Munakarvat

Heip. Tosiaan olen 15v poika. Ja en tiedä tarviiko munakarvoja ajaa vai antaa vaan kasvaa koska minulle ei ole ikinä kerrottu tästä ajaako vai eikö niin mitä ite tykkäätte ja onko pakollista(ei)
Mutta kuitenkii peace
182714
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 18

Vanhimmat

Ei tarvii, anna kasvaa.
Mite pitkä kulli sulla on?

Äänestä
  • Ikinä en oo mitannu mut pitimpi ku mun nyrkki. Sillee runkkaus asennosta mut en oo mitannu. En koe tarvetta

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ikinä en oo mitannu mut pitimpi ku mun nyrkki. Sillee runkkaus asennosta mut en oo mitannu. En koe tarvetta

No se on sit jo kasvanu. Eiku jotkut pienimunaset ajelee karvoja että näyttäis isommalta ja homot. Mutta älä aja, se on turhaa, korkeintaan voi saksilla liikoja siistiä. Karvanen on miehekkäämpää.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

No se on sit jo kasvanu. Eiku jotkut pienimunaset ajelee karvoja että näyttäis isommalta ja homot. Mutta älä aja, se on turhaa, korkeintaan voi saksilla liikoja siistiä. Karvanen on miehekkäämpää.

Okeei. Eiku vituttaa vaa noi isoimmat mitkä on rullal ja kutittaa

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Okeei. Eiku vituttaa vaa noi isoimmat mitkä on rullal ja kutittaa

Ajan myötä ne pehmenee ja lakkaa kutittamasta kun iho tottuu. Aina suihkussa käydessä pese vehkeet ja karvotus lämpimällä vedellä.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ajan myötä ne pehmenee ja lakkaa kutittamasta kun iho tottuu. Aina suihkussa käydessä pese vehkeet ja karvotus lämpimällä vedellä.

Näin oon toiminu ja aattelin kyl ei piteimpiä voi lyhentää .

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Näin oon toiminu ja aattelin kyl ei piteimpiä voi lyhentää .

Juu saksilla vähän pois

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Juu saksilla vähän pois

Jees.

Äänestä

Karvainen on miehekkäämpi.

Äänestä
  • Joo, ja jos niin nuori kun 15 vuotias ajelee alakarvat niin sehän näyttää 12 vuotiaalta.

Kannattaa nyt ainakin aikuistua ensin ja muistaa sekin että ennen 1990-lukua oikeastaan kukaan ei ajellut karvojaan.

Äänestä

nykyaikana kyllä ajellaan.

Äänestä
  • Ei pitäis. Näyttää pojalla naurettavalta.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ei pitäis. Näyttää pojalla naurettavalta.

jumalaton pehko näyttää naurettavalta.

Äänestä

• timitys kirjoitti:

jumalaton pehko näyttää naurettavalta.

Höpsis.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Höpsis.

Kyllä+nyt+miehelle+karvaa+pitää+olla!+Uimahalleissa+näkee+että+vain+osa+uimaseuralaisista+niitä+poistaa+ja+jotkut+vanhat+homomiehet.+Yli+90%+on+ihan+normaalit+vehkeet+karvoineen+päivineen.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä+nyt+miehelle+karvaa+pitää+olla!+Uimahalleissa+näkee+että+vain+osa+uimaseuralaisista+niitä+poistaa+ja+jotkut+vanhat+homomiehet.+Yli+90%+on+ihan+normaalit+vehkeet+karvoineen+päivineen.

väärin.

Äänestä

• timitys kirjoitti:

väärin.

Sillaset joilla on joku pikkunen pippeli, leikkaa karvoja sekä ympärileikatut juutalaiset ja muslimit koska "uskonto pakottaa". Saksankielisissä maissa, joissa pallien raakaus oli joskus muotia, se alkaa menemään pois. Naiset sensijaan saavat tehdä mitä huvittaa, oikeestaan paras on jos tehty joku pseciaali frisyyri.

Äänestä

• timitys kirjoitti:

väärin.

poslarit on homoja

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Heip. Tosiaan olen 15v poika. Ja en tiedä tarviiko munakarvoja ajaa vai antaa vaan kasvaa koska minulle ei ole ikinä kerrottu tästä ajaako vai eikö niin mitä ite tykkäätte ja onko pakollista(ei)
Mutta kuitenkii peace

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu