Heip. Tosiaan olen 15v poika. Ja en tiedä tarviiko munakarvoja ajaa vai antaa vaan kasvaa koska minulle ei ole ikinä kerrottu tästä ajaako vai eikö niin mitä ite tykkäätte ja onko pakollista(ei)
Mutta kuitenkii peace
Munakarvat
18
2700
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tarvii, anna kasvaa.
Mite pitkä kulli sulla on?- Anonyymi
Ikinä en oo mitannu mut pitimpi ku mun nyrkki. Sillee runkkaus asennosta mut en oo mitannu. En koe tarvetta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikinä en oo mitannu mut pitimpi ku mun nyrkki. Sillee runkkaus asennosta mut en oo mitannu. En koe tarvetta
No se on sit jo kasvanu. Eiku jotkut pienimunaset ajelee karvoja että näyttäis isommalta ja homot. Mutta älä aja, se on turhaa, korkeintaan voi saksilla liikoja siistiä. Karvanen on miehekkäämpää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se on sit jo kasvanu. Eiku jotkut pienimunaset ajelee karvoja että näyttäis isommalta ja homot. Mutta älä aja, se on turhaa, korkeintaan voi saksilla liikoja siistiä. Karvanen on miehekkäämpää.
Okeei. Eiku vituttaa vaa noi isoimmat mitkä on rullal ja kutittaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okeei. Eiku vituttaa vaa noi isoimmat mitkä on rullal ja kutittaa
Ajan myötä ne pehmenee ja lakkaa kutittamasta kun iho tottuu. Aina suihkussa käydessä pese vehkeet ja karvotus lämpimällä vedellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajan myötä ne pehmenee ja lakkaa kutittamasta kun iho tottuu. Aina suihkussa käydessä pese vehkeet ja karvotus lämpimällä vedellä.
Näin oon toiminu ja aattelin kyl ei piteimpiä voi lyhentää .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin oon toiminu ja aattelin kyl ei piteimpiä voi lyhentää .
Juu saksilla vähän pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu saksilla vähän pois
Jees.
- Anonyymi
Karvainen on miehekkäämpi.
- Anonyymi
Joo, ja jos niin nuori kun 15 vuotias ajelee alakarvat niin sehän näyttää 12 vuotiaalta.
Kannattaa nyt ainakin aikuistua ensin ja muistaa sekin että ennen 1990-lukua oikeastaan kukaan ei ajellut karvojaan.
nykyaikana kyllä ajellaan.
- Anonyymi
Ei pitäis. Näyttää pojalla naurettavalta.
Anonyymi kirjoitti:
Ei pitäis. Näyttää pojalla naurettavalta.
jumalaton pehko näyttää naurettavalta.
- Anonyymi
timitys kirjoitti:
jumalaton pehko näyttää naurettavalta.
Höpsis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpsis.
Kyllä nyt miehelle karvaa pitää olla!
Uimahalleissa näkee että vain osa uimaseuralaisista niitä poistaa ja jotkut vanhat homomiehet. Yli 90% on ihan normaalit vehkeet karvoineen päivineen. Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nyt miehelle karvaa pitää olla!
Uimahalleissa näkee että vain osa uimaseuralaisista niitä poistaa ja jotkut vanhat homomiehet. Yli 90% on ihan normaalit vehkeet karvoineen päivineen.väärin.
- Anonyymi
timitys kirjoitti:
väärin.
Sillaset joilla on joku pikkunen pippeli, leikkaa karvoja sekä ympärileikatut juutalaiset ja muslimit koska "uskonto pakottaa". Saksankielisissä maissa, joissa pallien raakaus oli joskus muotia, se alkaa menemään pois. Naiset sensijaan saavat tehdä mitä huvittaa, oikeestaan paras on jos tehty joku pseciaali frisyyri.
- Anonyymi
timitys kirjoitti:
väärin.
poslarit on homoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483