Mistä mahdolliselle assille kavereita?

Anonyymi

Olen 14-vuotias poika, jolla on ADHD:n lisäksi aika vahvaa Aspergeriin viittaavaa piirteistöä. Vähän aikaa sitten tein netissä testin, jossa arvioitiin Aspergerin oireyhtymän mahdollisuutta, sain 131 pistettä 159:stä. Vapaa-aikana vaivaa hirveästi se, että ei ole ketään samanhenkistä tyyppiä, jonka kanssa vois jutella ja tehdä kaikkee mukavaa. Itellä on voimakkaita rajoittuneita mielenkiinnon kohteita, kuten muistioiden kirjoittaminen,politiikka ja myös historia ja välillä myös jääkiekko. Ketään samanlaista ei tunnu löytyvän. Ala-asteella mua kiusattiin, ja kaikki sosiaalisten suhteiden solmiminen on erittäin hankalaa. Jos vaan löytyis joku vähän samanlainen AS-henkilö. Surettaa jatkuva yksinäisyys, ku kaikki päivät menee puhelimella istuessa, ja yhä enemmän vaan sulkeudun ja sulkeudun omaan mielikuvitusmaailmaan tai vastaavaan ja mietin sitä että miten joku voi olla näin tyhmäks ja turhaks syntynyt. Mulla on pahat itsetunto-ongelmat ja kaikki on tän yksinäisyyden ja erilaisuuden takia perseestä.

5

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      moi täällä olisi 18v ADHD ja myös AS-piirteinen poika, itselläni ei myöskään ole kavereita ollut sitten ylä-asteen yhtäkään, kun samanhenkiset tuppaavat niin harvassa olemaan, minulla myöskin huono itsetunto ja ajatuksetet samanlaisia kanssasi olleet jo vuosia, kiinnostaisiko jutella jossain lisää?

      • Anonyymi

        Hei. Kiva, että joku löytyi. Voitaisiin jutella lisää, mutta en vain tiedä missä. Löytyykö instagramia tai jotain vastaavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei. Kiva, että joku löytyi. Voitaisiin jutella lisää, mutta en vain tiedä missä. Löytyykö instagramia tai jotain vastaavaa.

        juu instagram käy, kerrotko omasi niin tulen pistämään viestiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juu instagram käy, kerrotko omasi niin tulen pistämään viestiä.

        Mun on @granqles


    • Moi pojat.

      Hienoa, että löysitte näköjään toisenne. Toivottavasti olette tarpeeksi samankaltaisia, jotta toistenne seura tuntuu luontevalta.

      Ihmiselle on tärkeää saada seuraa, jonka kanssa tuntee yhteenkuuluvuutta. Jos mitenkään mahdollista, niin kannattaa kuitenkin pyrkiä olemaan tekemisissä myös muunlaisten ihmisten kanssa, vaikka se varmasti hankalaa onkin. Se tekee elämästä selviämisestä vähän helpompaa, jos osaa toimia mahdollisimman hyvin myös. ns. neurotyypillisten kanssa.

      Teillä kummallakaan ei ole mitään hävettävää. Maailma vaan on paikka, jossa asiat eivät mene tasan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4974
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3267
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1405
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1245
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      74
      943
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe