Munakarvat

Anonyymi

Heip. Tosiaan olen 15v poika. Ja en tiedä tarviiko munakarvoja ajaa vai antaa vaan kasvaa koska minulle ei ole ikinä kerrottu tästä ajaako vai eikö niin mitä ite tykkäätte ja onko pakollista(ei)
Mutta kuitenkii peace

18

2483

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei tarvii, anna kasvaa.
      Mite pitkä kulli sulla on?

• Anonyymi

Ikinä en oo mitannu mut pitimpi ku mun nyrkki. Sillee runkkaus asennosta mut en oo mitannu. En koe tarvetta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikinä en oo mitannu mut pitimpi ku mun nyrkki. Sillee runkkaus asennosta mut en oo mitannu. En koe tarvetta

No se on sit jo kasvanu. Eiku jotkut pienimunaset ajelee karvoja että näyttäis isommalta ja homot. Mutta älä aja, se on turhaa, korkeintaan voi saksilla liikoja siistiä. Karvanen on miehekkäämpää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se on sit jo kasvanu. Eiku jotkut pienimunaset ajelee karvoja että näyttäis isommalta ja homot. Mutta älä aja, se on turhaa, korkeintaan voi saksilla liikoja siistiä. Karvanen on miehekkäämpää.

Okeei. Eiku vituttaa vaa noi isoimmat mitkä on rullal ja kutittaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okeei. Eiku vituttaa vaa noi isoimmat mitkä on rullal ja kutittaa

Ajan myötä ne pehmenee ja lakkaa kutittamasta kun iho tottuu. Aina suihkussa käydessä pese vehkeet ja karvotus lämpimällä vedellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajan myötä ne pehmenee ja lakkaa kutittamasta kun iho tottuu. Aina suihkussa käydessä pese vehkeet ja karvotus lämpimällä vedellä.

Näin oon toiminu ja aattelin kyl ei piteimpiä voi lyhentää .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin oon toiminu ja aattelin kyl ei piteimpiä voi lyhentää .

Juu saksilla vähän pois

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu saksilla vähän pois

Jees.

• Anonyymi

Karvainen on miehekkäämpi.

• Anonyymi

Joo, ja jos niin nuori kun 15 vuotias ajelee alakarvat niin sehän näyttää 12 vuotiaalta.

Kannattaa nyt ainakin aikuistua ensin ja muistaa sekin että ennen 1990-lukua oikeastaan kukaan ei ajellut karvojaan.

• nykyaikana kyllä ajellaan.

• Anonyymi

Ei pitäis. Näyttää pojalla naurettavalta.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei pitäis. Näyttää pojalla naurettavalta.

jumalaton pehko näyttää naurettavalta.

• Anonyymi
        timitys kirjoitti:

jumalaton pehko näyttää naurettavalta.

Höpsis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpsis.

Kyllä nyt miehelle karvaa pitää olla!
        Uimahalleissa näkee että vain osa uimaseuralaisista niitä poistaa ja jotkut vanhat homomiehet. Yli 90% on ihan normaalit vehkeet karvoineen päivineen.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä nyt miehelle karvaa pitää olla!
        Uimahalleissa näkee että vain osa uimaseuralaisista niitä poistaa ja jotkut vanhat homomiehet. Yli 90% on ihan normaalit vehkeet karvoineen päivineen.

väärin.

• Anonyymi
        timitys kirjoitti:

väärin.

Sillaset joilla on joku pikkunen pippeli, leikkaa karvoja sekä ympärileikatut juutalaiset ja muslimit koska "uskonto pakottaa". Saksankielisissä maissa, joissa pallien raakaus oli joskus muotia, se alkaa menemään pois. Naiset sensijaan saavat tehdä mitä huvittaa, oikeestaan paras on jos tehty joku pseciaali frisyyri.

• Anonyymi
        timitys kirjoitti:

väärin.

poslarit on homoja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      262
      9859
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      185
      5598
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      161
      5191
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      71
      4848
    5. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      212
      2419
    6. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      12
      2259
    7. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      311
      1921
    8. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      21
      1615
    9. Minkälainen auto

Kaivatullasi on? Väri/Merkki? :)
      Ikävä
      90