Katseitasi, muistan niistä: rakkauden, hellyyden, ihmetyksen, suuttumuksen, vihan, sitä en rakastanut 😀, epätoivon, surun...
Rakkaus kestää kaiken ❤
Rakastin sinun...
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä teit että toinen alkoi vihata?
- Anonyymi
Mennyt aikamuoto? Etkö näe häntä enää? Päättynyt suhde? Vai ihastuminen?
- Anonyymi
Rakkaus kestää kaiken aina, mutta rakkkauden kohde vaihtuu aina silloin tällöin. :D
Miksi rakkautesi kohde ihmettyi, suuttui ja vihasi?
Ajoitko hänet epätoivon ja surun partaalle?- Anonyymi
En oikeastaan, mutta kyllähän rakkauteen kuuluu kaikki tunteet ☺ lähinnä ehkä tarkoitin, että näin hänet kaikkine tunteineen ❤ en vain vaaleanpunaisten lasien läpi.
Ei se rakkauskaan aivan kaikkea taida kestää. Silläkin tunteella on vapaa tahto 🙂
- Anonyymi
Minä muistan hiljaisuutesi - viikonkin kestävän. Minä muistan kylmyytesi, kun itkin aivan edessäsi. Tiesit mun olevan jo valmiiksi rikki. Tiesit pahimmat traumani. Ja annoit sen saman toistua. Viimeisimmät kaihoisat kuvasi - näen niissä vain ilkkumista ja loukkauksia, sillä tiedän missä seurassa silloin olit.
Valitsen vapauden.- Anonyymi
Minä koin saman.
- Anonyymi
Eipä ollut sinulle tarkoitettu tuo alkuperäinen viesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ollut sinulle tarkoitettu tuo alkuperäinen viesti
Mille paikkakunnalle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mille paikkakunnalle?
No enpä tiedä, missä hän asuu, siis toi ketä luuli et alkuperäne viesti on hänelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No enpä tiedä, missä hän asuu, siis toi ketä luuli et alkuperäne viesti on hänelle
Ei vaan mille paikkakunnalle sinun/apn viesti oli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan mille paikkakunnalle sinun/apn viesti oli
No joo toki ymmärsin 😂. Länsisuomeen ☺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo toki ymmärsin 😂. Länsisuomeen ☺
Onko tässä kyse ollut kuitenkin ihan suhteesta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996114
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804802Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983055Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p292873Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351077Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861039Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774