Minkälainen työpaikkana, edullista ruokaa tarjoovat, onko muuten hyvät palkat?
Betsetille
21
869
Vastaukset
- Anonyymi
TES.
- Anonyymi
Iha hyvä paikka,joka tykkää likaisesta ,pölyisestä ja vähä raskaastakin työstä , no palkka riittää normaaliin elämään,kun ei ala pröystäilemään. Joku tykkää ehkä,joku ei. Jossain täytyy olla ja tehä elämisen takia.
- Anonyymi
Olen kuullut, että siellä on työilmapiiri tulehtunut nyt viimeisen parin vuoden aikana. Pitääkö tämä kuinka paikkaansa?. Osa ihmisitä joidenka kanssa olen jutellut, ovat sanoneet, etteivät uskalla taikka pysty kyselemään töitä betsetiltä, koska ilmapiiri on ollut todella huono.
- Anonyymi
Niin, ja toisaalta, ei sinne paikkakuntalaiset kelpaa
Kokemusta on, enkä ole mikään työtävieruksuva tapaus, vaan ihan kelpo työntekijä. Tällä hetkelläkin töissä, tosin toisella paikkakunnalla. Olisin työmatkaa lyhentänyt mielelläni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ja toisaalta, ei sinne paikkakuntalaiset kelpaa
Kokemusta on, enkä ole mikään työtävieruksuva tapaus, vaan ihan kelpo työntekijä. Tällä hetkelläkin töissä, tosin toisella paikkakunnalla. Olisin työmatkaa lyhentänyt mielelläni.Töihin sinne päätyvät sellaiset tapaukset, jotka eivät kykenisi menemään muualle töihin. Palkka nyt on mitä on ja jatkuva kiire. Ilmapiiristä sen verran, että pahimpia tapauksia ovat yli 20 vuotta kyseisessä paikassa työskennelleet, eivät kun kykene menemään enää muualle töihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töihin sinne päätyvät sellaiset tapaukset, jotka eivät kykenisi menemään muualle töihin. Palkka nyt on mitä on ja jatkuva kiire. Ilmapiiristä sen verran, että pahimpia tapauksia ovat yli 20 vuotta kyseisessä paikassa työskennelleet, eivät kun kykene menemään enää muualle töihin.
Se on se kun keltainen litku nousoo kypärän alle.
- Anonyymi
nÄYTTÄÄ SILTÄ, ETTÄ ITSE OLET TULEHTUNUT. OTAPA ANTIBIOOTTIKUURI. HYVÄ TYÖPAIKKA JA AINUT LEIVÄN ANTAJA PAIKKAKUNNALLA, OLISITTE TYYTYVÄISIÄ. EIHÄN KYYJÄRVELLÄ ELÄMINEN MAKSA PALJOAKAAN JA NYT KLOPPUKESÄSTÄ ON MARJOJA METSÄT PULLOLLAA, EIKU POIMIMAAN, KUN THAIPOIMIJATKAAN EIVÄT TÄNNE TULE.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nÄYTTÄÄ SILTÄ, ETTÄ ITSE OLET TULEHTUNUT. OTAPA ANTIBIOOTTIKUURI. HYVÄ TYÖPAIKKA JA AINUT LEIVÄN ANTAJA PAIKKAKUNNALLA, OLISITTE TYYTYVÄISIÄ. EIHÄN KYYJÄRVELLÄ ELÄMINEN MAKSA PALJOAKAAN JA NYT KLOPPUKESÄSTÄ ON MARJOJA METSÄT PULLOLLAA, EIKU POIMIMAAN, KUN THAIPOIMIJATKAAN EIVÄT TÄNNE TULE.
Ei kaikkien tarvitse päätyä töihin valimolle
- Anonyymi
No ! asioilla on aina 2 puolta ? Kannattaako sitä lähteä muualle, JOS kerran toimeentulo on ja ollut 2-30 v n. ehkä velat otettu ja talot hankittu , no perhekin . Mitä sitä merta eemmäs kalaan, haluaa olla k.järvellä tutuis ympyröis.Ei tartte osatakaan enää lähteä muualle, se on ns. " nuorten" hommaa lähteä,jos ei viihdy ja luulee paremman elämän saavansa Ihan sama se on sAHALLAKIN , 10 VUODET OLLEITA KAVEREITA töis sahalla, ihan tarpeeksi tiukkaa kuuluu olovan muualkin asuvilla k.järvisillä. Ei se kaikil oo johtajan palkat missään, ja asuminen paljo kalliimpaa, mot! onneks jokaisella on oma valinta ,mitä haluaa elämältä . Se on vähä hankala asettua toisen " vaatteisiin" näis asiois, kuha jokaisel on sopivat riittäkööt. Tää on edelleenkin mukava rauhallinen kylä olla . Olen itsekin ollut maailmalla Suomes töissä ,mut loplopuksi täl iäl tään on in. Se siitä.
- Anonyymi
Pystyisikö joku oikolukemaan tämän yllä olevan tekstin?. Itse yritin, mutta tuli vain pää kipeäksi ja alkoi tekemään mieli mennä istumaan Esson penkille.
- Anonyymi
Käypä alakoulu uudestaan ,niin selviää ,opit lukemaan.
- Anonyymi
Lukea kyllä osaan. Kirjoittajalla näyttää olevan vain ongelmia kirjoittaa selkosuomea. Vinkkinä voisin antaa, että Microsoft Word on loistava ohjelma löytämään kirjoitusvirheitä. Halusin vain saada selville, mitä alkuperäinen kirjoittaja oikeen haki tekstillään. Koska nykyisestä kirjoituksesta ei oikeasti saa selvää, millä kannalla hän oli itse asiassa.
- Anonyymi
Huh huh ??! Ja heijaa.
- Anonyymi
Niin itseasiassa kirjoitin ihan tahallani tuollaisen version kyseisestä asiasta. Voisin leikkisästi heittää, kuin ennenvanhaan sanottiin tietyssä tilanteessa, et " annoin ymmärtää" ,mut ne eivät ymmärtäneet jne. Täs taitaa nyt olla samanlainen juttu vähän. Mut olennainen kaikesta huolimatta on tärkeintä. Mut tämä tästä !
- Anonyymi
Nyt vain rohkeasti hakemusta menemään, hakevan työntekijöitä. Varmaan työkkärin sivuilla linkki hakemukselle, sittenhän sen tiedät mimmonen paikka on, jos satut sinne pääsemään!
- Anonyymi
Routa ajanut monta "porsasta" takaisin aikojen saatossa, kun ovat käyneet
ensin kokeikelemassa vielä paremmassa paikassa!! - Anonyymi
Saattaa jopa rouvakin ajaa porsaan kotiin, ei sillä väliä ,kunhan ajaa . Kyyjärvelle.
- Anonyymi
Aagrrh lisää kaljaaa
- Anonyymi
Kaljaa betsetillä ei saa lisää ,ei jatkoon.
- Anonyymi
Päivääkään siel ollu selvän ja betonissa on paljon ureaa.
- Anonyymi
Aivan ,ymmärrän .Otan osaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2006168Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442317
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311427- 771402
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031397Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131326Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61266