Munakarvat

Anonyymi

Heip. Tosiaan olen 15v poika. Ja en tiedä tarviiko munakarvoja ajaa vai antaa vaan kasvaa koska minulle ei ole ikinä kerrottu tästä ajaako vai eikö niin mitä ite tykkäätte ja onko pakollista(ei)
Mutta kuitenkii peace

18

2696

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tarvii, anna kasvaa.
      Mite pitkä kulli sulla on?

      • Anonyymi

        Ikinä en oo mitannu mut pitimpi ku mun nyrkki. Sillee runkkaus asennosta mut en oo mitannu. En koe tarvetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikinä en oo mitannu mut pitimpi ku mun nyrkki. Sillee runkkaus asennosta mut en oo mitannu. En koe tarvetta

        No se on sit jo kasvanu. Eiku jotkut pienimunaset ajelee karvoja että näyttäis isommalta ja homot. Mutta älä aja, se on turhaa, korkeintaan voi saksilla liikoja siistiä. Karvanen on miehekkäämpää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se on sit jo kasvanu. Eiku jotkut pienimunaset ajelee karvoja että näyttäis isommalta ja homot. Mutta älä aja, se on turhaa, korkeintaan voi saksilla liikoja siistiä. Karvanen on miehekkäämpää.

        Okeei. Eiku vituttaa vaa noi isoimmat mitkä on rullal ja kutittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okeei. Eiku vituttaa vaa noi isoimmat mitkä on rullal ja kutittaa

        Ajan myötä ne pehmenee ja lakkaa kutittamasta kun iho tottuu. Aina suihkussa käydessä pese vehkeet ja karvotus lämpimällä vedellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajan myötä ne pehmenee ja lakkaa kutittamasta kun iho tottuu. Aina suihkussa käydessä pese vehkeet ja karvotus lämpimällä vedellä.

        Näin oon toiminu ja aattelin kyl ei piteimpiä voi lyhentää .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin oon toiminu ja aattelin kyl ei piteimpiä voi lyhentää .

        Juu saksilla vähän pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu saksilla vähän pois

        Jees.


    • Anonyymi

      Karvainen on miehekkäämpi.

      • Anonyymi

        Joo, ja jos niin nuori kun 15 vuotias ajelee alakarvat niin sehän näyttää 12 vuotiaalta.

        Kannattaa nyt ainakin aikuistua ensin ja muistaa sekin että ennen 1990-lukua oikeastaan kukaan ei ajellut karvojaan.


    • nykyaikana kyllä ajellaan.

      • Anonyymi

        Ei pitäis. Näyttää pojalla naurettavalta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei pitäis. Näyttää pojalla naurettavalta.

        jumalaton pehko näyttää naurettavalta.


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        jumalaton pehko näyttää naurettavalta.

        Höpsis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpsis.

        Kyllä nyt miehelle karvaa pitää olla!
        Uimahalleissa näkee että vain osa uimaseuralaisista niitä poistaa ja jotkut vanhat homomiehet. Yli 90% on ihan normaalit vehkeet karvoineen päivineen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nyt miehelle karvaa pitää olla!
        Uimahalleissa näkee että vain osa uimaseuralaisista niitä poistaa ja jotkut vanhat homomiehet. Yli 90% on ihan normaalit vehkeet karvoineen päivineen.

        väärin.


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        väärin.

        Sillaset joilla on joku pikkunen pippeli, leikkaa karvoja sekä ympärileikatut juutalaiset ja muslimit koska "uskonto pakottaa". Saksankielisissä maissa, joissa pallien raakaus oli joskus muotia, se alkaa menemään pois. Naiset sensijaan saavat tehdä mitä huvittaa, oikeestaan paras on jos tehty joku pseciaali frisyyri.


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        väärin.

        poslarit on homoja


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1256
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1068
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      904
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      828
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      764
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      695
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      677
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      42
      605
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      555
    Aihe