RIIHIMÄEN TERASSIT - MITÄ MIELTÄ OLET

Anonyymi

Oleko käynyt kokeilemassa vai katsellut ohikulkiessa.

25

881

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika vähissä on terassit Riihimäellä. Nämä jalkakäytävälle nostetut muovituolit ja pöydät eivät ihan vielä täytä terassin kriteeriä. Ei, vaikka siinä olisi köysiaita ympärillä :D
      Pultsareita ja elämäm kolulaisiahan noissa istuskeleekin meidän verorahoista nauttimassa.

    • Anonyymi

      Samat alkoholistit siellä istuu vuodesta toiseen

      • Anonyymi

        Elättävät yrittäjää.


        Jos käy kateeksi rupea ryyppäämään ja putoa kelan tuille kaikkien halveksittavaksi. On varmaan kivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elättävät yrittäjää.


        Jos käy kateeksi rupea ryyppäämään ja putoa kelan tuille kaikkien halveksittavaksi. On varmaan kivaa.

        Kuka juo kelan tuolla baarihintaista kaljaa? Siinä kyllä kukkaro tyhjenee nopeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka juo kelan tuolla baarihintaista kaljaa? Siinä kyllä kukkaro tyhjenee nopeasti.

        "tuilla"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elättävät yrittäjää.


        Jos käy kateeksi rupea ryyppäämään ja putoa kelan tuille kaikkien halveksittavaksi. On varmaan kivaa.

        Kenellä käy kateeksi? Sinulla vai?
        Itseäni lähinnä kyrsii maksella heidän ryyppäämistään. Laiskat lortot eivät mene töihin vaan keksivät kaiken maailman tekosyitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka juo kelan tuolla baarihintaista kaljaa? Siinä kyllä kukkaro tyhjenee nopeasti.

        Ööö... aika moni. Luuletko että terasseilla ja baareissa istuu päiväaikaan paljonkin työssäkäyviä ihmisiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ööö... aika moni. Luuletko että terasseilla ja baareissa istuu päiväaikaan paljonkin työssäkäyviä ihmisiä?

        No niinhän ne tekevät, mutta ihmettelen silti. Baarihinnoinna luulisi massien loppuvan jo ekan viikon jälkeen. Onhan siinä tietysti se sosiaalinen kanssakäyminen, mutta kunnon tekijämiehet tunnetusti ostavat kaupasta ja kaljaa tai viinaa ja juovat puistonpenkillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elättävät yrittäjää.


        Jos käy kateeksi rupea ryyppäämään ja putoa kelan tuille kaikkien halveksittavaksi. On varmaan kivaa.

        Ei tosiaan käy kateeksi. Lähinnä huvittaa on kuvaavampi termi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tosiaan käy kateeksi. Lähinnä huvittaa on kuvaavampi termi

        Toivottavasti tulet kohtaamaan isoja vastuksia elämässäsi, ja välillä menis päin persettä. lakkais toisen kurja tilanne huvittamasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti tulet kohtaamaan isoja vastuksia elämässäsi, ja välillä menis päin persettä. lakkais toisen kurja tilanne huvittamasta.

        Valintojen maailma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valintojen maailma

        Minä en ole saanut valita, haluanko syntyä maanpäälle. En ole saanut valita vanhempiani. enkä heidän mukanaan tulevia sukuja. En ole saanut valita kotikaupunkiani. En ole saanut valita yhteiskuntaa, johon synnyin. En ole saanut valita ympäristöäni ihmisineen, mikä on vaikuttanut niiden geenien vahvistumiseen, mitä siinä ympäristössä on tarvittu. Jotkut elää hyvin toimeentulevassa perheessä, jossa on täyspäiset vanhemmat. Toiset taas köyhässä alkoholisti perheessä. Jne . Ei muuta kuin valitsemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole saanut valita, haluanko syntyä maanpäälle. En ole saanut valita vanhempiani. enkä heidän mukanaan tulevia sukuja. En ole saanut valita kotikaupunkiani. En ole saanut valita yhteiskuntaa, johon synnyin. En ole saanut valita ympäristöäni ihmisineen, mikä on vaikuttanut niiden geenien vahvistumiseen, mitä siinä ympäristössä on tarvittu. Jotkut elää hyvin toimeentulevassa perheessä, jossa on täyspäiset vanhemmat. Toiset taas köyhässä alkoholisti perheessä. Jne . Ei muuta kuin valitsemaan.

        Kirjoituksesi pitää paikkansa kaikkien ihmisten kohdalla myönnän sen. Mutta olen itse sitä mieltä että asenne ratkaisee kuinka päättää oman elämänsä elää. Vastuun omasta elämästä ja päätöksistä voi toki heittää muiden ihmisten niskaan ja uhriutua mutta ei ole mikään pakko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoituksesi pitää paikkansa kaikkien ihmisten kohdalla myönnän sen. Mutta olen itse sitä mieltä että asenne ratkaisee kuinka päättää oman elämänsä elää. Vastuun omasta elämästä ja päätöksistä voi toki heittää muiden ihmisten niskaan ja uhriutua mutta ei ole mikään pakko.

        Riippuvaisiksi tulleilla alkoholisteilla on juuri tuo pulma ja erityishoidot keskittyvät juuri siihen, että heidän päähänsä taotaan ja kirkastetaan se, että ovat itse vastuussa kaikesta ja lopettavat muiden syyttämisen.

        .Alkoholisteilla on usein mielenterveysongelmia. Mutta kumpi on ensin.: mt-pulmat vai a-pulma.

        Vaikka kuinka ottaisi vastuun omasta elämästä, voi kaikki mennä perseelleen, vaikkapa yrittäjien konkurssit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole saanut valita, haluanko syntyä maanpäälle. En ole saanut valita vanhempiani. enkä heidän mukanaan tulevia sukuja. En ole saanut valita kotikaupunkiani. En ole saanut valita yhteiskuntaa, johon synnyin. En ole saanut valita ympäristöäni ihmisineen, mikä on vaikuttanut niiden geenien vahvistumiseen, mitä siinä ympäristössä on tarvittu. Jotkut elää hyvin toimeentulevassa perheessä, jossa on täyspäiset vanhemmat. Toiset taas köyhässä alkoholisti perheessä. Jne . Ei muuta kuin valitsemaan.

        Olet saanut valita elätkö maan päällä. Olet saanut valita kotikaupunkisi. Olet saanut valita yhteiskunnan jossa elät. Olet saanut valita ympäristösi ihmisineen.
        Pelkkiä tekosyitä.
        Se että olet jumittunut johonkin tiettyyn elämään, on sinun ihan ikioma päätös. Syntymään ja vanhemipiin, sukuun ymv ei pysty vaikuttamaan mutta omaan elämäänsä pystyy. Jos tahtoo. Helpompaa tietenkin alistua ja selitellä näitä "noku suku on sellainen ja tällainen jne..."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet saanut valita elätkö maan päällä. Olet saanut valita kotikaupunkisi. Olet saanut valita yhteiskunnan jossa elät. Olet saanut valita ympäristösi ihmisineen.
        Pelkkiä tekosyitä.
        Se että olet jumittunut johonkin tiettyyn elämään, on sinun ihan ikioma päätös. Syntymään ja vanhemipiin, sukuun ymv ei pysty vaikuttamaan mutta omaan elämäänsä pystyy. Jos tahtoo. Helpompaa tietenkin alistua ja selitellä näitä "noku suku on sellainen ja tällainen jne..."

        Juuri näin!


      • Anonyymi

        Kyllä! Eikä edes omilla rahoilla juo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elättävät yrittäjää.


        Jos käy kateeksi rupea ryyppäämään ja putoa kelan tuille kaikkien halveksittavaksi. On varmaan kivaa.

        Mielestäni se on suurimman osan itseaiheutettua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valintojen maailma

        Samaa mieltä, itse aiheutettu. Luulevat olevansa jotain arjen sankareita ja tulevat vielä haiseman yleisille paikoille :(


    • Anonyymi

      Tukekaa nyt kun on lupa noita terassipubeja. Onhan käynyt selväksi, että koko valtakunnan talouden kohtala on kiinni meistä juopoista. Muuten olen sitä mieltä, että paras terassi oli Pilkku pub. Ja olihan Marjan terassikin viihtyisä aikanaan.

    • Anonyymi

      Jos Riihimäellä menee terassille, ohikulkijat katsovat halveksien ja vihaisesti: tuolla tuo juopottelee minun rahoillani. Näin näyttäisi olevan.

      • Anonyymi

        Ohikulkijoita voi lähinnä vituttaa se, kun jalkakäytävä on täytetty terassilla ja se pitää ohittaa jotain kapeaa ränniä pitkin, kuunnellen samalla päiväkänniläisten ölinää.


    • Anonyymi

      MITENKÄS KAHVILATERASSIT

      Tänään kävelin Punaisen talon vierestä ja päätin poiketa kahville. Punainen talo, isoja puita, aurinkoa ja varjoa ja pihassa siroja pöytiä ja tuoleja.

      Sisällä oli paljon ihanan kauniita tavaroita. Jotkut asiakkaat tuntuivat leijailevan ihan muuntuneessa tajunnan tilassa,

      Suppea suolainen ja makea tarjonta vitriinissä. Palvelusta olisi voinut ajatella, ettei minua haluttaisi asiakkaaksi.

      Pihalla sitten pulmana oli se, mitä oli aidan takana: vilkkaasti liikennöity katu isoinekin ajoneuvoineen.

    • Anonyymi

      Menkää katsomaan Laitiselle Perikunnan hillitön näytöskappale. Saatte vastinetta joka eurolle, ja samalla voi tilata vaikka lonkeron.

    • Anonyymi

      Ei terasseilla ja baareissa kannata käydä. Ovat hinnoitelleet itsensä ulos..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2183
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1857
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 73
      1436
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      95
      1344
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe