Kertokaa nyt aloittelijalle mistä löytäisi ohjetta tuon Waltter 4K aktion kameran ja EZiCam ohjelman käyttöön. Pakkauksessa oleva "ohje" = ei mitään tarkempaa tietoa, lueteltiin vain tarvikkeet ja osat.
En ole mikään nörtti, joten aivan pohjalta aloitan. Tarkoitus lähteä pyörämatkalle Alpeille ja olisi kiva saada muistoja kameralla, kuvia ja videoita ja siirtää ne videot Youtubeen.
Sekin ongelma vielä on, että englanti on heikosti hallussa, saksa on minun toinen kotikieleni
Waltter 4K
Anonyymi
1
1885
Vastaukset
- Anonyymi
Tämmöset ohjeet löyty netistä:
https://cdn.nedis.com/datasheets/ACAM40BK_MAN_COMP_0618_low.PDF
Lienee samat kuin pakkauksessa, ja aika tietoköyhät oli. Laite on kuitenkin varsin yksinkertainen joten käyttö kyllä varmaan selviää ihan vain kokeilemalla ja valikkoja selaamalla. Netistä löytyy myös videoita aiheesta:
https://www.youtube.com/watch?v=PMa_pdk0KmA
Lisää saat etsiä itse. Saksa on senverran iso kieli että varmasti löytyy myös saksankielistä sisältöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741