Menkat myöhässä apua

Anonyymi

No siis saatan olla tyhmä, mut oon 13 vuotias tyttö ja nyt mun menkat on ollu jo lähemmäs viikon myöhässä. Onks normii ja mistä voi johtuu koska mua pelottaa... On ollu jo kohta vuoden menkat nii jos joku viittis kertoo jotain :(

4

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuon ikäisellä kuukautuisten epäsäännöllisyys on normaalia. Ellet ole ollut sukupuoliyhdynnässä viime aikoina, sinulla ei ole syytä huoleen.

• Anonyymi

Oon 12 vuotias ja mulla oli keväällä menkat myöhässä 4 kuukautta ja nyt ne oli myöhässä kuukauden ja nyt mulla on taas ihan normaalisti menkat, mut mun menkat on tosi runsaat ja menkat tulee yöllä lakanoihin vaikka mulla iso side ja pyyhe. Onko se normaalia?

• Anonyymi

Kyllä on. Joillakin on runsaammat kuukautiset ja se on normaalia.Ja kyllä tuota tapahtuu aikuisenakin.

• Oon siis 14 vuotias tyttö mulla alko menkat kesä kuus ja ollu joku 3 kertaa. Ne on nyt ollut melkeen kuukauden myöhässä mut mua pelottaa aika paljo. Oon semi urheilulline mut oon alkanu urheilee vielä tuplasti enemmä syksyllä. Oon kyl myös stressannu koulujuttui mut en mitenkää erityisesti. Eikai kyseessä oo mikää sairaus. Voiks joku pliis auttaa et saisin mielenrauhan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      195
      1486
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1248
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      988
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      930
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      853
    6. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      830
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      822
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      804
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      800
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      32