Voiko tässä Nokia 2.3 puhelimessa poistaa ylä palkin, jossa on päivämäärä sää tiedot?
Nokia 2.3 ylä palkin poisto
10
150
Vastaukset
- Anonyymi
Koita painaa sitä pitkään. Jos ei tule poisto kohtaa niin paina aloitusnäytön tyhjää kohtaa pitkään ja sieltä alkunäytön asetukset.
- Anonyymi
En saa pois!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En saa pois!
Silloin sitä ei saa pois ollenkaan.
- Anonyymi
Eihän sitä yläpalkkia kokonaan voi poistaa, mutta jos se on sinulla mustana, niin mene näyttöasetuksiin ja siellä kohtaan näytä/piilota lovi, joista vaihtoehdoista valitset sitten kai että näytä. :)
- Anonyymi
P. s. Ne säätiedot taas saanee pois vain omista Google-asetuksistaan säätelemällä, mitä ja millaisia ilmoituksia Googlelta haluaa vastaanottaa. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
P. s. Ne säätiedot taas saanee pois vain omista Google-asetuksistaan säätelemällä, mitä ja millaisia ilmoituksia Googlelta haluaa vastaanottaa. :)
Mistä kohtaa voi säätää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä kohtaa voi säätää?
Esim. Googlen hakupalkista 'G' - 'Lisää' - 'Asetukset' - 'Ilmoitukset' --> sitten voit poistaa joko kaikki ilmoitukset sivun yläreunasta tai selaamalla alas mm. kohdista 'Tämänhetkinen säätila' ja 'Päivittäiset sääennusteet' - pois päältä. :)
- Anonyymi
Mulla on sony, jossa on ylhäällä ja alhaalla nämä palkit. Ei saa millään pois. Miksi se alapalkki yleensä on androidissa?
- Anonyymi
Paina ka sormella liuuta ylös.
- Anonyymi
Tuossa on Nokia 2.3:n käyttöpas, josko sieltä aloituksen aiheeseen löytyisi apua.
- https://www.nokia.com/phones/fi_fi/support/nokia-2-3-user-guide/activate-wi-fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211781
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231466Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1691308Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1571268- 1461260
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531039