Tälläinen asia mietityttää että joskus kun asuin kämppiksen kanssa ensimmäisessä omassa kodissa ja olin sinkku ja olen bi seksuaalinen , ja kämppiksellä oli paljon kavereita joita kävi usein ja jäi yöksi viikonloppuna. Niin olin huomannut jo aikaisemmin että yksi tyttö aina vilkuili ja ihan tuijotti minua jatkuvasti ja tuli samaan aikaan tupakalle rapun ulkopuolelle ja aina istui ihan viereen ja itse menin kauemmas kun tiesin että hän on varattu. Mutta itsepäinen tyttö ja tuli edelleen lähemmäs joten kysyin mikä on homman nimi ja hän vastasi että hän tykkää minusta kovasti että olen todella hyvännäköinen ja sanoi suoraan että haluaa olla kanssani intiimisti ei mitään sen vakavampaa. Sitten hän tuli suuni eteen ja suutelimme hetken, mutta en koskaan ole varattujen kanssa tehnyt mitään koska en halua loukata ketään joten sanoin vain että jos joskus satut eroamaan niin tule uudestaan käymään. Ja kysyin vielä että oliko hän bi niin ei ole ennen tuntenut naisia kohtaan mitään ja parisuhteessa kaikki hyvin. Sitä jäin miettimään aika paljon. Ja tämän jälkeen on tullut muitakin naisia jotka ovat heteroja mutta haluaisivat olla kanssani että kokevat että olen todella puoleensa vetävä ja joku sanoi jopa komea naiseksi😬
Onko muilla ollut vastaavaa🙂
Onko kokemuksia tästä
Anonyymi
1
149
Vastaukset
- Anonyymi
Olisi kiva kuulla, millainen tyyli sinulla on, ei ole nimittäin harvinaista että heteronaiset ihastuvat poikamaisiin naisiin, harvemmin naisellisiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 27826751
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?472255- 1991586
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1501498- 291236
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien29999- 122998
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30922Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex84831Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t82786