Eikö se etenkin naisilla ole vaikeaa kun ei voi verkkareita käyttää?
Romanit ja urheilu, miten onnistuu?
13
878
Vastaukset
- Anonyymi
Miekkailu, se on hieno olympialaji. Siinä romanit olisivat varmasti hyviä, toisivat Suomelle mainetta ja kunniaa.
- Anonyymi
Miks kaikki romanit pelaa samassa joukkueessa? Onko Vaasa jotenkin muita parempi kaupunki? Kaikilla kuntoilevilla romaneilla jotka oon nähnyt on ollut VHL:n kuteet. Eikö muut joukkueet kelpuuta romaneita riveihinsä? Rasismiako?
- Anonyymi
Mitä kaikkea voikaan ihminen pohtia päässään ?
Onko hänelle suurikin huoli romaninaisten urheilusta ?- Anonyymi
Eikö ole hyvä että on huolissaan? Romanit eivät pahemmin taida liikuntaa harrastaa, moni on sairaalloisen ylipainoinen.
- Anonyymi
Minä en ole koskaan nähnyt urheilevaa tai lenkkeilevää romaninaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole minäkään. Kyllä olisi hyvä kun lähtisivät juoksemaan vaikka. Urheilu tekee hyvää myös psyykkisesti . Sopii kaikille. Myös muille roduille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juoksee ne kyllä, ainakin petskoja ja vartijoita pakoon
- Anonyymi
Tahtoo olla hankalaa jo fillarilla kaupassa käynti.. Vielä sitten urheilua . Phyiii.
- Anonyymi
Mäntymäellä voi romanitkin treenata rauhassa ilman sakkien painostusta oikeanlaisesta vaatetuksesta.
- Anonyymi
Olen nähnyt tiukassa ihoa myötäilevässä verkkaripuvussa lenkkeilevän naisen. Aika pallomainen keho sieltä näkyi, että sen puoleen ehkä hyvä harrastus, vaikka huvittavan näköinen olikin.
Täälläpäin muutenkin välillä näkyy noita "vapaampia" naisia, jotka hiljaisina tunteita ottavat vanteen pois ja käyttävät löysempää vaatetusta. On kai sovittu, että miesedustajat eivät heitä silloin näe. Muuten kai tulee joku riita vai voiko sopu pysyä siitä huolimatta? - Anonyymi
Myö serkun kanssa harrastetaan nakupainia. Yleensä tehdään se vogue saunassa niin tuleepi kunnolla hiki.
- Anonyymi
Meijän Desiree ja Raakeli harrastaa salipantya rullaluistimet jalasa, voi rakkaat kyllä saahan nauraa ko ne kaks rahnujuulia rullaa pitkin kenttää röijy päälä ja liitävät ko noita-akat nauraa!
- Anonyymi
Mie tanssin palettija. Semmoinen tiukka jumppa asu kuulemma kiihottaa miun rakasta Raineria.
Tampereen tanssiva Taisto vaan
Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399