Rakkaat kaupunkilaiset :)

Keskikesän aikaa ⚘⚘
Kukat kukkii ja linnut laulaa. Luonto on kauneimmillaan ja ihmiset iloisia. Muistakaa rakkaat ihmiset juhlia turvallisesti ja rauhallisesti. Iloliemi ja uiminen on huono yhdistelmä, ja se kannattaa painaa tiukasti mieleensä. Elämää täytyy olla juhlan jälkeenkin, joten järki päässä....

ja housut jalassa ;)

Hyvää keskikesän juhlaa kaikille! 💜

45

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rauhallista Juhannusta! 🌸 Rennosti ollaan kotona vaan, kun mies haluaa rentoutua töiden jälkeen.

      Hampurilaisia tehtiin ruuaksi, hyvää oli.. 😋

      Levolla menee tämä päivä, kun unettomuus vaivasi viime yönä.

      • Anonyymi

        Muista, että linnut eivät kauan vapaasti laulele, kun irtokissat ovat liikkeellä!!! Mutta eivät kauan.


      • Kiitos Kittie :)

        No en minäkään hurjastele. Vähän (paljon) grillimakkaraa ja sinappia vaan ;)

        Vai nukuit huonosti...tosi kurjaa :(
        Mä nukun aina niin, etten kuulis vaikka pommi räjähtäis vieressä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muista, että linnut eivät kauan vapaasti laulele, kun irtokissat ovat liikkeellä!!! Mutta eivät kauan.

        Mikäs se siinä yrittää piipittää?
        Menes ny leikkimään niillä legoillas, ja aikuisten jutella rauhassa.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kiitos Kittie :)

        No en minäkään hurjastele. Vähän (paljon) grillimakkaraa ja sinappia vaan ;)

        Vai nukuit huonosti...tosi kurjaa :(
        Mä nukun aina niin, etten kuulis vaikka pommi räjähtäis vieressä.

        Voisit lähettää sitä unihiekkaa tänne päin.. Zzz zz
        Joo, valitettavasti kärsin välillä unettomuudesta.

        Oliko hyvää grillimakkaraa? Mieheni ei niin välitä grillaamisesta, joten tehtiin noita hampurilaisia.


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Voisit lähettää sitä unihiekkaa tänne päin.. Zzz zz
        Joo, valitettavasti kärsin välillä unettomuudesta.

        Oliko hyvää grillimakkaraa? Mieheni ei niin välitä grillaamisesta, joten tehtiin noita hampurilaisia.

        No mä lähetän virtuaalisesti...---viuuuh---
        Eikös alkanutkin mennä simmut kiinni? ;)

        Ei olla vielä grillattu. Voin jo nyt sanoa, että hyvää siitä tulee.

        Ehdin nähdä tuon yhden tollon viestin, ennenku se häipy.
        On todella säälittävää, kun aletaan tuollasta keksimällä keksittyä suoltamaan, kun ei enää muuta keksitä.
        Tiedoksi, että kyllä tiedän oikeat sanamuodot ym, mutta kirjoitan niinku puhun, joten vedä napa umpeen.
        Mee pätemään suntin pohjaan, jonne kuulut.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No mä lähetän virtuaalisesti...---viuuuh---
        Eikös alkanutkin mennä simmut kiinni? ;)

        Ei olla vielä grillattu. Voin jo nyt sanoa, että hyvää siitä tulee.

        Ehdin nähdä tuon yhden tollon viestin, ennenku se häipy.
        On todella säälittävää, kun aletaan tuollasta keksimällä keksittyä suoltamaan, kun ei enää muuta keksitä.
        Tiedoksi, että kyllä tiedän oikeat sanamuodot ym, mutta kirjoitan niinku puhun, joten vedä napa umpeen.
        Mee pätemään suntin pohjaan, jonne kuulut.

        Se on mukavaa kun pääset grillaamaan. 🙂

        Kiitos unihiekasta! Toivottavasti tepsii ensi yöksi.


      • Anonyymi
        Kittiechihunen kirjoitti:

        Se on mukavaa kun pääset grillaamaan. 🙂

        Kiitos unihiekasta! Toivottavasti tepsii ensi yöksi.

        Pidetään joukolla huolta siitä, että pikkulinnuillakin olisi rauhallinen juhannus, eikä katteja näy irrallaan!!!


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Se on mukavaa kun pääset grillaamaan. 🙂

        Kiitos unihiekasta! Toivottavasti tepsii ensi yöksi.

        Sä nukut ens yönä ku pieni porsas...mä lupaan ;))


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pidetään joukolla huolta siitä, että pikkulinnuillakin olisi rauhallinen juhannus, eikä katteja näy irrallaan!!!

        Oot kyllä nii naurettava tyyppi.
        Eiköhän linnuilla ole luonnossa suurempia vaaroja kuin kissat.

        Tuo sun kissahöpinäs ei ole normaalia. Onko sua joku kissanpentu päässy raapimaan?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Sä nukut ens yönä ku pieni porsas...mä lupaan ;))

        Kiitos! ❤️ Piti kyllä ottaa nukahtamislääke, lähettämäsi unihiekan lisäksi.


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Kiitos! ❤️ Piti kyllä ottaa nukahtamislääke, lähettämäsi unihiekan lisäksi.

        No mä lähetin sitä sulle sit liian vähän...sori ;))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista, että linnut eivät kauan vapaasti laulele, kun irtokissat ovat liikkeellä!!! Mutta eivät kauan.

        Et sinä linnuista välitä, kunhan keräät irtopisteitä.
        Kaupunkilaiset ei kestä linnunlaulua: "täällä ei voi edes nukkua, kun linnut laulaa niin äänekkäästi". Kissat tekee heille mieliksi, kun toimivat äänenvaimentajina.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No mä lähetin sitä sulle sit liian vähän...sori ;))

        Toivottavasti ensi yönä saan nukuttua.


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Toivottavasti ensi yönä saan nukuttua.

        Saat sä, kun et vaan ota siitä nukahtamisesta paineita. Ajattelet mukavia asioita, niin se tehoaa enemmän ku vaikkapa lampaiden laskeminen.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Saat sä, kun et vaan ota siitä nukahtamisesta paineita. Ajattelet mukavia asioita, niin se tehoaa enemmän ku vaikkapa lampaiden laskeminen.

        Kiitosta! Luen iltaisin aina kirjaa, yleensä se auttaa nukahtamaan. Mutta, kun unettomuutta sairastaa, niin välillä on huonompia kausia.


    • Anonyymi

      Missä he***tissä on stadin jannu, heppu on häipynyt kuin maan nielemänä?

      • Kai hän on lomalla...
        Pullistelee timmissä kropassaan jossai rannalla aurinkolasit silmillään :))


    • Anonyymi

      Toisten omistamat mökit kannattaa unohtaa. ei sukulaisille kylään mökeille. Mökin voi ostaa tai vuokrata itselle. Siellä saat viettää lomaasi omien ehtojesi ja sääntöjesi mukaan, kunhan olet kuitenkin tarkka siitä, että et aiheuta harmia tai vahinkoa mökille. Ja, että luovutat mökin siistinä ja sopimusten mukaan varustettuna takaisin.

      Tuon tuostakin saa lähes päivittäin lukea juttuja lehdistä yms., että mökkivieraat ovat olleet laiskoja, hyväksikäyttäjiä, röyhkeitä sotkijoita, vapaaherroja, syöttiläitä, täysihoitolaisia jne. jne.

      Parempi olla kotona kuin asettua "mokinomistajajohtajien" arvostelun ja komennon alle. Mökeillä vierailut ovat hyvin tai pahoi sosiaalisia tapahtumia. Ehkä mökin omistajat tarvitsevat rauhaa ja lepoa mökillään kovien työviikkojen ja kuukausien jälkeen. On aivan ymmärrettävää, että he eivät halua järjestää ilmaista täysihoitolaa ja tehdä itse kaikki palvelu- ja tarjoilutyötkin. Harvassa löytyy mkkivieraita, joilla on orientaatio tulla mökille töihin. Ei, laiskotteleminen ja juhliminen on monella mielessä toisenkin omistamalle mökille menoa suunniteltaessa.

      En mene itse enää muiden mökeille. Suomen suvesta voi nauttia ihan omassa rauhassa ja yleisillä paikoillakin.

      On tosin toisenlaisiakin tapauksia. Sellaisia, jotka odottavat vieraita ja tekevät tai ostavat mökin tavatakseen siellä ystäviä ja sukulaisia. Joillakin on myös varaa tarjota ja halua palvella. Muistan kun velipoika osti mökin Savosta. Hän asuu Ruotsissa. Kovasti aina kutsui ja odotti lahisukulaisia kylään. Mutta kun siellä ei monikäynyt ja kun kunta alkoiahnehtimaan kiinteistöveroissa, hän myi mökin. Hänkin tosin joskus kertoi vieraista, jotka olivat tulleet täysihoitoon ilmaisesi ja palveltaiksi ja eivät kiitosta sanoneet lähtiessä.

      Miksi tehdä tästä ongelma. Paras kun viettää juhannuksenkin itsekseen ja yleisillä paikoilla. Tosin kyllä siitäkin joku keksii irvailun ja haukkumisen ja nolaamisen aineksia. Onhan vahingonilo kansakunnan ylpeys.

      • Oon myös lukenut noita mökkijuttuja. On se törkeetä, kun jotku menee toisten mökille passattavaksi. Vähän kannattais miettiä nenäänsä pitemmälle :{


    • Helsingissä alkaneet juhlijat kivittämään poliiseja. Toivottavasti tuollainen ei ala yleistymään täällä, kun ulkomailla tuota tapahtuu useinkin. Järjen pitäisi kertoa, että poliisi on turvaamassa meidän kaikkien elämää. Eivät kyllä ansaitse tuollasta käytöstä.

    • Voi helvatta...Sulle urpo, joka monikoista sun muusta höliset, niin mä kirjoitan täällä just niinku puhun. Sitten kun kirjoitan jonnekki ihan virallista tekstiä, niin voin käyttää sanoja oikeaoppisesti jne..

      Mua suorastaan v******a tuollaset pilkunn*******t!!

      Mee muualle sönköttämään ja jätä mun alotukset rauhaan!

      • Anonyymi

        Osoittaa ääretöntä tyhmyyttä, jos ei osaa äidinkielen perusteita. Vituttaa lukea tuollaista ala-arvoista tekstiä. Onko edes kansa- tai peruskoulu "läpäisty", hah hah haaa!!!...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Osoittaa ääretöntä tyhmyyttä, jos ei osaa äidinkielen perusteita. Vituttaa lukea tuollaista ala-arvoista tekstiä. Onko edes kansa- tai peruskoulu "läpäisty", hah hah haaa!!!...

        Miksi avaat tämän aloituksen?? Kerro mulle!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Osoittaa ääretöntä tyhmyyttä, jos ei osaa äidinkielen perusteita. Vituttaa lukea tuollaista ala-arvoista tekstiä. Onko edes kansa- tai peruskoulu "läpäisty", hah hah haaa!!!...

        Kaikkein äärettömintä tyhmyyttä osoittaa kuitenkin se, että toista arvostellessaan päätyy tekemään itse kielioppivirheen. Aikani kuluksi korjaan virkkeistäsi ensimmäisen: "Osoittaa ääretöntä tyhmyyttä, ellei osaa äidinkielensä perusteita."...

        Ole hyvä... (◕‿◕✿)


      • Anonyymi
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Kaikkein äärettömintä tyhmyyttä osoittaa kuitenkin se, että toista arvostellessaan päätyy tekemään itse kielioppivirheen. Aikani kuluksi korjaan virkkeistäsi ensimmäisen: "Osoittaa ääretöntä tyhmyyttä, ellei osaa äidinkielensä perusteita."...

        Ole hyvä... (◕‿◕✿)

        Tirsk:D


      • Anonyymi
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Kaikkein äärettömintä tyhmyyttä osoittaa kuitenkin se, että toista arvostellessaan päätyy tekemään itse kielioppivirheen. Aikani kuluksi korjaan virkkeistäsi ensimmäisen: "Osoittaa ääretöntä tyhmyyttä, ellei osaa äidinkielensä perusteita."...

        Ole hyvä... (◕‿◕✿)

        :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Kaikkein äärettömintä tyhmyyttä osoittaa kuitenkin se, että toista arvostellessaan päätyy tekemään itse kielioppivirheen. Aikani kuluksi korjaan virkkeistäsi ensimmäisen: "Osoittaa ääretöntä tyhmyyttä, ellei osaa äidinkielensä perusteita."...

        Ole hyvä... (◕‿◕✿)

        Päivän paras juttu! :))))


    • Mitä väliä kirjoittaako kirjakieltä vai ei??

      Hei sinun pitäis nyt mennä mökille lomalle jota ahistaa puhekieli

      • tinttu-liina

        Mä en ymmärrä miks avaavat juttua, jos nii kamalasti ahdistaa...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mä en ymmärrä miks avaavat juttua, jos nii kamalasti ahdistaa...

        Mielestäni tuo on päivänselvää.

        Kun ihmisellä on sairas mieli ja tuossa pienessä mielessä elämän päätarkoitus on tämä kyseinen palsta niin tämä on seuraus. Pelko siitä että joku muukin saa huomiota on kamala, siksi nuo "hahaa hahaa" kommentit herjoineen ilmestyy muitten avauksille. Turha niihin on puuttua, sama kun sanoisi koiralle nätisti että voisitko olla haukkumatta. Kumpikaan ei vaan ymmärrä ihmisen puhetta...:(

        Hyvää juhannusta kaikille täysijärkisille (koirat kuuluvat tähän joukkoon). Ja varsinkin rakkaalleni jota elämä koettelee nyt kovasti mutta hän on onneksi kovan luokan selviytyjä...♡♡♡♡


      • Toljanter kirjoitti:

        Mielestäni tuo on päivänselvää.

        Kun ihmisellä on sairas mieli ja tuossa pienessä mielessä elämän päätarkoitus on tämä kyseinen palsta niin tämä on seuraus. Pelko siitä että joku muukin saa huomiota on kamala, siksi nuo "hahaa hahaa" kommentit herjoineen ilmestyy muitten avauksille. Turha niihin on puuttua, sama kun sanoisi koiralle nätisti että voisitko olla haukkumatta. Kumpikaan ei vaan ymmärrä ihmisen puhetta...:(

        Hyvää juhannusta kaikille täysijärkisille (koirat kuuluvat tähän joukkoon). Ja varsinkin rakkaalleni jota elämä koettelee nyt kovasti mutta hän on onneksi kovan luokan selviytyjä...♡♡♡♡

        Olet oikeassa tonttu..eihän nuo terveitä ole henkisesti.

        Hyvää juhannusta teille molemmille 💜

        Siinäkin olet varmasti oikeassa, että hän on sitkeä sissi. Lähetän hänelle lämpimiä ajatuksia ❤❤


      • Ei vihtu..Oikeen vainoharhakerho saapunut selvittelemään harhaluulojaan. Voitte sitten lopettaa ihan samantien! Mun alotusta ei enää enempää pilata tuolla paskanjauhannalla!!


      • Toljanter kirjoitti:

        Mielestäni tuo on päivänselvää.

        Kun ihmisellä on sairas mieli ja tuossa pienessä mielessä elämän päätarkoitus on tämä kyseinen palsta niin tämä on seuraus. Pelko siitä että joku muukin saa huomiota on kamala, siksi nuo "hahaa hahaa" kommentit herjoineen ilmestyy muitten avauksille. Turha niihin on puuttua, sama kun sanoisi koiralle nätisti että voisitko olla haukkumatta. Kumpikaan ei vaan ymmärrä ihmisen puhetta...:(

        Hyvää juhannusta kaikille täysijärkisille (koirat kuuluvat tähän joukkoon). Ja varsinkin rakkaalleni jota elämä koettelee nyt kovasti mutta hän on onneksi kovan luokan selviytyjä...♡♡♡♡

        Tervehdys Toljanterille! Sano myös terveisiä Arielille ja muille? Toivottavasti ei ole mitään vakavaa kyseessä?

        Niin, kyllä huomaa noista hölmöjen häiriköiden jutuista että eivät ole terveitä.. Mielenterveys ongelmiin kyllä voi saada apua ja hoitoa. Sairaus ja sen hoito ei ole häpeää, mutta ilkeily, trollailu ja häiriköinti jne.. on.


      • Kuuleppas, parisuhteessa kuuluu kestää mm. murheet, huolet ja sairaudet! Ei toista dumpata vaan sen takia...

        Pitäisikö minun mieheni jättää minut kun olen sairauden takia eläkkeellä?

        Kyllä teitä urpoja riittää..


      • Anonyymi

        Joku linkkasi aiheeseen biisinki.


      • Voi helevata! Antakaa olla, ei kuulu teille. Hankkikaa ellämä!


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ei vihtu..Oikeen vainoharhakerho saapunut selvittelemään harhaluulojaan. Voitte sitten lopettaa ihan samantien! Mun alotusta ei enää enempää pilata tuolla paskanjauhannalla!!

        Älä muuta sano! Ylläpidolle laitoin noista urvoista palautetta..


      • Se varmaan viettää aikansa yksin, ei kukaan järkevä jaksa tuollaisen seuraa..


      • Sun kehitys on loppunu kesken.

        Miksi pitää tulla heti tänne urpoilemaan, kun joku kirjoittaa jotain..?

        Tuli kyllä tässä jo itekki mietittyä, että kannattaako täällä enää edes käydä.

        Ajatte kaikki pois noilla vainoharha/ilkeilyjutuillanne.


    • Aika moni ihminen on varmasti törmännyt elämänsä aikana juoruileviin ihmisiin.

      Mä mietin tässä, että mikähän saa ihmisen kiinnostumaan niin paljon muiden elämästä, että kailottaa ympäri kyliä toisten asioita?

    • Anonyymi

      VANHA KOKKOLALAINEN TOTUUS: Ennen pantiin kissat multaan, nyt ne pannaan Suvikultaan!!!!

      • Anonyymi

        EIKÖHÄN PALATA VANHAAN. PANNAAN NE EDELLEEN MULTAAN!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EIKÖHÄN PALATA VANHAAN. PANNAAN NE EDELLEEN MULTAAN!

        Hyvä, hyvä palataan entiseen!!!


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      13
      1305
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe