Avast asennus - ei löydy ?

Anonyymi

windows 8.1
niin latasin ja asensin avast virusohjelman avastin sivuilta täysin oikein, asennusikkunat oli normaalit mutta ohjelmaa ei sitten löydykkään koneelta, vain program files- kansiossa on kaikkea ja ohjauspaneelin ''poista ohjelma'' luettelossa löytyy -- mutta ei tullu työpöydälle pikakuvaketta eikä windows- lippunapin takaa luettelossa ole, hakee sitten nimen tai asennuspäivän mukaan ..

asennus oli siis niin että ensin oli näytöllä avast- ruutu jossa viiva kulki ees taas, sen valmistuttua oikealla alhaalla pikkuikkuna näytti kasvavan palkin asennuksen mukaan, sen hävittyä ei mitään enää.

kone on lenovo G50- 30 kannettava asensin juuri käyttiksen uusiksi eli kummosia häiriötekijöitä ei koneella vielä liene ..

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaksi virhettä

      1. Windows 8.1 joutaisi päivittää parempaan ja korjattuun Windows 10 versioon

      2. Windows ei enää tarvitse ulkopuolista virustorjuntaa. Siinä on jo sisäänrakennettu Defender torjunta joka on erinomainen ja täysin riittävä sekä ei sisällä mitään turhaa.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Eikä pidä vaan deletoida!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä pidä vaan deletoida!

        Lopeta vainoamasta ihmisiä W 10:llä.


    • Anonyymi

      ei valmistu edes youtube- ohjeella , eipä sillä niin väliä mistä luotettavasta lähteestä lataa, ja suorittaako asennuksen koneen ladatuista vai selaimen ( chrome) ladatut lehdeltä..

      poistin asennuksen, käynnistin koneen uudelleen ja asensin uudelleen, ei vaan löydy avastia ohjelmista ....

      kyseessä kakkos- kone joka äidin käytössä, oppinu 8 käyttämään ,, omassani on 10 eikä haittaa sen mainostaminen, toimii täysillä. )

      • Anonyymi

        Tuubin video on 2013. Oliskohan Defenderiin tullut sen jälkeen suojaohjelma, joka estää muun suojan asennuksen. Se on samalla suoja ettei haittaohjelma pysty poistamaan Defenderiä käytöstä.
        Pitäis kait vilkaista Defenderin asetuksia.

        Avastissakin on suoja ettei sitä pysty poistamaan ilman asetuksen muutosta. En nyt muista millä nimikkeellä se on siinä.


      • Anonyymi

        Defender käyttöön..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuubin video on 2013. Oliskohan Defenderiin tullut sen jälkeen suojaohjelma, joka estää muun suojan asennuksen. Se on samalla suoja ettei haittaohjelma pysty poistamaan Defenderiä käytöstä.
        Pitäis kait vilkaista Defenderin asetuksia.

        Avastissakin on suoja ettei sitä pysty poistamaan ilman asetuksen muutosta. En nyt muista millä nimikkeellä se on siinä.

        Hyvä että estää muiden suorkeiden asennuksen. Uskokaa nyt että Defender riittää! Turha asentaa muita hidastamaan konetta!


      • Anonyymi

        Windows 10 on helpompi kuin 8. Kannattaa päivittää se on kuitenkin tehtävä tulevaisuudessa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Windows 10 on helpompi kuin 8. Kannattaa päivittää se on kuitenkin tehtävä tulevaisuudessa..

        Miten niin helpompi? Uusin päivitys 2004 kymppiin laittoi koneen tukkoon , musta ikkuna aloituksessa eikä pääse eteenpäin,,,ja näin on käynyt monille, netistä löytyy paljonkin tästä.
        Sensijaan 8.1 toimii moitteettomasti päivitysten jälkeen.....itse tulen käyttämään win 8.1 :stä to the bitter end!
        Sitäpaitsi joka ikinen kympin iso päivitys on ollut tuskaa jo monet vuodet, ihan alusta lähtien kuten esim. Nvidia meni pimeeksi.............bugien lista on pitkä.
        Win 10 on ok mutta päivitykset rikkoo sen niin useasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin helpompi? Uusin päivitys 2004 kymppiin laittoi koneen tukkoon , musta ikkuna aloituksessa eikä pääse eteenpäin,,,ja näin on käynyt monille, netistä löytyy paljonkin tästä.
        Sensijaan 8.1 toimii moitteettomasti päivitysten jälkeen.....itse tulen käyttämään win 8.1 :stä to the bitter end!
        Sitäpaitsi joka ikinen kympin iso päivitys on ollut tuskaa jo monet vuodet, ihan alusta lähtien kuten esim. Nvidia meni pimeeksi.............bugien lista on pitkä.
        Win 10 on ok mutta päivitykset rikkoo sen niin useasti.

        Windows 8 suunniteltiin alunperin sekä tablettimille että tietokoneille. Siksi siinä oli paljon kömpelöitä toteutuksia jotka eivät oikein toimineet ilman kosketusnäyttöä. Windows 10 korjasi tämän ja nyt se on kuin Windows 7 versio eli toimii kaikista parhaiten tietokoneilla. Sentakia Windows 10 on nyt suosituin Windows versio eikä syystä! Uusin 10 versio toimii moitteetta kaikilla koneillani eli sinun ongelmasi on käyttäjäperäinen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Windows 8 suunniteltiin alunperin sekä tablettimille että tietokoneille. Siksi siinä oli paljon kömpelöitä toteutuksia jotka eivät oikein toimineet ilman kosketusnäyttöä. Windows 10 korjasi tämän ja nyt se on kuin Windows 7 versio eli toimii kaikista parhaiten tietokoneilla. Sentakia Windows 10 on nyt suosituin Windows versio eikä syystä! Uusin 10 versio toimii moitteetta kaikilla koneillani eli sinun ongelmasi on käyttäjäperäinen..

        Mitä kömpelöitä toteutuksia??? Minulla kaikki toimii vaivatta eikä minulla ole kosketusnäyttöä. Ei ongelmia minun kasikoneissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kömpelöitä toteutuksia??? Minulla kaikki toimii vaivatta eikä minulla ole kosketusnäyttöä. Ei ongelmia minun kasikoneissa.

        Kaikki leikkipalikat mitä järjestelmässä on ja kömpelö käynnistävalikko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki leikkipalikat mitä järjestelmässä on ja kömpelö käynnistävalikko.

        "Leikkipalikat" ei haittaa tippaakaan pidän niistä, ehkä makuasia ja navigaattorin voi muuttaa helposti Classic Shell´iksi jos haluaa sen vanhemman tyylisen.
        Mutta se paras tietenkin on että päivitykset kulkee oikein, ei niinkuin Win 10:ssä...siis taas viimeisin 2004 laittoi tosi monta konetta epäkuntoon, tiedän itsekin kun jouduin kaverille asentamaan uudelleen koko kympin ja nyt on estetty siihen koneeseen päivitykset.
        Siis kympin kanssa on tätä jatkuvasti, MS ei osaa vaan lähettää bugisia päivityksiä vuodesta toiseen...minun Win 8.1 joita minulla pari...EI IKINÄ PÄIVITYKSET SEKOILE VAAN KAIKKI TOIMII NIINKUIN PITÄÄ!
        Ja voin verrata koska minulla on sekä Win8.1 sekä Win 10 ja tätä kirjoittelen vanhalla Win7 Ultimatella jolla pelaan vanhoja demopelejä...tämäkin toimii ok.
        Minun favourite on ilman muuta Win 8.1....kaikki toimii helposti....toki ymmärrän että kymppiä kehutaan...toimii ihan hyvin ja yhtä nopeasti kuin Win 8.1 mutta ne PÄIVITYKSET.. KATASTOFI LÄHES JOKA KERTA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Leikkipalikat" ei haittaa tippaakaan pidän niistä, ehkä makuasia ja navigaattorin voi muuttaa helposti Classic Shell´iksi jos haluaa sen vanhemman tyylisen.
        Mutta se paras tietenkin on että päivitykset kulkee oikein, ei niinkuin Win 10:ssä...siis taas viimeisin 2004 laittoi tosi monta konetta epäkuntoon, tiedän itsekin kun jouduin kaverille asentamaan uudelleen koko kympin ja nyt on estetty siihen koneeseen päivitykset.
        Siis kympin kanssa on tätä jatkuvasti, MS ei osaa vaan lähettää bugisia päivityksiä vuodesta toiseen...minun Win 8.1 joita minulla pari...EI IKINÄ PÄIVITYKSET SEKOILE VAAN KAIKKI TOIMII NIINKUIN PITÄÄ!
        Ja voin verrata koska minulla on sekä Win8.1 sekä Win 10 ja tätä kirjoittelen vanhalla Win7 Ultimatella jolla pelaan vanhoja demopelejä...tämäkin toimii ok.
        Minun favourite on ilman muuta Win 8.1....kaikki toimii helposti....toki ymmärrän että kymppiä kehutaan...toimii ihan hyvin ja yhtä nopeasti kuin Win 8.1 mutta ne PÄIVITYKSET.. KATASTOFI LÄHES JOKA KERTA.

        Kyllä haittaa ja ikävää asennella kaikkea kolmannen osapuolen sälää jotta järjestelmästä saisi toimivan. Ei mitään järkeä kun ilmaiseksi saa virallisen korjatun version..

        Windows 10 ei ole aiheuttanut mitään ongelmaa 5 koneessani jotka kaikki on eri aikakausilta. Eli aika marginaaleja ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä haittaa ja ikävää asennella kaikkea kolmannen osapuolen sälää jotta järjestelmästä saisi toimivan. Ei mitään järkeä kun ilmaiseksi saa virallisen korjatun version..

        Windows 10 ei ole aiheuttanut mitään ongelmaa 5 koneessani jotka kaikki on eri aikakausilta. Eli aika marginaaleja ongelmia.

        Win8.1 toimii hyvin ilman kolmannen osapuolen ohjelmia. Jos ei jaksa opetella käyttämään uudempaa operatiivisysteemiä esim.Win7:n jälkeen niin voi halutessa asentaa Classic Shell ´in .
        Minulla on 3 konetta joissa on Win10 ja päivitykset sotkee koneita usein.
        Nyt olen kolmannen osapuolen ohjelmalla joutunut estämään 2004 päivityksen joka aiheutti mustan ruudun startin jälkeen.
        Sensijaan minun Win8.1 koneet, joita myös on kolme, päivityket toimivat moitteettomasti.
        Tämä pikku "kinastelu" loppunee parin vuoden päästä kun kasiin ei enää saa päivityksiä valitettavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Win8.1 toimii hyvin ilman kolmannen osapuolen ohjelmia. Jos ei jaksa opetella käyttämään uudempaa operatiivisysteemiä esim.Win7:n jälkeen niin voi halutessa asentaa Classic Shell ´in .
        Minulla on 3 konetta joissa on Win10 ja päivitykset sotkee koneita usein.
        Nyt olen kolmannen osapuolen ohjelmalla joutunut estämään 2004 päivityksen joka aiheutti mustan ruudun startin jälkeen.
        Sensijaan minun Win8.1 koneet, joita myös on kolme, päivityket toimivat moitteettomasti.
        Tämä pikku "kinastelu" loppunee parin vuoden päästä kun kasiin ei enää saa päivityksiä valitettavasti.

        Eikä toimi. Senhän kertoo jo käyttäjämäärätkin..


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://gs.statcounter.com/os-version-market-share/windows/desktop/worldwide

        Kuten nähdään nykyään vain 4.7% käyttää 8.1 versiota. Alussa ennen 10 tuloa sitä käytti noin 19% kun taas 7 versiota 62.3%. Käyttäjämäärät olisi suuremmat jos järjestelmä olisi erinomainen muttei ollut...

        No käyttäjät ovat tyhmiä. Jos haluaa sekoilla kympin päivityksien kanssa niin siintä vaan.
        Minulla on ollut 8.1 alusta asti (Win8 oli huono) ja vieläkään en löydä mitään haittaa siintä....ehkä muilla kaikilla on maanantaiversio.
        Win10 käyttäjämäärän suuruus ei johdu että Win8.1 olisi huono vaan Microsoftin massiivisesta kampanjasta että päivittäkää nyt ilmaiseksi kymppiin ja kauheat kehut päälle.
        Itselläni on molemmat ja voin verrata.........tänä päivänä ajelen mieluummin 8.1 :llä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No käyttäjät ovat tyhmiä. Jos haluaa sekoilla kympin päivityksien kanssa niin siintä vaan.
        Minulla on ollut 8.1 alusta asti (Win8 oli huono) ja vieläkään en löydä mitään haittaa siintä....ehkä muilla kaikilla on maanantaiversio.
        Win10 käyttäjämäärän suuruus ei johdu että Win8.1 olisi huono vaan Microsoftin massiivisesta kampanjasta että päivittäkää nyt ilmaiseksi kymppiin ja kauheat kehut päälle.
        Itselläni on molemmat ja voin verrata.........tänä päivänä ajelen mieluummin 8.1 :llä.

        Ei vaan erittäin viisaita kun valitsee erinomainen 10 järjestelmän joka on kuin Windows 7.

        Ja kyllä käyttäjämäärä kertoi että 8 on huono.


    • Anonyymi

      Minulta löytyisi Windows 3.1 asennusromput. Ehkä haluausit laittaa sen?

      • Anonyymi

        joo mulla on kaveri joka käyttää win98:a vieläkin vaikka siinä on yli 2000 turva-aukkoa.
        Kysyn jos haluaa 3.1:sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo mulla on kaveri joka käyttää win98:a vieläkin vaikka siinä on yli 2000 turva-aukkoa.
        Kysyn jos haluaa 3.1:sen.

        Tämäkin esimerkki tajunnanräjäyttävän fiksusta kommentista......
        H*lv tätä surkeutta.


    • Anonyymi

      Aina voi asentaa uudelleen Avastin. Hakukoneeseen vain ensin "Avast uninstall" ja löytyy mistä hakee poistoohjemia ensin.
      Win8.1 :ssä on Defender joten ei tarvi välttämättä Avast´ia.

      • Anonyymi

        Sitä ei tarvita enää missään...


    • Anonyymi

      Anteeksi kysymyksen asettajalla....Meni paljonkin ohi Avastista.
      Pitäisi aloittaa uusi keskustelu Win10 versus

























      Anteeksi kysymyksen aloittajalle. Paljon meni ohi Avastista...Jutut meni kymppiin ja kasiin.
      Operatiivisysteemillä ei ole mitään tekemistä onko se seiska tai siintä ylöspäin...Avast saattaa toimia myös XP:ssä ?
      Jos nyt välttämättä haluaa käyttää muuta kuin Defenderiä niin esim. Bitdefender tai Panda (ilmaisia) voi kokeilla. Kuitenki itselleni riittää Defender Win8.1 :ssä vaikkakin yleensä ottaen Defender riippumatta operatiivisysteemistä ilmoittaa paljon "false positives".
























      wi

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1780
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1348
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1230
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1150
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1095
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1002
    Aihe