Työkaveriin ihastuminen

Anonyymi

Toukokuun puolessa välissä mun työpaikalle tuli monia lomittajia. Monet tietysti 18-22-vuotiaita ja ihan ok porukkaa. Sit yhtenä yövuorona mun ohi käveli tummatukkainen erittäin energisen oloinen nainen. Silloin moikkasin ja jatkoin töitäni, mutta pari päivää myöhemmin tää sama nainen tuli mun viereen työskentelemään. Ensin ei juteltu mitään varmaan yli puoleen tuntiin, mutta sit aloin vilkuilla sitä naista ja halusin yhtäkkiä aloittaa keskustelun tämän kanssa. Niinpä meni jalat alta sen keskustelun aikana vaikka se oli aika perussettiä. Jutustelua. Aloin kuitenkin sammaltaa sanoissani ja en enää osannut edes englantia lausua :D

Alkoi tuntua, että nyt en kyllä halua tätä yhteyttä mokailla (en ole yleensä työpaikalla kovin sosiaalinen). No, päästin pienen valkoisen valheen, jonka tää nainen kuitenkin äkkiä huomas. Sehän sitten tappoi sen koko hyvän tunnelman joka siinä oli ollut meneillään molemmin puolin. Tämän jälkeen vietin lopputyöpäivän aivan nolostuneena puhumatta enään sanaakaan sen naisen kanssa.

Ehkä koomisin juttu tässä on se, että en edes tiedä onko tää nainen hetero tai bi? Tämän heikosti päättyneen keskustelun jälkeen ei sitten enään ole tullut tilanteita, joissa oltais edes hetken kahden kesken. Meidät laitettiin eri työtehtäviin, mutta näin sitä naista joskus ohimennen tai tauoilla. En kuitenkaan osannut lähestyä ja se häiritsee. Vilkuilen nyt häntä salaa vaikka yritin itselleni sanoa, että nyt otappas se järki päähäsi ja lopeta hourailu. Siis sydän palaa kun näen hänen hymynsä! Oon löytänyt tän naisen facebookista ja instagramista, mutta en ole ”uskaltanut” lisätä kaveriksi tai seurata instagramissa. Yritän myös tuoda jalkani maahan muistuttaen, että tää nainen on ainoastaan kesätyöntekijä joka palaa omalle paikkakunnalleen jälleen syksyn tullen, joten.... sori taitaa olla sekavaa luettavaa. Vaikea tehdä järkeä itselleen. 🥰

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tutustumalla se selviää onko hetero vai bi. Tosin osa saattaa kyllä piilottaa asian syystä tai toisesta.

• Anonyymi

Eikö facesta voisi saada vinkkiä suuntautumisesta? Jos ei saa, ehdit selvittää sen kesän aikana, ala vaikka puhumaan et harmi kun pride siirtyi syksyyn.

• Anonyymi

Löytyi yksi kuva jossa oli pride lippu parin vuoden takaa. Saattaahan heterokin vain haluta ajaa tasa-arvoa? Tai se tuli mieleeni ensimmäisenä siitä kuvasta. Kiitos vinkistä, toi vois toimia :)

• Anonyymi kirjoitti:

Löytyi yksi kuva jossa oli pride lippu parin vuoden takaa. Saattaahan heterokin vain haluta ajaa tasa-arvoa? Tai se tuli mieleeni ensimmäisenä siitä kuvasta. Kiitos vinkistä, toi vois toimia :)

Kiva, kutkuttava tarina. Käythän myöhemmin päivittämässä jos ja miten tilanne kehittyy?

Tuli mieleen, että jos olet häntä kokeneempi työssä, oisko luontevaa tapaa käydä "ohimennen" kysymässä miten töissä menee, tarviiko apua jossain? Sanoa että multa voit tulla aina kysymään... tms.

• Anonyymi
        Käytöskukka kirjoitti:

Kiva, kutkuttava tarina. Käythän myöhemmin päivittämässä jos ja miten tilanne kehittyy?

Tuli mieleen, että jos olet häntä kokeneempi työssä, oisko luontevaa tapaa käydä "ohimennen" kysymässä miten töissä menee, tarviiko apua jossain? Sanoa että multa voit tulla aina kysymään... tms.

Itseasiassa hän on kokeneempi tässä työssä, koska tämä ei ole hänen ensimmäinen kesänsä. Olen kyllä yrittänyt kerran tarjota apuani, mutta hän kieltäytyi kohteliaasti. Yritän joka tapauksessa pitää jalat maassa tässä jutussa. Voin toki päivittää tänne mikäli tulee jotain ”jännittäviä” muutoksia haha!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itseasiassa hän on kokeneempi tässä työssä, koska tämä ei ole hänen ensimmäinen kesänsä. Olen kyllä yrittänyt kerran tarjota apuani, mutta hän kieltäytyi kohteliaasti. Yritän joka tapauksessa pitää jalat maassa tässä jutussa. Voin toki päivittää tänne mikäli tulee jotain ”jännittäviä” muutoksia haha!

Minusta avun tarjoaminen on tosi hyvä idea. Voit tarjota apuasi jossain muussakin asiassa, kuin varsinaisessa työssä, vaikka pienissä päivittäisissä tilanteissa, moni tykkää sellaisesta.

• Anonyymi

Toi on aikamoista tunteiden myllerrystä varmasti. 😌 Tsemppiä! 🤗
      Itse painin samoissa "ongelmissa" paitsi tää ihastus ei oo työpaikaltani. Ei meillä ole mitään yhteistä juttua et näkisin hänet varmasti. Somen kautta en oo uskaltanut lähestyä kun ei tunneta edes. 😒😢

• Anonyymi

No tämä! Millon oot nähny häntä vai ootteko nähny livenä?

• Anonyymi

Miksi ei somessa voi lähestyä ja pyytää kaveriksi, FB ja tai Instassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ei somessa voi lähestyä ja pyytää kaveriksi, FB ja tai Instassa.

No pyysin facebookissa, mutta ei viikkoon reagoinut mitenkään niin alkoi jo itseäni häiritä että miksi jahtaan. Poistin kaveripyyntöni.

• Anonyymi

Aina ihastun ja sit oon ihan rikki. Oon ihan loppu tähän ainaiseen yksipuoliseen ihastumiseen. Turhauttaa ja surettaa.. 😔
      Yritän kovasti tsempata mut koko ajan se tunne silti vaan valtaa mielen ja sydämen.

• Anonyymi

Tuttu tunne. Saispa ihastua sellaiseen jolta saa vastakaikua ja joka johtaa suhteeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuttu tunne. Saispa ihastua sellaiseen jolta saa vastakaikua ja joka johtaa suhteeseen.

Nyt kuulkaa leidit alatte katsella vähän laajemmin, vapaita naisia on, munkin tuttavapiirissä on kaksi vapaata naista, vink, vink;)

• Anonyymi

Minkä ihmeen valkoisen valheen tuollaisessa kasuaalissa tilanteessa saa kerrotuksi (ja miksi?), ja vielä jääden siitä heti kiinni? :D

• Anonyymi

Se oli sellainen hölmö juttu :D
        Hän on bi, mutta ei ehkä ole kiinnostunut minusta kuitenkaan. Pakenee minua, joten on aika antaa hänen olla rauhassa. Ihailen ja kunnioitan häntä ja hän antoi iloa elämääni, joten olen kiitollinen että kohtasimme. :-)

• Anonyymi kirjoitti:

Se oli sellainen hölmö juttu :D
        Hän on bi, mutta ei ehkä ole kiinnostunut minusta kuitenkaan. Pakenee minua, joten on aika antaa hänen olla rauhassa. Ihailen ja kunnioitan häntä ja hän antoi iloa elämääni, joten olen kiitollinen että kohtasimme. :-)

Ok 😌

• Anonyymi

Aina ku ihastun niin must tulee viel enemmän itsekriittinen. Näytän ihan perseeltä. 🙃🤯

• Anonyymi

Tänäänkin vähän harmittaa et näin ihastuksen kun näytin ihan sairaan kamalalta. 😔

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      31
      2735
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      132
      2445
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      14
      2031
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      1843
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      16
      1356
    6. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1317
    7. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1294
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      997
    9. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      144
      975
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      20
      923
    Aihe