No siis saatan olla tyhmä, mut oon 13 vuotias tyttö ja nyt mun menkat on ollu jo lähemmäs viikon myöhässä. Onks normii ja mistä voi johtuu koska mua pelottaa... On ollu jo kohta vuoden menkat nii jos joku viittis kertoo jotain :(
Menkat myöhässä apua
4
205
Vastaukset
- Anonyymi
Tuon ikäisellä kuukautuisten epäsäännöllisyys on normaalia. Ellet ole ollut sukupuoliyhdynnässä viime aikoina, sinulla ei ole syytä huoleen.
- Anonyymi
Oon 12 vuotias ja mulla oli keväällä menkat myöhässä 4 kuukautta ja nyt ne oli myöhässä kuukauden ja nyt mulla on taas ihan normaalisti menkat, mut mun menkat on tosi runsaat ja menkat tulee yöllä lakanoihin vaikka mulla iso side ja pyyhe. Onko se normaalia?
- Anonyymi
Kyllä on. Joillakin on runsaammat kuukautiset ja se on normaalia.Ja kyllä tuota tapahtuu aikuisenakin.
Oon siis 14 vuotias tyttö mulla alko menkat kesä kuus ja ollu joku 3 kertaa. Ne on nyt ollut melkeen kuukauden myöhässä mut mua pelottaa aika paljo. Oon semi urheilulline mut oon alkanu urheilee vielä tuplasti enemmä syksyllä. Oon kyl myös stressannu koulujuttui mut en mitenkää erityisesti. Eikai kyseessä oo mikää sairaus. Voiks joku pliis auttaa et saisin mielenrauhan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273463- 402277
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352168Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71927Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421528- 381339
- 1271252
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591200Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451155- 131119