AMK kakkosvaiheen tulokset

Anonyymi

Milloin AMK:n kakkosvaiheen tulokset julkaistaan?

19

1503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      15.7 viimeistään

    • Anonyymi

      Ammattikorkeakouluun.fi-sivustolle on päivittynyt uusi tieto, että tulokset julkaistaan viimeistään 8.7. 2020 ja opiskelupaikka on otettava vastaan viimeistään 15.7.2020.

      • Anonyymi

        Toi on kyllä vanhaa tietoa. Tulokset tulee viimeistään 15.7! :) Eli ens viikolla voi jo osalle tulla tieto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on kyllä vanhaa tietoa. Tulokset tulee viimeistään 15.7! :) Eli ens viikolla voi jo osalle tulla tieto.

        Tänään tuli Amk Turku, ainaski myynti puolelle. Raja oli 40,3. Mikä mahto olla liikatalouteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään tuli Amk Turku, ainaski myynti puolelle. Raja oli 40,3. Mikä mahto olla liikatalouteen?

        Mistä sä löysit tämän? Opintopolustako?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sä löysit tämän? Opintopolustako?

        Hei kävin äsken opintopolussa ja oli tullut yhteen tieto että jäin varasijalle. Eli osasta alkaa tulla jo tietoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sä löysit tämän? Opintopolustako?

        Juu opintopolulla. Kiinostais vielä liiketalouden pisteraja


    • Anonyymi

      HAMKista oli itselle tullut ainakin tänään, ja suureksi yllätyksekseni olin yksi niistä VIIDESTÄ pääsykokeen perusteella kouluun päässeestä! 😁 Tieto- ja viestintätekniikan insinöörin opinnoista siis kyse, ja sinne oli muistaakseni hieman yli 50 pistettä alaraja.

    • Anonyymi

      Ensihoitajaksi 4. varasijalla :S

      Korkeammat pisteet oli kuin alin hyväksytty pistemäärä mutta kuulun pienempään kiintiöön niin varmaan aika mahdotonta hypätä tuosta opiskelupaikkaan.

      Onneksi olkoon kaikille ketkä sai paikan tai tulee saamaan!

    • Anonyymi

      Onko mahdollista päästä 60 varasijalta? Konetekniikka metropolia

      • Anonyymi

        mietin samaa ite oon kyl 65 varasijal


    • Anonyymi

      Onko mahdollista päästä 63 varasijalta? Konetekniikka metropolia
      Ja mitä se 63 tarkoittaa? Miten voisi olla että olen 63 jonossa ja sisään vaan 41?
      Tarkoittaako se että 63:stä otetaan 41 ja sitten olen jonossa 22? :D
      Mulla on myös toinen paikka, siellä olen varasijalla 165 ja sisään 70 ihmistä

    • Anonyymi

      Miten voi olla niin kaukana jonossa jos kokeessa on ollut vain 48 ihmistä? Ja itse olen 175 varasijalla?
      (12 sisään)

      • Anonyymi

        Itse pääsin korkeammalla omalla listallani olevaan kouluun kuin se jossa kävin pääsykokeen tekemässä. Eli ykkösvaiheen perusteella en olisi päässyt ykkösvalintaani mutta kakkosvaihe meni paremmin. Missä tahansa suoritetun pääsykokeen perusteella saattoi päästä toiseen kouluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse pääsin korkeammalla omalla listallani olevaan kouluun kuin se jossa kävin pääsykokeen tekemässä. Eli ykkösvaiheen perusteella en olisi päässyt ykkösvalintaani mutta kakkosvaihe meni paremmin. Missä tahansa suoritetun pääsykokeen perusteella saattoi päästä toiseen kouluun.

        Eli jos 2.vaiheen koe meni mulla huonompi, mutta 1 vaihe hyvin, voisin päästä sen perusteella?


    • Anonyymi

      Olen todistusvalinnan kautta varasijalla 3 tietotekniikan insinöörin koulutusohjelmaan ja pääsykokeen kautta varasijalla 11 ja sosionomipuolelle todistusvalinnalla varasijalla 5 ja pääsykokeen kautta varasijalla 7.

      En ole ensikertalainen. Tein aikoinaan virheen, kun otin korkeakoulupaikan vastaan alalta, joka ei sittenkään alkanut tuntua kiinnostavalta parin kuukauden opiskelun jälkeen ja lopetin kesken. En kuitenkaan eronnut koulusta ja vielä on mahdollisuus päästä takaisin. Jos koronatilanne vielä vanhempainvapaan jälkeen vaikuttaa negatiivisesti töihin niin menen opiskelemaan aiemmin valitsemaani alaa pitkin hampain.

    • Anonyymi

      Itse sain eilen tietää että pääsin savoniaan opiskelemaan😊

      • Anonyymi

        Mille alalle pääsit? Itsekin pääsin Savoniaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mille alalle pääsit? Itsekin pääsin Savoniaan :)

        Sosionomiksi pääsin opiskelemaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6153
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3916
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2299
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1910
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1353
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1030
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe