Heip. Tosiaan olen 15v poika. Ja en tiedä tarviiko munakarvoja ajaa vai antaa vaan kasvaa koska minulle ei ole ikinä kerrottu tästä ajaako vai eikö niin mitä ite tykkäätte ja onko pakollista(ei)
Mutta kuitenkii peace
Munakarvat
18
2696
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tarvii, anna kasvaa.
Mite pitkä kulli sulla on?- Anonyymi
Ikinä en oo mitannu mut pitimpi ku mun nyrkki. Sillee runkkaus asennosta mut en oo mitannu. En koe tarvetta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikinä en oo mitannu mut pitimpi ku mun nyrkki. Sillee runkkaus asennosta mut en oo mitannu. En koe tarvetta
No se on sit jo kasvanu. Eiku jotkut pienimunaset ajelee karvoja että näyttäis isommalta ja homot. Mutta älä aja, se on turhaa, korkeintaan voi saksilla liikoja siistiä. Karvanen on miehekkäämpää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se on sit jo kasvanu. Eiku jotkut pienimunaset ajelee karvoja että näyttäis isommalta ja homot. Mutta älä aja, se on turhaa, korkeintaan voi saksilla liikoja siistiä. Karvanen on miehekkäämpää.
Okeei. Eiku vituttaa vaa noi isoimmat mitkä on rullal ja kutittaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okeei. Eiku vituttaa vaa noi isoimmat mitkä on rullal ja kutittaa
Ajan myötä ne pehmenee ja lakkaa kutittamasta kun iho tottuu. Aina suihkussa käydessä pese vehkeet ja karvotus lämpimällä vedellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajan myötä ne pehmenee ja lakkaa kutittamasta kun iho tottuu. Aina suihkussa käydessä pese vehkeet ja karvotus lämpimällä vedellä.
Näin oon toiminu ja aattelin kyl ei piteimpiä voi lyhentää .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin oon toiminu ja aattelin kyl ei piteimpiä voi lyhentää .
Juu saksilla vähän pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu saksilla vähän pois
Jees.
- Anonyymi
Karvainen on miehekkäämpi.
- Anonyymi
Joo, ja jos niin nuori kun 15 vuotias ajelee alakarvat niin sehän näyttää 12 vuotiaalta.
Kannattaa nyt ainakin aikuistua ensin ja muistaa sekin että ennen 1990-lukua oikeastaan kukaan ei ajellut karvojaan.
nykyaikana kyllä ajellaan.
- Anonyymi
Ei pitäis. Näyttää pojalla naurettavalta.
Anonyymi kirjoitti:
Ei pitäis. Näyttää pojalla naurettavalta.
jumalaton pehko näyttää naurettavalta.
- Anonyymi
timitys kirjoitti:
jumalaton pehko näyttää naurettavalta.
Höpsis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpsis.
Kyllä nyt miehelle karvaa pitää olla!
Uimahalleissa näkee että vain osa uimaseuralaisista niitä poistaa ja jotkut vanhat homomiehet. Yli 90% on ihan normaalit vehkeet karvoineen päivineen. Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nyt miehelle karvaa pitää olla!
Uimahalleissa näkee että vain osa uimaseuralaisista niitä poistaa ja jotkut vanhat homomiehet. Yli 90% on ihan normaalit vehkeet karvoineen päivineen.väärin.
- Anonyymi
timitys kirjoitti:
väärin.
Sillaset joilla on joku pikkunen pippeli, leikkaa karvoja sekä ympärileikatut juutalaiset ja muslimit koska "uskonto pakottaa". Saksankielisissä maissa, joissa pallien raakaus oli joskus muotia, se alkaa menemään pois. Naiset sensijaan saavat tehdä mitä huvittaa, oikeestaan paras on jos tehty joku pseciaali frisyyri.
- Anonyymi
timitys kirjoitti:
väärin.
poslarit on homoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542754
- 88944
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11925- 49876
- 78787
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35751Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27650- 82631
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85586- 48565