Tällä palstalla yleensä kommentoivat ne, jotka eivät "omista" nimimerkkiä.
Minusta se pitäisi olla pakollinen, jotta päästäisiin eroon turhista kommenteista.
Eriävät mielipiteet sallitaan, tietenkin.
No, asiaani.
Espanjassa terveydenhuolto maailmanlaajuisessa mittauksessa sijalla 7, ja Suomi 31?!
Espanjassa tehdään eniten maailmassa laillisia eli siirtoja.
Tämä on "uutta".
Kun Espanjassa tekee testamenttin, se rekisteröidään valtakunnalliseen testamenttirekisteriin.
Entä Suomessa??
Erossani ilmestyi jostain anoppini käsialalla kirjoitettu testamentti isosedältään saama perintö.
Pesänjaka oli jo valmis hyväksymään sen muitta mutkitta.
Minä sanoin, että haloo,
Missä on perunkirjoitus, josta tämä asia on mainittu?
Jos Suomessa olisi vastaava, ei tällaista voisi tapahtua.
Se loppui siihen, mutta ihmettelen, miten ns. puolueeton pesänjakaja edes esittää ilman selitystä hyväksyy ko. vaatimuksen.
No, lopuksi minä hävisin kaiken.
Sain selville, pesänjakaja, hovioikeuden puheenjohtaja sekä exvaimoni esimies (kenen kanssa hänellä oli suhde) ovat vapaamuurareita.
Suomi vs Espanja
2
369
Vastaukset
Luisuu aiheesta.
- Anonyymi
Tähän ei sitten donluisin painavan kommentin jälkeen tarvita muita mielipiteitä/kommentteja?
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291300
- 1181137
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97944- 113857
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa275826- 48715
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19711- 52699
- 28637
- 49599