Kun kirjoitan ketjun loppuun ja lähetän sen, niin miksi se ei palaudu siihen juuri kirjoitettuun viestiin, vaan olen ketjun alussa?
Hyvä ylläpito
9
496
Vastaukset
- Anonyymi
Hitaasti päivittyy myös uudet viestit.
- Anonyymi
Näyttää välillä vanhaa sivua, eli jokin uusi häipyy hetkeksi olemasta, kunnes taas ilmestyy.
- Anonyymi
Aikamoisen tempun teet, johon ei kukaan muu pysty. ( Epäselvä selityksesi ).
- Anonyymi
Kyllä minä ymmärsin hyvin lukemani.
Sivu heittää alkuun lähetyksen jälkeen.
- Anonyymi
Kiusaa se on pienikin kiusa.
Jos ei heitä alkuun, niin jonnekin muualle. Mutta ei oikeaan kohtaan. - Anonyymi
Tähän kysymykseen ei siis ole vastausta?
- Anonyymi
Tähän ylläpito on yhtä avuton kuin käsiään tytölle levitellyt poika tytön levittäessä jalkojaan.
- Anonyymi
On hyvä, että palatessa tulee palstan alkuun. Silloin näkee heti mitä uusia viestejä on tullut sillä aikaa, kun on rakennellut oman viestinsä lähetystä ja voi vastata heti niihin.
- Anonyymi
Syynä lienevät taitamaton mainosten tilavaraus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 613208
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!161142- 891038
- 101945
- 50923
- 96804
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35801Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27680Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap89678- 48625