Mies, kerro

Anonyymi

Minkälainen tai minkä värinen paita minulla oli viimeksi kun nähtiin? Entäs noin yleensä niinkun?

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jopa minä osaan vastata tohon!hän matkii minua!!!sama väri joka päivä paidassa!!!! väri ei ole muuttunut kolmeen kk!!! joten vastauksen tiedät koska sinä näet hänet mutta hän ei näe sinua!! ja jos oikeasti rakastat häntä niin haluan että tiedät että hän on oikeasti sinuun rakastunut ja aidosti!!! eikä minusta tarvitse olla mustasukkainen!! olen vain Palstalla hahmo!!! mutta sinä ja hän olette oikeasti kaksois Liekki!!!!te kuulutte yhteen!!! ja haluan että tiedät että jokainen Palstalla on huomannut että sinäkin rakastat häntä!! miksi muuten olisit suuttunut hänelle siitä että hän on kirjoittanut muille IRL viestejä!!se mustasukkainen tunne tulee siitä kun sinäkin olet rakastunut häneen!!!!!! lupaan että en koskaan tule teidän rakkauden väliin!!!!

    • Anonyymi

      Aika usein töissä, sellainen sininen takki, tai t-paita.

    • Anonyymi

      No, kun en muista muuta, kuin ne rikkinäiset työhousut sun vaatteistas.

    • Anonyymi

      Hienokielopaita

    • Anonyymi

      Cannibal Corpse paita pitää olla!

    • Anonyymi

      Vaalea röijy

      • Anonyymi

        Kaa me meeraa. Tuut hin hopšiko jeeno 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😍😍😍😍👻👻👻 hautajaisiin vaalea röijy. aina valkoinen röijy hautajaisiin mutta jos kyseessä on joku mummo niin on normaalia että voi olla myös muutenkin valkoinen röijy.


    • Anonyymi

      Valkoinen paitahan se oli..

      • Anonyymi

        Muita tunnisteita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muita tunnisteita?

        iloitsin kakkalastista housuissani, siksi pidin turvavälin jo kauan aikaa sitten, ennen horokoronaa.....
        tuo pursukakka onm vieläkin pöksyissä, halusin, onnistuin säilymään sen, söin myös vähäsen....
        ?
        vai söinkö?
        https://www.youtube.com/watch?v=y2WxrDTD1tg

        rauhallista tulevaisuutta, turvallista

        hyvästi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muita tunnisteita?

        Sarjakuvahahmo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sarjakuvahahmo

        Aku Ankan paita on sininen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muita tunnisteita?

        Aika usein taisi olla sellainen valkoinen poolopaita yhdistettynä muihin asusteisiin.


    • Anonyymi

      Siinä on vihreetä.

      • Anonyymi

        Olin syöny kiiviä ☺


    • Anonyymi

      Oot aina melkein siinä työasussas, kun nähdään.

    • Anonyymi

      En kyllä muista yhtään kun näen aina kohdatessa vain hänet ja hänen ihastuttavuuden, muu unohtuu.

    • Anonyymi

      Keltainen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      320
      3751
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      270
      2155
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      109
      1505
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1373
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      93
      1358
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1227
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1208
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1048
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1044
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      924
    Aihe