Munakarvat

Anonyymi

Heip. Tosiaan olen 15v poika. Ja en tiedä tarviiko munakarvoja ajaa vai antaa vaan kasvaa koska minulle ei ole ikinä kerrottu tästä ajaako vai eikö niin mitä ite tykkäätte ja onko pakollista(ei)
Mutta kuitenkii peace

18

2700

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tarvii, anna kasvaa.
      Mite pitkä kulli sulla on?

      • Anonyymi

        Ikinä en oo mitannu mut pitimpi ku mun nyrkki. Sillee runkkaus asennosta mut en oo mitannu. En koe tarvetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikinä en oo mitannu mut pitimpi ku mun nyrkki. Sillee runkkaus asennosta mut en oo mitannu. En koe tarvetta

        No se on sit jo kasvanu. Eiku jotkut pienimunaset ajelee karvoja että näyttäis isommalta ja homot. Mutta älä aja, se on turhaa, korkeintaan voi saksilla liikoja siistiä. Karvanen on miehekkäämpää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se on sit jo kasvanu. Eiku jotkut pienimunaset ajelee karvoja että näyttäis isommalta ja homot. Mutta älä aja, se on turhaa, korkeintaan voi saksilla liikoja siistiä. Karvanen on miehekkäämpää.

        Okeei. Eiku vituttaa vaa noi isoimmat mitkä on rullal ja kutittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okeei. Eiku vituttaa vaa noi isoimmat mitkä on rullal ja kutittaa

        Ajan myötä ne pehmenee ja lakkaa kutittamasta kun iho tottuu. Aina suihkussa käydessä pese vehkeet ja karvotus lämpimällä vedellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajan myötä ne pehmenee ja lakkaa kutittamasta kun iho tottuu. Aina suihkussa käydessä pese vehkeet ja karvotus lämpimällä vedellä.

        Näin oon toiminu ja aattelin kyl ei piteimpiä voi lyhentää .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin oon toiminu ja aattelin kyl ei piteimpiä voi lyhentää .

        Juu saksilla vähän pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu saksilla vähän pois

        Jees.


    • Anonyymi

      Karvainen on miehekkäämpi.

      • Anonyymi

        Joo, ja jos niin nuori kun 15 vuotias ajelee alakarvat niin sehän näyttää 12 vuotiaalta.

        Kannattaa nyt ainakin aikuistua ensin ja muistaa sekin että ennen 1990-lukua oikeastaan kukaan ei ajellut karvojaan.


    • nykyaikana kyllä ajellaan.

      • Anonyymi

        Ei pitäis. Näyttää pojalla naurettavalta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei pitäis. Näyttää pojalla naurettavalta.

        jumalaton pehko näyttää naurettavalta.


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        jumalaton pehko näyttää naurettavalta.

        Höpsis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpsis.

        Kyllä nyt miehelle karvaa pitää olla!
        Uimahalleissa näkee että vain osa uimaseuralaisista niitä poistaa ja jotkut vanhat homomiehet. Yli 90% on ihan normaalit vehkeet karvoineen päivineen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nyt miehelle karvaa pitää olla!
        Uimahalleissa näkee että vain osa uimaseuralaisista niitä poistaa ja jotkut vanhat homomiehet. Yli 90% on ihan normaalit vehkeet karvoineen päivineen.

        väärin.


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        väärin.

        Sillaset joilla on joku pikkunen pippeli, leikkaa karvoja sekä ympärileikatut juutalaiset ja muslimit koska "uskonto pakottaa". Saksankielisissä maissa, joissa pallien raakaus oli joskus muotia, se alkaa menemään pois. Naiset sensijaan saavat tehdä mitä huvittaa, oikeestaan paras on jos tehty joku pseciaali frisyyri.


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        väärin.

        poslarit on homoja


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe