Pistäkää paremmuusjärjestykseen, mikä on eniten teidän makuun:
1. Uranainen, omistautuu työlleen ja käyttää suuren osaa aikaa siihen.
2. Kodinhengetär, tykkää hoitaa kotia ja viihtyy kotona.
3. Taivaanrannan maalari, innostuu ideoista ja tykkää pohdiskella.
Mikä näistä naistyypeistä paras?
45
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sopivasti, kun olis kaikkea noita kolmea samassa ihmisessä niin olisi hyvä.
Mua kiehtoo kyllä uranaiset, mutta pitäis olla hänellä aikaa minullekkin ja vastapainona työlle kotona oloa. Kiva olisi, jos hän tykkäisi siivota. Mä voin sitten kokata. Hyvä myös jos pää kestää korkeita paikkoja, hän saa vaihtaa lamput ym.. Luovuus ja hyvä päätöksenteko vaatii tilaa pohdiskelulle. Ripaus taivaanrannanmaalariutta olis hyvä myös olla. - Anonyymi
2 ja ehdottomasti 3
- Anonyymi
Kolmoset on aina sytyttäneet eniten ja pitkäkestoisimmin. Ja siitähän saa kärsiä..
- Anonyymi
Jep jäi kesken, seuraavaksi huomion kiinnittäisi ykkönen, kakkoset ei ole mun heiniäni.
- Anonyymi
Sama täällä!
Joten seuraavaksi kodinhengetär??
Jos maalailen itse sitten vain kavereiden kanssa :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama täällä!
Joten seuraavaksi kodinhengetär??
Jos maalailen itse sitten vain kavereiden kanssa :DMulla jatkuu kolmoslinja, ihan on itse vapaaehtoisesti valittu :D
Kakkosen ja kolmosen yhistelmä.
- Anonyymi
2 ja 3 minun makuuni, Ykkönenkin ihan ok, kunhan ei asu siellä työpaikalla ja puhuu muustakin kotona kuin työjutuista.
Itsestä löytyy vähän noita kaikkia puolia. Töitä olen yrittänyt jättää nyt vähemmälle ja käyttänyt aikaa enemmän rentoutumiseen ja taivaanrantojen maalailuun. Melkoinen huuhailija kuitenkin pohjimmiltani olen. - Anonyymi
Mikään noista ei ole makuuni.
- Anonyymi
Mikä on sun makuun?
- Anonyymi
Minustakin tuntuu vähän samalta, uranaisella ei varmaan olisi tarpeeksi aikaa minulle ja vapaa-ajan juttuihin, enkä jaksa, jos joku puhuu jatkuvasti työstään, kodin hengettärestä olisi hyötyä, kun minä vihaan siivoamista, mutta tuskin synkkaisi muuten, kun en jaksa pyörittää jatkuvasti arkiasioita, taivaanrannan maalarin kanssa olisi välillä hauskaa, mutta haahuiluksi varmaan menisi, ja kokemuksesta voin sanoa, että on mennytkin.
- Anonyymi
Mä muuten tapailin kerran siivoushullua naista, mutta ei siitä sen suurempaa kehkeytyny.
- Anonyymi
Niin no täytyy muutakin olla. En pidä siivoamisesta niin mulle sopisi, että toinen siivoaa kunhan se pysyy kohtuuden rajoissa se siivoaminen.
- Anonyymi
Rupesin heti kelaamaan, että kenestä tässä taas puhutaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minusta ainakaan, sen voi sanoa takuuvarmasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä puhe mistä puute?
- Anonyymi
Eikö siivoaminen ole hyvä asia? Sillähän osoittaa, että arvostaa myös läheisiään ja haluaa pitää heistä huolta. Itse ainakin kiinnitän huomoita ensi kertaa toisen kotona vieraillessani siisteystasoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö siivoaminen ole hyvä asia? Sillähän osoittaa, että arvostaa myös läheisiään ja haluaa pitää heistä huolta. Itse ainakin kiinnitän huomoita ensi kertaa toisen kotona vieraillessani siisteystasoon.
Siivoaminen on tosi hyvä asia, mutta minusta olisi kyllä vähän hassua, jos joku tutkisi kotonani, onko pölyä, tai jotain tavaroita ja vaatteita väärissä paikoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siivoaminen on tosi hyvä asia, mutta minusta olisi kyllä vähän hassua, jos joku tutkisi kotonani, onko pölyä, tai jotain tavaroita ja vaatteita väärissä paikoissa.
Niin ja minä en ole tuo, joka on tapaillut siivoushullua naista. Kerran muuten facebook ehdotti minulle ryhmää "siivoushullut", siinä näkee, ettei sekään kaikkea ihmisistä tiedä, vaikka aina niin väitetään.
- Anonyymi
1, 3, 2, tuossa järjestyksessä.
- Anonyymi
Mulle hienointa suhteessa ois tehdä asiat yhdessä, on sit miesten hommii tai naisten hommii tai mitä vaan, ni kaksin aina kauniimpi ☺
- Anonyymi
Joo no toikin on kivaa tiettyyn pisteeseen asti. Täytyy kuitenkin omia juttujakin olla. Parasta on, jos on hyvä henkinen yhteys ja luottamus. Saa läheisyyttä ja huomiota sopivissa määrin. Saa tuntea, että toinen välittää ja saa antaa rakkautta takaisin myös hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo no toikin on kivaa tiettyyn pisteeseen asti. Täytyy kuitenkin omia juttujakin olla. Parasta on, jos on hyvä henkinen yhteys ja luottamus. Saa läheisyyttä ja huomiota sopivissa määrin. Saa tuntea, että toinen välittää ja saa antaa rakkautta takaisin myös hänelle.
Niin, sanoin nyt hommista, en harrastuksista enkä toisen omista jutuista 😀 ei todellakaan mitään 24/7 😀
- Anonyymi
Nymfomaani joka omistais viinakaupan , sanoivat 60-luvulla :)
- Anonyymi
No tuo ääripää ois mulle liikaa. Sopivasti kaikkee on mun mottoni :)
- Anonyymi
Onpa nuo kaikki vaihtoehdot aika kärjistetysti.
En kyl osaa sanoa.
Sit kun tyyppi osuu kohdalle niin se on sitten millainen on. 🥰 - Anonyymi
Ei noista nyt ensi silmäyksellä mikään sytytä, ja ihana nainen voi olla noista mikä vaan, tai sanotaan mainituista piirteistä huolimatta.
- Anonyymi
Kakkonen olis kai turvallisin.
Yhdistelmä 1 2 tai 2 3 sopisi oikein hyvin, koska itse olen aika puhtaasti kakkostyyppiä. Mutta jos yhdistelmää ei olisi, valitsisin 2 turvallisimpana vaihtoehtona. Ajatusleikkinä minusta ihan kiva, mutta tosielämässä sydän voi valita aivan toisin.
Fructus-83 kirjoitti:
Vastaisin samoin. Paitsi, että itse olen 2 3:n sekoitus. 😊
No sepäs sattui... 😅
- Anonyymi
Itse olen vahva ykkönen, ja vastaus on ehdottomasti kakkonen. :)
- Anonyymi
Kakkonen olisi paras.
- Anonyymi
Juu se on hyvä yhdistelmä, jos tasapaino säilyy ja suhteelle löytyy aikaa. Olen kakkostyyppiä, mutta ripaus kolmosta ja ykköstä löytyy myös.
- Anonyymi
Täällä 2, femme sellainen, ja täytyy kyllä myöntää että maskuliinimpi "1" sytyttää itseäni eniten... 😅
- Anonyymi
Aika stereotyyppistä, että uranainen on automaattisesti maskuliinisempi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän uranainen välttämättä ole millään tavalla maskuliini.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässähän puhuttiin maskuliinisesta 1. Hups, hups, nyt taisi omat projisoinnit singota vähän liian äkkipikaa... ;)
- Anonyymi
Minä olen eniten kolmostyyppiä, mutta nyt olen ollut niin kauan auringossa, että pitää lopettaa.
- Anonyymi
1 tai 3, vielä parempi olisi näiden yhdistelmä.
- Anonyymi
Mun rakas on vankka ykkönen, sarjayrittäjä, mutta kun ideat sinkoilee välillä ihan hulluna, niin sanoisin että kolmostakin löytyy. Hän on siis 1 3 combo, jota en valinnut, vaan rakkaus valitsi minut.
- Anonyymi
Kaikki epärealistiset höyrypäät on ainakin vihoviimeisiä.
- Anonyymi
Kateus vie kalatkin vedestä.
- Anonyymi
Kakkonen vaikuttaisi turvalliselta, eikä olisi jatkuvasti menossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 232401
- 951526
- 1181274
- 751130
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa18969- 52862
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa249861Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo19840MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209840- 34795