Tommi Soidinmäki

Anonyymi

Miksi tää ihminen on kokoajan seiskasda. Nyt viimeisen kolmen viikon aikana varmaan 9 haastattelua ja viimeisin haastis antaa niin rajut häpeävibat ettei oo rajaa.

Kerran olen käynyt tuon ihmisen keikalla, ensimmäisen ja viimeisen kerran 🤣 Kaikenlaisia artisteja.

12

1233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voin allekirjoittaa tuon,ällöin artisti Maaritin jälkeen.

• Anonyymi

No julkisuutta nää haluaa, mainetta ja kunniaa hinnalla millä hyvänsä, että pysyy naama ihmisten mielissä. Vaikka sitten olisi kyseessä vain Seiska.

• Anonyymi

onko sitä roskalehteä pakko lukea ? Käyttäsit sinäkin aikasi järkevämmin ja lukisit muuta

• Anonyymi

Mites nyt suun panette mollaajat kun Tommin Saunaralli valittu parhaaksi .

• Anonyymi

Neljä ekaa albumia hyviä.

• Anonyymi

Tommi on paras laulaja ja tosi komea mies mä jumaloin tommia aina kaunis hyvä ihminen kohtelijas .herras mies

• En ole nähnyt Tommi Soidinmäestä paljon otsikoista. Joskus jotain olen huomannut ja joskus lukenut jotain hänen haastattelujaan. Ihan asiallisen oloinen mies.

• Joskus olen hänen musiikkiaankin kuunnellut.

• Anonyymi

Tykkään tommista paljon hän on komea mies todella ottasin tollasen kauniin jos sais hyvät piisit on tommilla .semppiä tommille elämään ja ois keikkoja paljon vaikka nyt korona rajoittaa .keikkoja hyvää kesää t.r.h.

• Anonyymi

Miehestä ei sanota kaunis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehestä ei sanota kaunis.

"ottasin tollasen kauniin"

• Anonyymi

Tommilla ei ääni kestä vetää koko keikkaa.
      Ukko joutuu pinnistelemään kaikki korkeat vedot että oikein pahaa tekee.
      Mistä lie johtuu ?
      Aika on mennyt ohi, ei voi mitään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4542
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      11
      2543
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      175
      1725
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      260
      1592
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1460
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      122
      1347
    7. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      9
      1277
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1269
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      76
      1242
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35