Kyllä on rankkaa olla äitipuoli

Anonyymi

Onko äitipuolille mitään lomia tai vapaa aikaa ja rahaa? On rankkaa jos ei saa yhtään huilaa. En ymmärrä miks lasten äidit kitisee joka asiasta ja haluu sitä vapaata, miksei no hoida lapsiaan kun on ne halunneetkin, eikä työnnä miehen kotiin äidipuolen hoiviin. Tietysti he pitävät äitipuolta parempana hoitajana, ei siinä mitään mutta mekin halutaan levätä. Tiedetään et osataan kaikki muita paremmin, mutta mekin halutaan lomaa ja rhaa siitä että tehdään työtä miehen lasten eteen ihan hirveesti. Kenestä tahansa ei olisi siihen.

44

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lain mukaan äitipuolilla on lakisääteinen vuosiloma. Lisäksi marketeissa ym on lapsiparkkeja, joihin miehen lapset voi jättää säilytykseen esimerkiksi jos haluaa parin päivän paussin. Kahden päivän jälkeen ne pitää siirtää toiseen lapsiparkkiin, jossa taas kaksi päivää. Marketin henkilökunta vahtii, hoitaa ja ruokkii. Monilla valvotuilla uimarannoilla on sama ilmainen palvelu, kannattaa kysyä.

      • Anonyymi

        Lain mukaan isäpuolilla on lakisääteinen vuosiloma. Lisäksi marketeissa ym on lapsiparkkeja, joihin akan lapset voi jättää säilytykseen esimerkiksi jos haluaa parin päivän paussin, ja mennä poikien kanssa kalaan. Kahden päivän jälkeen ne pitää siirtää toiseen lapsiparkkiin, jossa taas kaksi päivää. Marketin henkilökunta vahtii, hoitaa ja ruokkii. Monilla valvotuilla uimarannoilla on sama ilmainen palvelu, kannattaa kysyä


    • Anonyymi

      Rahaa saa mieheltä, samoin asunnon sekä esim auton, hevosen ja kivoja lomamatkoja.

      • Anonyymi

        Rahaa saa muijalta samoin asunnon sekä esim auton, hevosen ja kivoja lomamatkoja, mulla rikas muija.


    • Anonyymi

      Me just mietittiin et jos tekis käänteiset elarit. Miehen exä maksais meille eikäme hänelle. kuitenkin kersat on meillä peljä väivää kuussa, joten ihan sama et vois kääntää elarit meille. Kun joilut alkaa niin ei se äiti niitä kersoja hoida, kouluhan ne hoitaa, nukkumas vaan käy, et saman verran hoitaa kun mekin. Äitipuolen a olen vaan okeutettu lisälomiin, koska minustakin itipuoli on kovilla. Ei sitä kaikkeen jaka jos ex vaimonsa ei yhtään auta.

      • Anonyymi

        Käänteiset elarit olis just hyvä ja juurikin täysin oikeutettu ratkaisu. Exälle tarvii vaan sanoa, että me tehään nyt näin. Sit se tajuaa maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käänteiset elarit olis just hyvä ja juurikin täysin oikeutettu ratkaisu. Exälle tarvii vaan sanoa, että me tehään nyt näin. Sit se tajuaa maksaa.

        Samalla voi niitä elareita nostaa, ne kun ei nouse sitten millään. Äitipuoli vois vaatii että takaperosina vois maksaa hänelle kaikki uhraamansa aika miehen lapsille rahana , vaikka 100 e viikko näin jälkikäteen, se voi tehdä kivan potin kun laskee vuodessa on 52 viikkoo, niin reilu 5 tonnii. Kyllä alkas ex äiti miettii mihn tenavat vie kasvatettavaksi vai kasvattaak ite.


      • Anonyymi

        Meille tulee elarit, koska lapset asuu meillä , niiden äiti tekee matkatöitä paljon ulkomailla ,hän ei pysty lapsia usein ottamaan. Miehen exä maksaa miehelle . joten hän maksaa elatusmaksut . Kun koulut alkaa niin me huolehdimme lapsista, sillon ne on vielä vähemmän äidiltään ,koulun molemmat hoitaa hyvin, mikä on hyvä ,ja lapset ovat mukavia ja hyvin kasvatettuja esiteinejä. Äitipuolena tykkään olla, koska en ole saanut omia lapsia, koska minulla on vaivoja joita ei ole pystytty hoitamaa, hienoa minustakin tuli sitten äitipuoli . Hyvin jaksan kaiken ja vielä töiden lisäksi käyn salilla , mies tietty on heistä päävastuussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samalla voi niitä elareita nostaa, ne kun ei nouse sitten millään. Äitipuoli vois vaatii että takaperosina vois maksaa hänelle kaikki uhraamansa aika miehen lapsille rahana , vaikka 100 e viikko näin jälkikäteen, se voi tehdä kivan potin kun laskee vuodessa on 52 viikkoo, niin reilu 5 tonnii. Kyllä alkas ex äiti miettii mihn tenavat vie kasvatettavaksi vai kasvattaak ite.

        Samalla voi niitä elareita nostaa, ne kun ei nouse sitten millään. Isäpuoli vois vaatii että takaperosina vois maksaa hänelle kaikki uhraamansa aika naisen lapsille rahana , vaikka 100 e viikko näin jälkikäteen, se voi tehdä kivan potin kun laskee vuodessa on 52 viikkoo, niin reilu 5 tonnii. Kyllä alkas ex ISÄ miettii mihn tenavat vie kasvatettavaksi vai kasvattaako ite.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meille tulee elarit, koska lapset asuu meillä , niiden äiti tekee matkatöitä paljon ulkomailla ,hän ei pysty lapsia usein ottamaan. Miehen exä maksaa miehelle . joten hän maksaa elatusmaksut . Kun koulut alkaa niin me huolehdimme lapsista, sillon ne on vielä vähemmän äidiltään ,koulun molemmat hoitaa hyvin, mikä on hyvä ,ja lapset ovat mukavia ja hyvin kasvatettuja esiteinejä. Äitipuolena tykkään olla, koska en ole saanut omia lapsia, koska minulla on vaivoja joita ei ole pystytty hoitamaa, hienoa minustakin tuli sitten äitipuoli . Hyvin jaksan kaiken ja vielä töiden lisäksi käyn salilla , mies tietty on heistä päävastuussa.

        Et ole äitipuoi, olet isän nainen. Miksi sanot itseäsi äidiksi kun et ole. lasten oma äiti on elossa joten hän on äiti, sinä isän naikkonen.
        Äitipuoli ollaan vasta kun lasten oma äiti on kuollut ja isä on mennyt uusiin naimisiin, ei ennemmin. Turha leikkiä kenenkään lapsille äitiä jos on rikkonut perheen. Tunkeuta toisten perheeseen ja olla kun kuuluisi sinne. Hyi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole äitipuoi, olet isän nainen. Miksi sanot itseäsi äidiksi kun et ole. lasten oma äiti on elossa joten hän on äiti, sinä isän naikkonen.
        Äitipuoli ollaan vasta kun lasten oma äiti on kuollut ja isä on mennyt uusiin naimisiin, ei ennemmin. Turha leikkiä kenenkään lapsille äitiä jos on rikkonut perheen. Tunkeuta toisten perheeseen ja olla kun kuuluisi sinne. Hyi.

        Et ole isäpuoli olet äitin mies .Miksi sanot itseäsi isäksi kun et ole. lasten oma isä on elossa joten hän on isä , sinä naisen miekkonen
        Isäpuoli ollaan vasta kun lasten oma isä on kuollut ja äiti on mennyt uusiin naimisiin, ei ennemmin. Turha leikkiä kenenkään lapsille isää jos on rikkonut perheen. Tunkeuta toisten perheeseen ja olla kun kuuluisi sinne. Hyi sinua mies.


    • Anonyymi

      Minä kieltäydyin kokonaan alkamasta äitipuoleksi. Lapsilla on äiti eivät he kahta äitiä tarvitse. Mies käy lapsia katsomassa heidän kotonaan ja sillä sipuli. Meille ei ole asiaa ainakaan silloin kun minääitipuolena olen paikalla, menen yleensä reissuun tai jonnekkin jos mies ottaa kersat tänne. En jaksa lasten kiukkumisia enkä riehumista, olen korkeastikoulutettu ja sivistynyt akateemikko.
      On ihana aolla vaan vailla huolta, kun omat lapset on aikuisia tulevat he tänne kyllämutta ei heitä tarvi hoitaa ja passata. Olen kasvattanut omatoimisiksi ja määrätietoisiksi, ei riippuvaiksisi kenestäkään, edes miehestä.
      Omat rahat ja omat menot, sillä sipuli.
      Kotini ei ole huvikumpu vaan koti, heino sellainen.

      • Anonyymi

        Jos sinä " akateemikko" opettelisit ensin vaikka kirjoittamaan, ja sitten vasta voit alkaa kirjoitella Trollejasi tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinä " akateemikko" opettelisit ensin vaikka kirjoittamaan, ja sitten vasta voit alkaa kirjoitella Trollejasi tänne.

        Tämä sama kommentaattori riehuu joka palstalla noine kirjotusvirhe hepuleidensa kanssa. On kaverilla aikaa kyttää ja etsiä niitä. No mitäpä pois potkitulla työttömällä muuta onkaan kuin aikaa, kun ei ole omaa sanomaa niin etsii niitä virheitä kaikkien kirjoituksista. On se hyvä että on tämmönen virhe generaattori, joka oikasee ja korjaa , taitaa olla meidän kaikkien pikku sihteerikkö.

        Tosi kiva harrastus sulle vai??? Muuhunhan et kykene. Niin snakirjan kanssa, sikllä itsehän ei osaisi korjaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä sama kommentaattori riehuu joka palstalla noine kirjotusvirhe hepuleidensa kanssa. On kaverilla aikaa kyttää ja etsiä niitä. No mitäpä pois potkitulla työttömällä muuta onkaan kuin aikaa, kun ei ole omaa sanomaa niin etsii niitä virheitä kaikkien kirjoituksista. On se hyvä että on tämmönen virhe generaattori, joka oikasee ja korjaa , taitaa olla meidän kaikkien pikku sihteerikkö.

        Tosi kiva harrastus sulle vai??? Muuhunhan et kykene. Niin snakirjan kanssa, sikllä itsehän ei osaisi korjaa...

        Kuules Lissu ainoastaan sinä et osaa kirjoittaa , etkä ymmärrä lukemaasi , kaikki muut osaa.
        Eikä sun testistä niitä mitenkään tarvi hakea, ne löytyy ihan vilkaisemalla, koska niitä on tosi paljon.
        Mitään sanakirjaa ei tarvitse muut, vain sinä.
        Työtön luuseri olet sinä , ei kukaan palkkaa luku ja kirjoitustaidotonta mihinkään.
        Trolleja kirjoitat , kun muuhun et kykene, ja nekin väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuules Lissu ainoastaan sinä et osaa kirjoittaa , etkä ymmärrä lukemaasi , kaikki muut osaa.
        Eikä sun testistä niitä mitenkään tarvi hakea, ne löytyy ihan vilkaisemalla, koska niitä on tosi paljon.
        Mitään sanakirjaa ei tarvitse muut, vain sinä.
        Työtön luuseri olet sinä , ei kukaan palkkaa luku ja kirjoitustaidotonta mihinkään.
        Trolleja kirjoitat , kun muuhun et kykene, ja nekin väärin.

        Kuules Taavi Jalmari, sinä et osaa lukea etkä ymmärrä puhetta.
        Sun vastausket on täällä kaikille samat, joten ei tarvi kuin lukea yksi vastaus niin kaikki muutkin on luettu.
        Juoppo olet ollut monia vuosia alkoholisti ja koditon, se on sun oma vika.
        Mene hoitoon ja mieti miten voisit muuttaa elämäsi suunnan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuules Taavi Jalmari, sinä et osaa lukea etkä ymmärrä puhetta.
        Sun vastausket on täällä kaikille samat, joten ei tarvi kuin lukea yksi vastaus niin kaikki muutkin on luettu.
        Juoppo olet ollut monia vuosia alkoholisti ja koditon, se on sun oma vika.
        Mene hoitoon ja mieti miten voisit muuttaa elämäsi suunnan.

        Ei kaikille, vain sinulle Lässy, ei muille tarvitse huomautella trolleista ja kirjoitusvirheistä, ainoastaan sinulle.
        Sinulle suosittelen ottamaan yhteyttä mielenterveystoimistoon, turhaan haukut minua omista trolleistasi. Minä en käytä alkoholia ja minulla on hyvä koti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikille, vain sinulle Lässy, ei muille tarvitse huomautella trolleista ja kirjoitusvirheistä, ainoastaan sinulle.
        Sinulle suosittelen ottamaan yhteyttä mielenterveystoimistoon, turhaan haukut minua omista trolleistasi. Minä en käytä alkoholia ja minulla on hyvä koti.

        Kuules taavi jalmari, ei täällä ole kukaan niin tollo että huomauttelisi kaikille kirjoitusvirheitä. men esinne kirjatoon niitä etsimään jos se on sun elämäntyösi.

        Ja loeta se viinan kittaaminen, sekin auttaa jo sun elämäntilaasi paljon.

        Min en jaks ymärtää mi suakiiinostaa toistne kirjost virhee...mieti sit ennkunkommentoi..

        Tuossa sulle lisää tehtäviä niin voit aikasi kuluksi korjata tuon lauseen.

        Laitan taas lisää sulle tulemaan tehtäviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuules taavi jalmari, ei täällä ole kukaan niin tollo että huomauttelisi kaikille kirjoitusvirheitä. men esinne kirjatoon niitä etsimään jos se on sun elämäntyösi.

        Ja loeta se viinan kittaaminen, sekin auttaa jo sun elämäntilaasi paljon.

        Min en jaks ymärtää mi suakiiinostaa toistne kirjost virhee...mieti sit ennkunkommentoi..

        Tuossa sulle lisää tehtäviä niin voit aikasi kuluksi korjata tuon lauseen.

        Laitan taas lisää sulle tulemaan tehtäviä.

        Et näemmä osaa edes kunnolla lukea, sanoin, että vain sinunulla on kirjoitusvirheitä, ei muilla ja vain sinä trollaat ei muut.
        Myös sanoin, että en käytä alkoholia, mutta sitäkään et osannut lukea, etkä ymmärtänyt lukemaasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et näemmä osaa edes kunnolla lukea, sanoin, että vain sinunulla on kirjoitusvirheitä, ei muilla ja vain sinä trollaat ei muut.
        Myös sanoin, että en käytä alkoholia, mutta sitäkään et osannut lukea, etkä ymmärtänyt lukemaasi.

        Voi kuule kaikkihan sen tietää että juot kuin sieni. Ei sun kannattaisi, etsii vaikka joku kiva harrastus, vaikka nypläys tai kuviokellunta, jos osaat edes uida, tai mene kierjastoon etsimään kirjoista niitä kirjoitus virheitä.

        Mitenm uuten jaksat etsiä kaikkien teksteistä virheitä? Käytötkö jo yötkin siihen hommaan, on muuten aikamoinen rupeama käydä kaikkien kirjoitukset täällä läpi. No jos ei oo muutakaan tekemistä niin jaksaahan sitä. vai mitä?

        Jos en osaisi lukea, en osaisi vastatakkaan sinun tyhmiin kysymyksiin. heh... taasko yritit jotain... ensin kirjoitusvirheet ja nyt lukutaito, seuraavaksi varmaan väität etten osaa kävellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kuule kaikkihan sen tietää että juot kuin sieni. Ei sun kannattaisi, etsii vaikka joku kiva harrastus, vaikka nypläys tai kuviokellunta, jos osaat edes uida, tai mene kierjastoon etsimään kirjoista niitä kirjoitus virheitä.

        Mitenm uuten jaksat etsiä kaikkien teksteistä virheitä? Käytötkö jo yötkin siihen hommaan, on muuten aikamoinen rupeama käydä kaikkien kirjoitukset täällä läpi. No jos ei oo muutakaan tekemistä niin jaksaahan sitä. vai mitä?

        Jos en osaisi lukea, en osaisi vastatakkaan sinun tyhmiin kysymyksiin. heh... taasko yritit jotain... ensin kirjoitusvirheet ja nyt lukutaito, seuraavaksi varmaan väität etten osaa kävellä.

        Et tosiaanka osaa lukea, tai ymmärtää lukemaasi, olen jo kaksi kertaa sanonut , että en käytä alkoholia, enkä hae kaikkien teksteistä mitään virheitä, vain sinä kirjoitat trollejasi väärin, eikä niitä tarvitse hakea, et sitte ymmärtänyt sitäkään.
        Enkä myöskään ole sinulta kysynyt mitään, sekin kertoo sinun lukutaitosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tosiaanka osaa lukea, tai ymmärtää lukemaasi, olen jo kaksi kertaa sanonut , että en käytä alkoholia, enkä hae kaikkien teksteistä mitään virheitä, vain sinä kirjoitat trollejasi väärin, eikä niitä tarvitse hakea, et sitte ymmärtänyt sitäkään.
        Enkä myöskään ole sinulta kysynyt mitään, sekin kertoo sinun lukutaitosi.

        Joo joo, alkoholisti aina kieltää ettei käytä. Taas sitä ollaan ympäri päissään ja yritetään vakuuttaa etten mie käytä, höpö höpö, sitä taas vedetään siellä siellä kuin sieni ja ootetaan koskahan kapakat aukee.

        Ei kukaan järkevä kyttää kenenkään kirjoitusvirheitä, sä olet aioo laatuaan täällä, en ole törmännyt vastaavaan. Alkoholisoituneella pitää olla jotain mistä pitää kiinni ja missä luulee oelvansa hyvä. Virheiden etsiminen varmaan on sulle tasoista harrastusta, siinä voi olla tuoppi tai pullo vieressä... mene oikeesti hoitoon, että saat elämäsi tasapainoon.

        Ei tuo viinan litkiminen ole ihan tervettä joka päivä. Tsemppaan sua.

        Tässä sulle lause, korjaappas luettavaan muotoon:

        Korjaa tämä: "Mnää n ota ekä kätä enää alkoohollia jok päieevä, ja yritä n olla selv inpäiiin. Nyt min latan pulloon koorkiin kiini, luppaanhan sen. "

        Onnea tehtävään ja raitistumiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo joo, alkoholisti aina kieltää ettei käytä. Taas sitä ollaan ympäri päissään ja yritetään vakuuttaa etten mie käytä, höpö höpö, sitä taas vedetään siellä siellä kuin sieni ja ootetaan koskahan kapakat aukee.

        Ei kukaan järkevä kyttää kenenkään kirjoitusvirheitä, sä olet aioo laatuaan täällä, en ole törmännyt vastaavaan. Alkoholisoituneella pitää olla jotain mistä pitää kiinni ja missä luulee oelvansa hyvä. Virheiden etsiminen varmaan on sulle tasoista harrastusta, siinä voi olla tuoppi tai pullo vieressä... mene oikeesti hoitoon, että saat elämäsi tasapainoon.

        Ei tuo viinan litkiminen ole ihan tervettä joka päivä. Tsemppaan sua.

        Tässä sulle lause, korjaappas luettavaan muotoon:

        Korjaa tämä: "Mnää n ota ekä kätä enää alkoohollia jok päieevä, ja yritä n olla selv inpäiiin. Nyt min latan pulloon koorkiin kiini, luppaanhan sen. "

        Onnea tehtävään ja raitistumiseen.

        Et osaa lukea etkä kirjoittaa, montako kertaa sinulle pitää sanoa, että en käytä alkoholia, jos sinulla joskus olisi jotain järkevää kirjoitettavaa niin se ei ärsyttäis, mutta nuo sinun trollit ovat ihan älyvapaita ja täynnä kirjoitusvirheitä.
        Olet pilannut koko Uusperheet sivuston, noilla trolleillasi.
        Sinä taidat käyttää sitä alkoholia, ja kännissä tosi katkerana kirjoittelet noita älyttömiä trollejasi, ja syytät siitä minua, koska olen ihan oikeassa , että et osaa kunnolla kirjoittaa, ja se sinua harmittaa.
        Omasta mielestäsi olet niin viisas ja fiksu , lue ihan itse omia trollejasi, onko sinusta niissä mitään järkeä.


      • Anonyymi

        LissuLasse kirjoitat täyttä potaskaa, sinut tuntee kaikista samoista kirjoitusvirheistä ja textistä joka yleensä alkaa” miehen lapset” tai äitipuoli sitä, tai tätä" Juttusi on paksuja ettei kukaan niitä ota tosissaan ja jos juttusi ei saa tuulta allensa niin vastaat niihin itse, ja yleensä kännissä.
        Toiseksi sinulla ei ole miestä eikä lapsia, puutut sellaisiin asioihin ,joihin sulla ei ole mitään kosketuspintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä sama kommentaattori riehuu joka palstalla noine kirjotusvirhe hepuleidensa kanssa. On kaverilla aikaa kyttää ja etsiä niitä. No mitäpä pois potkitulla työttömällä muuta onkaan kuin aikaa, kun ei ole omaa sanomaa niin etsii niitä virheitä kaikkien kirjoituksista. On se hyvä että on tämmönen virhe generaattori, joka oikasee ja korjaa , taitaa olla meidän kaikkien pikku sihteerikkö.

        Tosi kiva harrastus sulle vai??? Muuhunhan et kykene. Niin snakirjan kanssa, sikllä itsehän ei osaisi korjaa...

        Opettele itse yhdyssanasäännöt...


    • Anonyymi

      No tuo on kyllä sen miehen selvitettävä ja kustannettava, kenen lapsia sinä hoidatkaan. Eihän se ole muiden asia.
      Voit koska vaan sanoa EI ja lopettaa turhan touhottamisen.
      Ne eivät ole sinun, eivätkä koskaan tule olemaankaan.

      • Anonyymi

        Äitipuoli hoitaa kaiken, kun ex vaimonsa ei osaa ja viitsi. Äitipuoli ei ole lastenhoitaja vaikka osaa sen asian erittäin hyvin. On kumma että idit laittaa laspset kasvatettavaksi ja hoidettavaksi isän luokse, miksei hoida itse kun ova tne halunneetkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äitipuoli hoitaa kaiken, kun ex vaimonsa ei osaa ja viitsi. Äitipuoli ei ole lastenhoitaja vaikka osaa sen asian erittäin hyvin. On kumma että idit laittaa laspset kasvatettavaksi ja hoidettavaksi isän luokse, miksei hoida itse kun ova tne halunneetkin.

        Mitä ovat" idit"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ovat" idit"?

        Ne on samat kun "lapet"


    • Anonyymi

      1. asia mitä äitipuolelta edellytän on omat rahat oma asunto ja Kulkuneuvo... ... lapsivapaa viikonloppu niinko mullakin! Minä hoidan kasvatan/ elätän itse lapeni toivottavastin hänkin!

      • Anonyymi

        Ei kukaan työpaikalla asu, eikö sulla ole kämppää, Saathan sinä palkkaa lasten/kodinhoidosta ja työehtosopimuksessa työaikalain mukaan on viisipäiväinen työviikko ja 7,5 t päivä ja lakisääteiset tauot. Kulkuneuvo sun on itse hommattava.
        Oletko päivähoitaja vai kodinhoitaja, maksaako sulle palkkaa kunta , vai se työnantaja.
        Itse jokaisen on itsensä elätettävä ja pidettävä itsestään huolta.
        Liity liittoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan työpaikalla asu, eikö sulla ole kämppää, Saathan sinä palkkaa lasten/kodinhoidosta ja työehtosopimuksessa työaikalain mukaan on viisipäiväinen työviikko ja 7,5 t päivä ja lakisääteiset tauot. Kulkuneuvo sun on itse hommattava.
        Oletko päivähoitaja vai kodinhoitaja, maksaako sulle palkkaa kunta , vai se työnantaja.
        Itse jokaisen on itsensä elätettävä ja pidettävä itsestään huolta.
        Liity liittoon.

        Et sinä äitipuolesta puhu vaan palkatusta kodinhoitajasta joka saattaa olla patjana lasten isälle kun hänen nais ystävä tai vaimo ei ole kotona


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä äitipuolesta puhu vaan palkatusta kodinhoitajasta joka saattaa olla patjana lasten isälle kun hänen nais ystävä tai vaimo ei ole kotona

        Minä puhuin miespuolisesta hoitajasta, isähän on sitten homo.


      • Anonyymi

        Et sinä mitään tarvii , kunhan pidät isännän tyytyväisenä sängyssä.
        ”Lapet” voit unohtaa , hän hoitaa sinut ja saat häneltä ” lapeja”ja osta hälle klappikone.


    • Anonyymi

      Haukkumatta ex äitejä on vaan todettava että he ovat erittäin laiskoja sillon kun mie släytää paremman puolison. Sillon jäävät tältänaiselta lassten kasvatus, kodin hoito ja itsestään huolehtiminen kun elää miehen maksamilla elareilla loistokasta elämää, kapakasta toiseen. Semmoiseksi muuttuu ne entiset akat kun äitipuoli alkaa hoitaman koko suvun asioita ja tämän naisen entisen vaimon raha asioita.
      Mutta palkkaa ei saa, ex äiti vie mieheltä kaikki rahat on se kumma akka, mitään ei tee mutta rahat vie.
      Minäkin joudun maksamaan tässä miehen talossa talomaksuja ja ruokia ym lapsille vaatteita kun exä ei hoida niitäkään, mutta kasvattaa en saa enkä komentaa, raha kelpaa ei oppi eikä neuvonta vaikka kyllä on pakko puuttua, ex nainen ei osaa oikein mitään. Ei saa edes ruokaa itselleen vaan tilaa kotiin. Olisi kiva nähdä se huusholli, millanen se on, ei päästä mua sisään vaikka ikkunasta joskus tsiikaan, niin verohot vetää eteen. On se outo akka.

      • Anonyymi

        Haukkumatta ex ISIÄ on vaan todettava , että he ovat erittäin laiskoja sillon , kun nainen löytää paremman puolison. Sillon jäävät tältä mieheltä lasten kasvatus, kiinteistön hoito ja itsestään huolehtiminen , kun elää sossun maksamilla rahoilla loistokasta elämää, kapakasta toiseen. Semmoiseksi muuttuu ne entiset ukot, kun ISÄPUOLI alkaa hoitaman koko perheen asioita ja tämän miehen siis entisen miehen rahaasioita.
        Mutta palkkaa ei saa, ex ISÄ vie naiseltakin kaikki rahat on se kumma ukko , mitään ei tee mutta rahat vie ja juo kaiken.
        Minäkin joudun maksamaan tässä naisen talossa kiinteistöveroja ja ruokia ym lapsille ja vaatteita , kun exä ei hoida niitäkään, mutta kasvattaa en saa enkä komentaa, raha kelpaa ei oppi eikä neuvonta vaikka kyllä on pakko puuttua, ex mies ei osaa oikein mitään, muuta, kun ryypätä. Ei saa edes ruokaa itselleen vaan tilaa kotiin. Olisi kiva nähdä se huusholli, millanen se on, ei päästä mua sisään vaikka ikkunasta joskus tsiikaan, niin verhot vetää eteen. On se outo ukko.


    • Anonyymi

      Mulla kokemusta parista lapsiperheestä jossa olen ollut äitipuolena, On todella rankkaa jos kersat ovat pieniä, eivät mitenkään opi siisteiksi eikä sanomaan ätipuolta äidksi. Se ei ole paljon vaadittu,
      Sotketaan ja huudetaan mitä aina ei jaksa. Onneksi ei ole asuneet siellä, missä olen ollut, käymässä vaan.

      Nyt on kolmas lapsiperhe taas jossa olen äitipuolena ja sama jatkuu, vapaita kun ei ole on otettava varattu, erothan on nykysin helppoja ja äitipuoli voi nmäärätä pehreen toiminnan ainakin mä.
      En sjosittle kelleen äitipuolen roolia, se on rankkaa, siihen sopii vaan tietyt yksilöt, kovaa on pyörittää perhettä, jos voitte nii älkää ryhtykö, mä ryhdyin koskailman mua he eivät pärjäisi ja osaisi mitään, on pakko autta ja olla äitinä.

    • Anonyymi

      Kyllä se on rankkaa, ei kukaan uskoisikaan. Aina pitää joustaa ja tehdä suunnitlemat uusiksi, milään asia ei pidä ja aina kiukutellaan ja huudetaan vastaan, eikä tehdä kuin sanotaan. Äitipuolena on rankempaa kuin äitinä olo omille lapsille. Toisen kasvattamat lapset on niin erilaisia ja huonosti käyttäytyviä, kun eivät osaa yhteisä sääntöjä noudattaa jotka laaditaan.
      Eivät hyväksy äidiksi taloon ja mitään ei saa muuttaa eikä mitään ostaa uutta, siitä heti karjutaan.
      Mulle ie kuulu mikään eikä mulle puhuta miehen exän asioista eikä lasten, vaikka ne olisi olleellista tietää että osaa opastaa ja sanoa miten aasiat hoidetaan.
      Lapset ei haluisi tulla mutta isänsä vaatii että tultava on sillä täällä minä osaan kasvattaa heitä paremmin ja ohjata tulevaan.

      • Anonyymi

        Kyllä se on rankkaa, ei kukaan uskoisikaan. Aina pitää joustaa ja tehdä suunnitlemat uusiksi, milään asia ei pidä ja aina kiukutellaan ja huudetaan vastaan, eikä tehdä kuin sanotaan. ISÄPUOLENA on rankempaa kuin ISÄNÄ olo omille lapsille. Toisen kasvattamat lapset on niin erilaisia ja huonosti käyttäytyviä, kun eivät osaa yhteisä sääntöjä noudattaa jotka laaditaan.
        Eivät hyväksy ISÄNNÄKSI taloon ja mitään ei saa muuttaa eikä mitään ostaa uutta, siitä heti karjutaan.
        Mulle ei kuulu mikään eikä mulle puhuta naisen exän asioista eikä lasten, vaikka ne olisi olleellista tietää että osaa opastaa ja sanoa miten asiat hoidetaan.
        Lapset ei haluisi tulla mutta äitinsä vaatii että on tultava sillä täällä minä osaan kasvattaa heitä paremmin ja ohjata tulevaan.


    • Anonyymi

      Mulla oli kahnausta kolmen ekan miehen perheiden kanssa (ekassa oli piolokinen äiti mutta mies oli niin surkea että jätin sen, kahessa seuraavassa korvasin surkean epäonnistuneen ex-äidin). Tokassa perheessä, eli ekassa jossa olin äitipuoli, se rooli oli mulle uus enkä osannut heti ottaa jöötä talossa, mutta opin siitä virheestä ja vaihdoin uuteen mieheen, jonka lapsille näytin heti kaapin paikan. Minulla on ollut todella hauskaa, enkä vaihda nykyistä perhettäni koska avioehdotkin on aika hyvät: mies on rikas ja sen kuoltua saan kaikki rahat.

      • Anonyymi

        Skeidaa, lapset perii aina isänsä, sinä saat rumia persieesi, ja hieman etumatkaa, lapset heittää sut pellolle 🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        Olisit sinäkin käynyt koulusi loppuun , niin osaisit kirjoittaa, ja myös sinun olis hyvä lukea Suomen perintölakia, kirjoitat ihan täyttä potaskaa.


      • Anonyymi

        Mulla oli kahnausta kolmen ekan naisen perheiden kanssa (ekassa oli biologinen isä mutta vaimo oli niin surkea että jätin sen, kahessa seuraavassa korvasin surkean epäonnistuneen ex-isän ). Tokassa perheessä, eli ekassa jossa olin isäpuoli , se rooli oli mulle uus enkä osannut heti ottaa jöötä talossa, mutta opin siitä virheestä ja vaihdoin uuteen naiseen , jonka lapsille ja naiselle näytin heti kaapin paikan. Minulla on ollut todella hauskaa, enkä vaihda nykyistä perhettäni koska avioehdotkin on aika hyvät: nainen on varakas, niin minäkin myös exäni kaikesta huolimatta on perinnyt aika omaisuuden, mutta avioehdosta kumpikin pitää omansa ja minun muksuni tietty perii minut ja varakkaan äitinsä ja naisen lapset äitinsä, naisen Exä on tyhjätasku.


    • Anonyymi

      Vaihda alaa, tai mene kouluun opiskelemaan parempi työ, ei saa olla tyhmä.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      1922
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe