AMK kakkosvaiheen tulokset

Anonyymi

Milloin AMK:n kakkosvaiheen tulokset julkaistaan?

19

1551

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

15.7 viimeistään

• Anonyymi

Ammattikorkeakouluun.fi-sivustolle on päivittynyt uusi tieto, että tulokset julkaistaan viimeistään 8.7. 2020 ja opiskelupaikka on otettava vastaan viimeistään 15.7.2020.

• Anonyymi

Toi on kyllä vanhaa tietoa. Tulokset tulee viimeistään 15.7! :) Eli ens viikolla voi jo osalle tulla tieto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi on kyllä vanhaa tietoa. Tulokset tulee viimeistään 15.7! :) Eli ens viikolla voi jo osalle tulla tieto.

Tänään tuli Amk Turku, ainaski myynti puolelle. Raja oli 40,3. Mikä mahto olla liikatalouteen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänään tuli Amk Turku, ainaski myynti puolelle. Raja oli 40,3. Mikä mahto olla liikatalouteen?

Mistä sä löysit tämän? Opintopolustako?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei kävin äsken opintopolussa ja oli tullut yhteen tieto että jäin varasijalle. Eli osasta alkaa tulla jo tietoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu opintopolulla. Kiinostais vielä liiketalouden pisteraja

• Anonyymi

HAMKista oli itselle tullut ainakin tänään, ja suureksi yllätyksekseni olin yksi niistä VIIDESTÄ pääsykokeen perusteella kouluun päässeestä! 😁 Tieto- ja viestintätekniikan insinöörin opinnoista siis kyse, ja sinne oli muistaakseni hieman yli 50 pistettä alaraja.

• Anonyymi

Ensihoitajaksi 4. varasijalla :S

Korkeammat pisteet oli kuin alin hyväksytty pistemäärä mutta kuulun pienempään kiintiöön niin varmaan aika mahdotonta hypätä tuosta opiskelupaikkaan.

Onneksi olkoon kaikille ketkä sai paikan tai tulee saamaan!

• Anonyymi

Onko mahdollista päästä 60 varasijalta? Konetekniikka metropolia

• Anonyymi

mietin samaa ite oon kyl 65 varasijal

• Anonyymi

Onko mahdollista päästä 63 varasijalta? Konetekniikka metropolia
      Ja mitä se 63 tarkoittaa? Miten voisi olla että olen 63 jonossa ja sisään vaan 41?
      Tarkoittaako se että 63:stä otetaan 41 ja sitten olen jonossa 22? :D
      Mulla on myös toinen paikka, siellä olen varasijalla 165 ja sisään 70 ihmistä

• Anonyymi

Miten voi olla niin kaukana jonossa jos kokeessa on ollut vain 48 ihmistä? Ja itse olen 175 varasijalla?
      (12 sisään)

• Anonyymi

Itse pääsin korkeammalla omalla listallani olevaan kouluun kuin se jossa kävin pääsykokeen tekemässä. Eli ykkösvaiheen perusteella en olisi päässyt ykkösvalintaani mutta kakkosvaihe meni paremmin. Missä tahansa suoritetun pääsykokeen perusteella saattoi päästä toiseen kouluun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse pääsin korkeammalla omalla listallani olevaan kouluun kuin se jossa kävin pääsykokeen tekemässä. Eli ykkösvaiheen perusteella en olisi päässyt ykkösvalintaani mutta kakkosvaihe meni paremmin. Missä tahansa suoritetun pääsykokeen perusteella saattoi päästä toiseen kouluun.

Eli jos 2.vaiheen koe meni mulla huonompi, mutta 1 vaihe hyvin, voisin päästä sen perusteella?

• Anonyymi

Olen todistusvalinnan kautta varasijalla 3 tietotekniikan insinöörin koulutusohjelmaan ja pääsykokeen kautta varasijalla 11 ja sosionomipuolelle todistusvalinnalla varasijalla 5 ja pääsykokeen kautta varasijalla 7.

En ole ensikertalainen. Tein aikoinaan virheen, kun otin korkeakoulupaikan vastaan alalta, joka ei sittenkään alkanut tuntua kiinnostavalta parin kuukauden opiskelun jälkeen ja lopetin kesken. En kuitenkaan eronnut koulusta ja vielä on mahdollisuus päästä takaisin. Jos koronatilanne vielä vanhempainvapaan jälkeen vaikuttaa negatiivisesti töihin niin menen opiskelemaan aiemmin valitsemaani alaa pitkin hampain.

• Anonyymi

Itse sain eilen tietää että pääsin savoniaan opiskelemaan😊

• Anonyymi

Mille alalle pääsit? Itsekin pääsin Savoniaan :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mille alalle pääsit? Itsekin pääsin Savoniaan :)

Sosionomiksi pääsin opiskelemaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      8
      3316
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1848
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1556
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      75
      1156
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      60
      966
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      32
      940
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      208
      861
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      813
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      806
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      758
    Aihe