Riitelystä

Anonyymi

Jussi meni ja taas ollaan sorvin ääressä. Tuliko riideltyä jussina? Tuntuu että juhlapyhät on erityisen alttiita riitelylle, ainakin meillä.

Miten teillä riidat menee, huudatteko vai mökötättekö? Kumpi tekee aloitteen sovintoon? Oletteko koskaan lopettaneet suhdetta riitelyn takia?

Sattuneesta syystä aihe pyörii mielessä..

15

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä henk.koht. inhoon mykkäkoulua. Riidellä voin rajustikin sanomalla, mutta riidat haluisin selvittää puhumalla, koska voi olla väärinkäsityksiä asioista. Tietenkin molemmilla saa olla omat mielipiteet

• Anonyymi

Juhannuksena ei tullut riitaa ystävien kanssa, kumppania ei ole, niin ei voi riidelläkään. Minä olen yleensä parhaimmalla tuulella juhlapäivinä ja lomilla, ja kesällä yleensäkin. Arkena ja töissä olen enemmän ärsyytymisherkkä kuin vapaa-aikana, kun pitää noudattaa rutiineja, ja muuta tylsää.

Minä olen aika kärkevä ärsyyntyessäni lievästikin, ja voin korottaa myös ääntäni helposti. Pahemmin suuttuessani, tai jos toinen sanoo takaisin, huudan enemmän, ja saatan sanoa tosi loukkaavastikin. Harrastan myös toisten syyttelemistä kaikesta. Mököttämistä taas en harrasta ollenkaan, en tajua mikä idea siinä on, haluan heti selvittää asiat, ja teen siihen helposti aloitteen. Jos en poikkeuksellisesti puhu mitään, asian täytyy olla todella vakava, ja olen niin järkyttynyt, että en pysty puhumaan. En ole koskaan lopettanut suhdetta varsinaisesti riitelyn vuoksi.

• Anonyymi

Ei sentään jussina riidelty! Eikä muutenkaan olla vielä ehditty liikaa riidellä. Noin muuten kyllä itsellä menee huutamisen puolelle vahvasti, mykkäkoulu ei ole mulle luonteenomaista. Kovin pienestä en suutu, pitää olla merkittävämpi asia. Suhdetta en katkaisisi riidan takia, mitäs mieltä siinä olisi.

• Anonyymi

Kuinka niin vielä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka niin vielä?

Nooo... ehkä ei riidellä jatkossakaan. Jätä muuten se KAS pois, niin ehkä en tunnista sua :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nooo... ehkä ei riidellä jatkossakaan. Jätä muuten se KAS pois, niin ehkä en tunnista sua :D

Kas kun ei haittaa.

• Anonyymi

Juhlapyhät on riskialttiita, nimimerkillä viime jouluna riideltiin...

Mykkäkoulu on syvältä, ennemmin raivari. En ole eronnut riitelyn takia, mutta eron takia on kyllä riideltyä senkin edestä.

• Anonyymi

Ei tullut riitaa läheisten kanssa. Olisi sellaisen saanut kyllä aikaiseksi, kun minua provosoitiin, mutta en tarttunut lainkaan asiaan. Olin nimittäin hyvällä tuulella ja silloin ei viitsi nipottaa eikä usein kyllä muutenkaan. Puolisoa ei ole joten parisuhderiitelyä en pysty harrastamaan.

• Anonyymi

Joo tosiaan pelkään välistä, että tulee ero riitelyn takia. Meillä tulee riitaa kun puoliskon mielestä olen mustasukkainen turhasta. Yleensä mökötän mutta en voi sille mitään, miksi teitä häiritsee mököttäminen noin paljon?

• Anonyymi

Se on sama kuin olla yksin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on sama kuin olla yksin.

Mun näkökulmasta ei ole yksin, jos toinen ei häivy ja jätä yksin. Sitä ei saa tehdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun näkökulmasta ei ole yksin, jos toinen ei häivy ja jätä yksin. Sitä ei saa tehdä.

Kysyit muiden näkökulmaa, et omaasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysyit muiden näkökulmaa, et omaasi.

Eikö sun pitäny tehdä töitä....?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö sun pitäny tehdä töitä....?

Pakko kun itse et tee mitään muuta kuin vakoilet!

• Anonyymi

En mielelläni riitele, mutta sattuuhan sitä joskus ja yleensä stressaavissa tilanteissa. Eiköhän kaikki huuda riitatilanteissa enemmän tai vähemmän, ellei ole estoinen tmv psyykkisiä ongelmia. Mykkäkoulu on pahempi kuin huutaminen. Itsellä olisi petrattavaa sovinnon teossa, tahtoo jäädä toisen harteille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      4
      2726
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2541
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe