pyysin exää lopettamaan ja vaikka monta kertaa sanoin että sttuu ja lopeta ei se lopettanut. Kännissä kun en halunnut seksiä, nappasi se kädet kiinni ja kuristi. Tyyppi kertoi harrastaneensa exänsä kanssa anaaliseksiä ”vain muutamia kertoja kun exä ei siitä tykännyt”. Tämäs suhteen jälkeen päädyin suhteeseen toisen väkivaltaisen miehen kanssa. Sitten tapasin unelmieni miehen ja pilasin koko homman koska olin niin sekaisin näistä kahdesta tapauksesta. Olen parisuhteessa nyt, hyvässä sellaisessa, asutaan siis yhdessä. Mies tuli äsken päälleni ihan muuten vaan kun luin kirjaa ja hermostuin asiasta, ei hän ole ennen sitä tehnyt, monta kertaa kysynyt miksei saa olla päällä seksissä. Miten muka pystyn kertomaan jotain tuollaista? Ei ole mitään mitä mies voisi tehdä tai edes sanoa. Toisaalta haluan ettei hän ihmettelisi asioita, mutten halua hänen suhtautuvan minuun eritavalla. En haluaisi ääneen puhua edes koko asiasta.
Suhteita..
Anonyymi
2
251
Vastaukset
- Anonyymi
Surullista. Osa äijistä on täysiä ääliöitä.
Miehesi ymmärtää ja kuuntelee sinua jos vain uskallat kertoa.
Aikuisen äijän pitäisi kyetä ottamaan asiat , niin kuin ne on ilman että alkaa nolaamaan tai muutakaan typerää kommenttia.
Ei tässä muutakaan voi sanoa että pärjäile.
Terveisin Tampereen mie46v. - Anonyymi
Nuo kuvailemasi exän teot ovat raiskauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233