Hyvä ylläpito

Anonyymi

Kun kirjoitan ketjun loppuun ja lähetän sen, niin miksi se ei palaudu siihen juuri kirjoitettuun viestiin, vaan olen ketjun alussa?

9

<50

Vastaukset

• Hitaasti päivittyy myös uudet viestit.

• Näyttää välillä vanhaa sivua, eli jokin uusi häipyy hetkeksi olemasta, kunnes taas ilmestyy.

• Aikamoisen tempun teet, johon ei kukaan muu pysty. ( Epäselvä selityksesi ).

• Kyllä minä ymmärsin hyvin lukemani.

Sivu heittää alkuun lähetyksen jälkeen.

• Kiusaa se on pienikin kiusa.

Jos ei heitä alkuun, niin jonnekin muualle. Mutta ei oikeaan kohtaan.

• Tähän kysymykseen ei siis ole vastausta?

• Tähän ylläpito on yhtä avuton kuin käsiään tytölle levitellyt poika tytön levittäessä jalkojaan.

• On hyvä, että palatessa tulee palstan alkuun. Silloin näkee heti mitä uusia viestejä on tullut sillä aikaa, kun on rakennellut oman viestinsä lähetystä ja voi vastata heti niihin.

• Syynä lienevät taitamaton mainosten tilavaraus

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi Suomessa on niin paljon homeasuntoja?

Missä se kuuluisa rakennustaito on? Taloja ei hoideta, mutta ei talon home voi johtua pelkästään koneellisen ilmastoinnin puuttesta, eikä talon ilmast
      Maailman menoa
      357
      4094
    2. Miksi ei ole korona-ahdistusta?

Mietin asiaa mutta en saa sitä päälle millään. Katselen kaupassa maski päällä olevia ihmisiä, lehtien lööppejä koronasta joka puolella, tartuntojen mä
      Maailman menoa
      389
      3206
    3. Vastaamoon tehty ehkä kaksi tietomurtoa - kertoo Yle.

https://yle.fi/uutiset/3-11612331 Tietoa tihkutetaan tipoittain. Uutta katastrofia pukkaa Vastaamon osalta. Eiliseen asti kyse oli vain yhdestä hakker
      Maailman menoa
      159
      2640
    4. 91
      2195