Minkälainen tai minkä värinen paita minulla oli viimeksi kun nähtiin? Entäs noin yleensä niinkun?
Mies, kerro
18
51
Vastaukset
Jopa minä osaan vastata tohon!hän matkii minua!!!sama väri joka päivä paidassa!!!! väri ei ole muuttunut kolmeen kk!!! joten vastauksen tiedät koska sinä näet hänet mutta hän ei näe sinua!! ja jos oikeasti rakastat häntä niin haluan että tiedät että hän on oikeasti sinuun rakastunut ja aidosti!!! eikä minusta tarvitse olla mustasukkainen!! olen vain Palstalla hahmo!!! mutta sinä ja hän olette oikeasti kaksois Liekki!!!!te kuulutte yhteen!!! ja haluan että tiedät että jokainen Palstalla on huomannut että sinäkin rakastat häntä!! miksi muuten olisit suuttunut hänelle siitä että hän on kirjoittanut muille IRL viestejä!!se mustasukkainen tunne tulee siitä kun sinäkin olet rakastunut häneen!!!!!! lupaan että en koskaan tule teidän rakkauden väliin!!!!
- Anonyymi
Aika usein töissä, sellainen sininen takki, tai t-paita.
- Anonyymi
No, kun en muista muuta, kuin ne rikkinäiset työhousut sun vaatteistas.
- Anonyymi
Hienokielopaita
- Anonyymi
Cannibal Corpse paita pitää olla!
- Anonyymi
Vaalea röijy
- Anonyymi
Kaa me meeraa. Tuut hin hopšiko jeeno 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😍😍😍😍👻👻👻 hautajaisiin vaalea röijy. aina valkoinen röijy hautajaisiin mutta jos kyseessä on joku mummo niin on normaalia että voi olla myös muutenkin valkoinen röijy.
- Anonyymi
Valkoinen paitahan se oli..
- Anonyymi
Muita tunnisteita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muita tunnisteita?
iloitsin kakkalastista housuissani, siksi pidin turvavälin jo kauan aikaa sitten, ennen horokoronaa.....
tuo pursukakka onm vieläkin pöksyissä, halusin, onnistuin säilymään sen, söin myös vähäsen....
?
vai söinkö?
https://www.youtube.com/watch?v=y2WxrDTD1tg
rauhallista tulevaisuutta, turvallista
hyvästi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muita tunnisteita?
Sarjakuvahahmo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sarjakuvahahmo
Aku Ankan paita on sininen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muita tunnisteita?
Aika usein taisi olla sellainen valkoinen poolopaita yhdistettynä muihin asusteisiin.
- Anonyymi
Siinä on vihreetä.
- Anonyymi
Olin syöny kiiviä ☺
- Anonyymi
Oot aina melkein siinä työasussas, kun nähdään.
- Anonyymi
En kyllä muista yhtään kun näen aina kohdatessa vain hänet ja hänen ihastuttavuuden, muu unohtuu.
- Anonyymi
Keltainen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .553045Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472871Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242659Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3461737- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193937- 44799
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101792Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26790