Anopille runkkaaminen

Anonyymi

Kuinka moni runkkaa anoppiaan ajatellen, tai tämän vaatteille?

Olen useasti tyydyttänyt itseäni anopin luona käydessä, samalla kun olen haistellut pillun tuoksua hänen käyttämistään pikkuhousuista.

Joku aika sitten anoppi istui olohuoneessaan minua vastapäätä, haarat avoinna.
Anopilla oli päällään lyhyt mekko, joten näin suoraan hänen paljaat sisäreidet sekä pikkuhousut.
Pikkuhousut olivat valkeat ja hiukan läpikuultavat, joten näin osittain hänen häpykarvoituksensa sekä pilluvaon.
Anoppi vain hymyili ja jutteli aivan kun ei huomaisi ollenkaan.
Tilanteesta teki tuhman myös se että minun oma nainenkin oli paikalla. Hän ei mahtanut huomata omasta kulmastaan, kuinka avoimena hänen äitinsä jalkoväli oli.
Menin vessaan järkyttävän seisokin kanssa.
Runkattuani hieroin spermaista terskaani anopin hammasharjaan, jotta hän saisi illalla makuni suuhunsa.

Toivoisin kuulevani muiden tarinoita, minkälaisia pervoiluja teillä liittyy anoppiin.

25

9753

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sitten vastakysymys anopeille:
      Miltä tuntuisi tietää että vävysi runkkaa sinulle?
      Mitä tekisit jos saisit hänet verekseltään kiinni?

      • Anonyymi

        Saunan taakse ja pallit pois runkku hörhöltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saunan taakse ja pallit pois runkku hörhöltä

        Tuhkis on taas kommentoinut ihan itseeään.Nappiin osui täälläkin kertaa.


    • Anonyymi

      Laitan aina "heippa" lapun salaa johonkin piiloon anopille jossa kerron että kuinka fantasoin ja mistä nautinnoista unelmoin toteuttaa anopin kanssa....

    • Anonyymi

      Mulla yli kuuskymppinen hyvän näköinen anoppi ja hällä 55v mies ystävä. Mökillä tuli nähtyä miten anoppi oli kontalla ja mies pani takaa. Kyllä sen jälkeen vaimo sai munaa.

      • Anonyymi

        Varmasti sai niin kovaa, että alapään ikenet olivat turvoksissa pitkään. Sinun olisi kannattanut huokailla ääneen anoppisi nimeä vaimoasi työstäessäsi. Kokeile ensi kerralla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti sai niin kovaa, että alapään ikenet olivat turvoksissa pitkään. Sinun olisi kannattanut huokailla ääneen anoppisi nimeä vaimoasi työstäessäsi. Kokeile ensi kerralla.

        Peräkamari nysvän löpinöitä


    • Anonyymi

      Yleensä joka kerta anopilla käydessä otan hänen pyykkikoristaan käytettyjä pikkuhousuja ja nuolen niistä pillun kohdalta. Ihanan makuinen nainen.

      • Anonyymi

        Ihan vaikka kimpassa runkkaisi


    • Anonyymi

      Ex anopin kanssa kävi näin.

      Anoppi oli päiväaikaan kotosalla kun kävin noutamassa sinne saapuvan paketin, huomasin heti, että anoppi oli hieman maistissa.

      Käväsin pihavarastolla ja anoppi huusi että "tarvitsisin apua, tulisitko!"

      Menin taloon sisälle, anoppi ilkosilaan sängyllä istuallaan pää taakse retkahtaneena yläkroppa takavistossa käsiin nojaten ja haarukka levällään..

      "Miltä näytän? Näin kun katselit ninua kerran uimarannalla"

      Kyllä siinä meni nuorelta mieheltä pupu totaalisen pöksyyn ja sanoin että pue päälles.

      Miltä näytti.
      No helkutin hyvälle, tuolloin vajaa 40v erittäin hoikka aito blondi, pienet rinnat, litteä vatsa vaalea siisti pillunkarvoitus.

      Monesti tästä kuluneen 25-vuoden aikana harmitellut pupun pöksyyn menemistä ja vetänyt tumppuun, näky yhä elävänä mielessä.

      Asiasta ei koskaan puhuttu tämän jälkeen :)

    • Anonyymi

      Minä runkkaan monille anopin vaatteille. Alushousut, rintaliivit, sukkahousut, uimapuku, bikinit ja paljon muuta. Välillä sotken ne spermalla, välillä en. Olen nähnyt anopin usein alasti ihan läheltäkin. Anoppi on n. 160cm pitkä, painaa ehkä n. 80 kg. Rinnat on 85E ja alushousut 48-50. Pari vatsamakkaraa. Pillu on tumma todella karvainen, aito luomu. Rinnat vähän roikkuvat, muttta ovat pulleat, isoilla nännipihoilla pienehköt nännit, mitkä kyllä turpoaa aika suuriksi. Anoppi on 59-v.

    • Anonyymi

      Minua kiusaa, nuorena aviomiehenä, ja tänäkin kesänä se on tapahtunut, kun ennen juhannusta käytiin anopin mökillä, tämä: siellä uidaan ja saunotaan naukuina ja estoitta, mutta kun sattuu, että minä istun yksin lauteilla ja anoppi tulee löylyihin, hän kädellään peittää häpynsä. Eikä mitenkään vaivihkaa, vaan että se on nyt siellä käden alla piilossa. Ja anoppi keinahtaa viereeni lauteille, naurahtaa, hymyilee veikeästi, heilauttaa tukkaansa, ja minä mietin että mikä tämä juttu on. Että sehän vaan korostaa, että minä olen mies ja hän on aikuinen nainen, joka tietää mitä miehet naisen kanssa tekee. Minä siinä alasti, kulli paljaana, ja iskee aivan hillitön testosteronipiikki aivoihin. Tekisi mieli naida anoppia siinä saman tien, hieroa ensin se kädellä peitelty, kokenut karvainen pillu, löylyttää se vastalla ja suihkuttaa siemen niin syvälle vittuun ettei vielä kukaan mies koskaan.

    • Anonyymi

      Tänään runkkasin ison lastin anopin alushousuille.

      • Anonyymi

        Millaiset pöksyt oli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaiset pöksyt oli

        Satiiniset roosanväriset. Kokoa 48 ja todella aromikkaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satiiniset roosanväriset. Kokoa 48 ja todella aromikkaat.

        Kohta tunnin leikkinyt anopin alushousuilla, haistellut ja maistellut. Kohta ruiskutan ison lastin niihin. Tällä kertaa vuorossa on Chicca merkkiset valkoiset, missä etuosan yläreunoilla läpinäkyvää röyhelöä. Koko on 48-50. Aromit hyvin tallella, kun eilen on laitettu pyykkikoriin.


    • Anonyymi

      Mä ajattelen aina anoppia runkatessa, en ketään muita. Aina kun on mahdollista, niin otan tehosteeksi pyykkikorista anopin alushousut. Anopin jättämät eritteet tuoksuvat aivan mahtavalta Silloin lähtee aivan tolkuttoman iso lasti verrattuna ilman niitä runkkaamiseen.

    • Anonyymi

      Anopin alushousut ovat useasti jäykän kullin ympärillä. Alushousuihin on kiva runkata ja samalla ajatella että nussisin häntä kunnolla takaapäin perseeseen. Vähemmästäkin mälli lentää....

      • Anonyymi

        Mulki just anopin käytetyt pikkarit kullin ympäril imin ja nuuhkin niistä ihanaa pillun kiimasta tuoksuu ja nyt on runkattava niille spermat. Harmi vaan ku niin harvoin tulee tilaisuus leikkii niil


    • Anonyymi

      Ajattelen anoppiani aina runkatessa. Onneksi on myös muutamia hyviä alastonkuvia. Nuuhkin ja nuolen anopin käytettyjä alushousuja aina kun se on mahdollista. Myös rintaliivit ja sukkahousut ovat hyvää kamaa antamaan buustia. Sukkahousut varsinkin, jos ovat tuoreeltaan jalasta otetut. Vaatteille en heitä lasteja, etten jäisi kiinni.

    • Anonyymi

      Olin yksin kotona ja näin ikkunasta anoppini tulevan tietä pitkin, oli meille tulossa. Kävin avaamassa ulko-oven ja riisuuduin ja menin sängyn päälle runkkaamaan. Makuuhuoneen ovi oli auki. Ovi kävi ja anoppi sieltä huhuili onko ketään kotona. En vastannut ja jatkoin runkkaamista. Anoppi tuli ovelle ja sanoi hei, täälläkö sinä oletkin ja samalla lensi...

      • Anonyymi

        Mitä sitten tapahtui??


    • Anonyymi

      Olin kerran oman anoppini luona majassa työmatkallani. Nukuin olohuoneen lattialla paljan päällä, kun asunnossa oli vain yksi makkari. Iltapuhteiden jälkeen kylppäristä löysin anopin pikkarit ja vetäisin ne jalkaani. Valojen sammuttua ja hyvänyön toivotusten jälkeen aloin runkkaamaan. Silittelin pitsisten pikkareiden pältä nautiskellen itseäni. Puristelin ja runkkasin silmär ummessa. Ainoastaan katuvalot valaisit huonetta hiukan. Samassa kuulin äänen vierestäni: "Haluatko että autan"? Vastausta odottamatta anoppi, joka oli kai kuulliut touhujen ääniä, laskeutui viereeni, otti kullini käteensä ja alkoi runkkaamaan. Eihän siinä kauan mennyt kun sellaisessa tilanteessa ruskuaa... Odotimme hetken ja kysyin, että jos hän haluaa, voisin vaikka panna?? Niin kaivoin taas seisovan kullini pikkareitten vyötärönauhan alta ja työnsin se rakkaan anoppini sisään. Ihana yös siitä muodostui ja jostain kumman syystä työmatkana sattui aika usein samalle paikkakunnalle. Upeaa...

    • Anonyymi

      Useasti ajattelen anoppia kun runkkaan ja katselen mature seksikuvia. Kiihottaa ajatus että pääsis kyntämään kypsää vakoa (tai peppua) ja laskemaan siemenet sisälle.

    • Anonyymi

      Sillehän se on runkattava mikä kiihottaa

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe