Miksi se sanoo
Virhe!
Vieras, sinulta on estetty keskustelualueen käyttö.
IP-osoite on estetty roskapostibottien takia. Katso tarkemmin ff2.fi/spam
vaikka ainoastaan luen foorumia enkä ole postannut mitään? VPN ei toimi eikä ilman vpn. MITÄ HITTOA!
Futisforum2 ei toimi?
4
5936
Vastaukset
- Anonyymi
Toimiiko muilla?
- Anonyymi
Ja nyt se sit toimii? Yllpidolla krapulat venähtäneet ja säätäneet jurrissa asetuksia!! ;D
http://futisforum2.org/ - Anonyymi
Miksi futisforum pyytää hyväksymään jotakin oikeuksia käyttää kävijän tietoja ja laitetta? Mihin se näitä tarvitsee, myydäkseen mainostilaa? Onko kyseessä huijaus?
En uskalla hyväksyä pyyntöjä, kun en tiedä, mistä on kyse. En siis voi edes lukea futisforumia, jolle täytyy näin jättää hyvästit? - Anonyymi
Siis nyt sivusto sekoilee pahemman kerran. Olen vuositolkulla ollut rekisteröitynyt ja nyt se kirjautuessa ilmoittaa, että tunnusta ei ole olemassa, what the f**ck ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741