Tulevaisuuden tähdet , Aarne & Diandra

Anonyymi

Tässäpä kaksi nuorta laulajan tien valinneita Aarne & Diandra. Erittäin lupaavia, kauniiden sävelten tulkitsijoita, heistä tulemme vielä kuulemaan, myönteisin arvosteluin.

https://www.youtube.com/watch?v=OW3yC5vH9kc

Hyvät arvostelut ovat saaneet upeilla esiintymisillään kaikkialla.

Tämän laulun sävelien, tulkinnan mukana , vvvoi hyvillä mielin siirtyä juhannus aaton tunnelmiin.

Aurinkoista Juhannus aikaa!

13

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Todella laadukas duo Aarne & Diandra, Minne vielä ehtivätkään nämä nuoret , joille hyvät haltijat ovat antaneet upeat laulun lahjat.
      Näin Juhannus aattona on mahtavaa kuunnella: Nocturno. Pleace!

      https://www.youtube.com/watch?v=sL1GxkKX304

      • Anonyymi

        Se ei ole juhannuslaulu vaan elokuun , tähkäpäiden päällä täysikuu. Jopa kuolemaa enteilevä : edessäni hämäräinen tie tuntemattomahan tupaan vie.


    • Anonyymi

      Vahinko, että sympaattinen Diandra peri äitinsä vartalomallin.

      • Anonyymi

        Mitä ihmettä vartalonmallilla on tekemistä hyvän äänen kanssa ?
        Onpa mölö kommentti.


      • Anonyymi

        Kommenttisi ei kerro Diandrasta - tai edes hänen äidistään - mitään. Osannetko arvella kenestä sen sijaan melkein kaiken. - Nm. Mitä muuta jäänyt väliin


      • Anonyymi

        Vahinko, että tämän ikäisillä ihmisillä on halua arvostella muiden olemusta jopa kahdessa sukupolvessa, tuosta vaan, yhdessä lauseessa. Ei muuta syytä kirjoittaa mielipidepalstalle.
        Paneudutaanpa sitten siihen tarkemmin ja kysytään, onko oikein, että palstalle kirjoitellaan, vaikka ulkonäkö ei ole katseen kestävä? Kysyn siis omasta puolestani. ylipainoa, harmaat hiukset, iho vanhentunut, useamman leikkauksen jälkeen arpinen, onneksi peittyvät vaatteisiin, jotka kuitenkaan eivät ole viimeistä huutoa.

        'Mkr.


    • Anonyymi

      Diandra on ollut jo aika kauan suosittu. Joku voisi säveltää hänelle omia hittikappaleita. Hän laulelee yleensä vain toisten kappaleita, niillä ei lyö läpi.

      • Anonyymi

        Hän on vielä niiin kovin nuori. Olen ajatellut, että hänen annetaan kasvaa ja kehittyä, kerätä esiintymis- yms. kokemusta, ennen kuin oikea, iso tähteys alkaa. - Nm. Tavalla tai toisella


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Suomesta muistuu paljon näin vanhana, tässäkin tulee sukunimi esille koska on näkö muisti niin muistan hänen isä hänelle oli muusikko luulen.

        Hän sanoi ei ennen kuin pappi on luvannut..... niin monet muut olen aina kuinnioittanut naisia sillä he ovat ihania, tavallaan kauniita muistoja kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomesta muistuu paljon näin vanhana, tässäkin tulee sukunimi esille koska on näkö muisti niin muistan hänen isä hänelle oli muusikko luulen.

        Hän sanoi ei ennen kuin pappi on luvannut..... niin monet muut olen aina kuinnioittanut naisia sillä he ovat ihania, tavallaan kauniita muistoja kaikki.

        https://www.youtube.com/watch?v=I-MWgFBJxgk.



        Da.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomesta muistuu paljon näin vanhana, tässäkin tulee sukunimi esille koska on näkö muisti niin muistan hänen isä hänelle oli muusikko luulen.

        Hän sanoi ei ennen kuin pappi on luvannut..... niin monet muut olen aina kuinnioittanut naisia sillä he ovat ihania, tavallaan kauniita muistoja kaikki.

        Ai kuka sanoi?
        Ja mitkä muistot ovat "tavallaan kauniita!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai kuka sanoi?
        Ja mitkä muistot ovat "tavallaan kauniita!?

        Enhän minä enään muista näitä kaikkia, mutta sen vielä muistan, että kaikki meni päin persettä joskus, kuin taannoisen merikapteenin munat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5539
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      476
      3589
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      159
      3383
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2623
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2429
    6. 264
      2019
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1517
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      105
      1436
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1399
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1180
    Aihe