HELLETTÄ. PUUTARHAN KASTELUA.

Lisää aurinkoisia päiviä tulossa. Sopii koronakevääseen. Ei tarvitse rusketukseen ulkomaan matkaa. Sen kun ulkoterrasilla loikoilee ja antaa auringon paistaa.

11

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ainakin kuluva viikko nautitaan (ja kärsitään) kuumuudesta - joko sitten sade armahtaa?

• Anonyymi

Nyt on mukavaa liikuntaa kasvillisuuden nyhtäminen hiekkakäytäviltä. Ei liian raskasta. Pala kerrallaan hetken aikaa. Sitten venyttely ja kylmään suihkuun.

• Ei jaksa loikoilla auringossa. Päioväkahvet jos ryystää niin hyvä juttu.

• Illan viileys antaa helpotuksen.

• Anonyymi

Puutarha kastellaan vasta auringon laskettua, muuten siitä hommasta ei ole mitään hyötyä. Aurinko kuivattaa ennen kuin kasvi ehtii imeä nestettä. - Nm. Iltahomma

• Samaa mieltä. Uskomattoman paljon kasvit tarvitsevat vettä - sunnuntaiksi luvassa sadetta.

• Anonyymi
        arvo.e kirjoitti:

Samaa mieltä. Uskomattoman paljon kasvit tarvitsevat vettä - sunnuntaiksi luvassa sadetta.

Ei tänne mitään sadetta sunnuntaiksi luvattu, mutta pannaan kädet kyynärpäitä myöten ristiin että sataisi silti. - Nm. Etelän hetelmä

• Anonyymi

Ei nyt ihan niinkään, vaikka onhan tuossa paljon totuuttakin. Jos katelee kunnolla, ei se ehdi haihtua. Muutenkin ohje on, että harvemmin ja kerralla enemmän.

Minulla kasvaa vähän mansikkaa pienessä kasvilavassa. Kannoin niille 80 litraa vettä järvestä. Laskin sen vastaavan 40 mm:n sademäärää. Joka toisen 20 litran kohdalla kävin itsekin järvessä. Se kastelee jo niin syvältä, ettei se ehdi kuivua.

Salatti ja punajuuripenkin kastelen helteellä parin päivän välein, mutta en niitäkään vasta auringonlaskun jälkeen, vaan myöhään iltapäivällä, kun kasvimaa alkaa olla varjossa. Tänään laskee täälla 23 ja rapiat eli nyt pitäisi olla kantamassa vettä kasvimaalle.
        Taidan kuitenkin mennä jo tutumaan.

KM.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei nyt ihan niinkään, vaikka onhan tuossa paljon totuuttakin. Jos katelee kunnolla, ei se ehdi haihtua. Muutenkin ohje on, että harvemmin ja kerralla enemmän.

Minulla kasvaa vähän mansikkaa pienessä kasvilavassa. Kannoin niille 80 litraa vettä järvestä. Laskin sen vastaavan 40 mm:n sademäärää. Joka toisen 20 litran kohdalla kävin itsekin järvessä. Se kastelee jo niin syvältä, ettei se ehdi kuivua.

Salatti ja punajuuripenkin kastelen helteellä parin päivän välein, mutta en niitäkään vasta auringonlaskun jälkeen, vaan myöhään iltapäivällä, kun kasvimaa alkaa olla varjossa. Tänään laskee täälla 23 ja rapiat eli nyt pitäisi olla kantamassa vettä kasvimaalle.
        Taidan kuitenkin mennä jo tutumaan.

KM.

En minäkään puoliyötä odota, mutta en silti kuumana kesäpäivänä kastele iltapäivälläkään. Siinä välissä on ilta. - Nm. Vai eikö sulla ole

• Anonyymi

Braatwurstin kun pitää lahkeen sisällä, niin aurinkokin hyvä on.

• Tanssi sinä braatvusti sadetanssi, mutta ei raesadetanssia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4170
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3919
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      33
      3416
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2723
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2679
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2502
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      1974
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      7
      1117
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      144
      1092
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      986
    Aihe