Mannen autot

jore

6

8381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valte.

      Manne oli käynyt kaupungissa ostoksilla. Hankintoihin kuului myös

      viinapullo. Kun mies saapui kotikyläänsä ja lähti kohti

      tanssilavaa, saapui paikalle myös virkavaltaa.

      - Mitäs sinulla on siellä laukussasi? kysyi virkapukuinen.

      - Mitäs miul, karttahan siel, Manne vastasi.

      - Mutta kun se hölskyy selvästi, intti poliisi. Johon Manne

      nopeasti:

      - Katos se onkii merikartta.



      Jalkapassissa ollut poliisi heilautti ylitäydessä heimolastissa

      olleen Mossen pysähtymään. Manne veivasi ikkunan auki ja ennen

      kuin poliisi ehti sanoa mitään, Manne sanoi:

      - Miul on kuule ihan täyttä, mut Valte tulee Taunuksel peräs.

      Siihen pitäs yks mahtuu.



      Manne Allanille:

      - Hai, miepä lähen ens viikol metsäl pankinjohtajan kans.

      - Hai, enpä tiennytkään et ootte nii hyvii tuttui.

      - Enpä miekään, mut se lähetti miulle ihan kirjeen, jossa luki, et

      viiestoista päivä on eräpäivä.



      Manne oli syytettynä kellovarkaudesta. Tuomarin ja syyttäjän

      ponnisteluista huolimatta hän itsepäisesti kiisti syytteen.

      Lopulta oikeuden oli pakko luopua ja tuomari julisti:

      - Koska syytettä ei ole pystytty toteennäyttämään, syytetty

      vapautetaan edesvastuusta. Manne kumarsi, kiitti ja kysyi:

      - Tarkoitat sie, et mie saan omaksein sen kellon?



      Meijän poika on oikee rehellisyyen perikuva, Manne selitti

      kaverilleen.

      - Jos joltakulta jotakii häviää, nii meijän pojalta se heti löytyy!



      Miksi pienet mustalaistytöt haaveilevat tulevansa isoina?

      - Mannekiineiksi.



      Valte koputti maalaistalon oveen illalla. Kun isäntä tuli

      avaamaan, Valte kysyi:

      - Hai sie isäntä, tarviit sie kuivii halkoi? Johon isäntä vastasi

      tiukkaan säyyn: - No en varmasti tarvitse. Aamulla, kun isäntä

      meni halkoliiteriin, se oli tyhjä.



      Manne ajoi autolla. Yht äkkiä rengas puhkesi. Monipuolisena

      miehenä Manne kävi paikkaushommiin. Rengasta irroittaessa tuli

      paikalle toinen mustalaismies, pysäytti auton Mannen auton viereen

      ja kysyi: - Mitä sie teet?

      - Irrotan rengasta. Silloin mies hyppäsi Mannen auton luo, löi

      tuulilasin rikki ja sanoi: - Mie ainakin otan radion.



      Kaks mustalaismiestä on kaupassa "ostoksilla". Kassalle

      saapuessaan toiselta putoaa takin sisältä pakastekana. Toinen

      manne huudahtaa: - Hei, kuka heitti meiän Taistoo kanalla?



      Mitä saa, kun ampuu pyöräilevän mustalaisen?

      Hyvän mielen ja fillarinsa takaisin.



      Mikä on pahinta mitä naapuri voi sanoa sinulle?

      Vastaus: Hai sie - mie muutin sun vieree assuu.

    • göran

      Kuinka kauan jaksaa katsoa mannea yhdellä silmällä?

      Vastaus: Niin kauan kuin kiväärissä riittää panoksia...

    • eevanius

      manne irroitteli mersusta stereoita kun toinen manne tuli paikalle ja sanoi mitä sie teet johon manne vastasi=etkö sie nää kuin kalliit nää on. on on mut älä saatana irrota niit tää on miun mersu.

      • Jee

        Mustalaiseukko: Hai, jos oikeus ois tapahtunu ois Valde vapaa ja vainaja linnas.


      • jjj

        Mannen Mersusta puhkesi rengas, joutui siihen sitten pysähtymään ja rengasta vaihtamaan. Paikalle tuli toinen manne Taunuksella ja katseli hetken heimoveljen hommia, otti sitten kiven ja heitti Mersun ikkunasta sisälle. Siihen renkaita vaihtava manne: Mitä sie oikee teeeet?
        - Vie sie renkaat ni mie vien stereot.


    • autonsa

      Myytävänä Datsun 100A
      Vuosimalli 1975
      Ajettu 500km

      Käytetty ainoastaan työmatkoihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe