Kun kirjoitan ketjun loppuun ja lähetän sen, niin miksi se ei palaudu siihen juuri kirjoitettuun viestiin, vaan olen ketjun alussa?
Vastaukset 9
- Anonyymi
Hitaasti päivittyy myös uudet viestit.
- Anonyymi
Näyttää välillä vanhaa sivua, eli jokin uusi häipyy hetkeksi olemasta, kunnes taas ilmestyy.
- Anonyymi
Aikamoisen tempun teet, johon ei kukaan muu pysty. ( Epäselvä selityksesi ).
- Anonyymi
Kyllä minä ymmärsin hyvin lukemani.
Sivu heittää alkuun lähetyksen jälkeen.
- Anonyymi
Kiusaa se on pienikin kiusa.
Jos ei heitä alkuun, niin jonnekin muualle. Mutta ei oikeaan kohtaan. - Anonyymi
Tähän kysymykseen ei siis ole vastausta?
- Anonyymi
Tähän ylläpito on yhtä avuton kuin käsiään tytölle levitellyt poika tytön levittäessä jalkojaan.
- Anonyymi
On hyvä, että palatessa tulee palstan alkuun. Silloin näkee heti mitä uusia viestejä on tullut sillä aikaa, kun on rakennellut oman viestinsä lähetystä ja voi vastata heti niihin.
- Anonyymi
Syynä lienevät taitamaton mainosten tilavaraus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7053109Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E72993- 42869
- 70805
- 88637
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi43583Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit53575Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k27490- 43483
Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.83480