Lisää aurinkoisia päiviä tulossa. Sopii koronakevääseen. Ei tarvitse rusketukseen ulkomaan matkaa. Sen kun ulkoterrasilla loikoilee ja antaa auringon paistaa.
HELLETTÄ. PUUTARHAN KASTELUA.
11
199
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin kuluva viikko nautitaan (ja kärsitään) kuumuudesta - joko sitten sade armahtaa?
- Anonyymi
Nyt on mukavaa liikuntaa kasvillisuuden nyhtäminen hiekkakäytäviltä. Ei liian raskasta. Pala kerrallaan hetken aikaa. Sitten venyttely ja kylmään suihkuun.
Ei jaksa loikoilla auringossa. Päioväkahvet jos ryystää niin hyvä juttu.
- Anonyymi
Puutarha kastellaan vasta auringon laskettua, muuten siitä hommasta ei ole mitään hyötyä. Aurinko kuivattaa ennen kuin kasvi ehtii imeä nestettä. - Nm. Iltahomma
- Anonyymi
arvo.e kirjoitti:
Samaa mieltä. Uskomattoman paljon kasvit tarvitsevat vettä - sunnuntaiksi luvassa sadetta.
Ei tänne mitään sadetta sunnuntaiksi luvattu, mutta pannaan kädet kyynärpäitä myöten ristiin että sataisi silti. - Nm. Etelän hetelmä
- Anonyymi
Ei nyt ihan niinkään, vaikka onhan tuossa paljon totuuttakin. Jos katelee kunnolla, ei se ehdi haihtua. Muutenkin ohje on, että harvemmin ja kerralla enemmän.
Minulla kasvaa vähän mansikkaa pienessä kasvilavassa. Kannoin niille 80 litraa vettä järvestä. Laskin sen vastaavan 40 mm:n sademäärää. Joka toisen 20 litran kohdalla kävin itsekin järvessä. Se kastelee jo niin syvältä, ettei se ehdi kuivua.
Salatti ja punajuuripenkin kastelen helteellä parin päivän välein, mutta en niitäkään vasta auringonlaskun jälkeen, vaan myöhään iltapäivällä, kun kasvimaa alkaa olla varjossa. Tänään laskee täälla 23 ja rapiat eli nyt pitäisi olla kantamassa vettä kasvimaalle.
Taidan kuitenkin mennä jo tutumaan.
KM. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt ihan niinkään, vaikka onhan tuossa paljon totuuttakin. Jos katelee kunnolla, ei se ehdi haihtua. Muutenkin ohje on, että harvemmin ja kerralla enemmän.
Minulla kasvaa vähän mansikkaa pienessä kasvilavassa. Kannoin niille 80 litraa vettä järvestä. Laskin sen vastaavan 40 mm:n sademäärää. Joka toisen 20 litran kohdalla kävin itsekin järvessä. Se kastelee jo niin syvältä, ettei se ehdi kuivua.
Salatti ja punajuuripenkin kastelen helteellä parin päivän välein, mutta en niitäkään vasta auringonlaskun jälkeen, vaan myöhään iltapäivällä, kun kasvimaa alkaa olla varjossa. Tänään laskee täälla 23 ja rapiat eli nyt pitäisi olla kantamassa vettä kasvimaalle.
Taidan kuitenkin mennä jo tutumaan.
KM.En minäkään puoliyötä odota, mutta en silti kuumana kesäpäivänä kastele iltapäivälläkään. Siinä välissä on ilta. - Nm. Vai eikö sulla ole
- Anonyymi
Braatwurstin kun pitää lahkeen sisällä, niin aurinkokin hyvä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501
