Onneks siinä sulussa kestää hieman, niin ehtii mamut viel teidän vikisijöiden vaimoja vetelee kunnolla jäähyväisiks :)
0Äänestä
Anonyymi
kyllä teki pano hyvää.
0Äänestä
Anonyymi
Kaikki tietää että näillä miehillä on pisimmät sormet.
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä teki pano hyvää.
nii teki..aitia ja tutarta...isa juo liika paljo.
0Äänestä
Anonyymi
Kyllä Jämsän parhaat miehet sieltä löytyy
0Äänestä
Anonyymi
Voi kun jänskää, en kestä, kohta repeen
0Äänestä
Anonyymi
Todennäköisesti ne muuttaa kaupungin vuokra-asuntoihin, niitä näkee entistä enemmän katukuvassa jatkossa.
0Äänestä
Anonyymi
Mutta ei tule uusia enää, toivottavasti
0Äänestä
Anonyymi
Osa on jo muuttanut,
0Äänestä
Anonyymi
Eivät häivy, paperimiehet ovat pysyy. Ihanaa.
0Äänestä
Anonyymi
Oi onnen päivää. Parempi kuin joulu. Nyt kukkahattu tädit joutuu tuomaan julkisuuteen piiloitetut "partamuksut" . :) Kerrankin hyviä päätöksiä.
0Äänestä
Anonyymi
Valtion kulut moninkertaistuvat, uudet vuokra-asunnot ja vokit maksetaan vaikkei asukkaita oliskaan. Vokeista tehty pitkät maksusopimukset ulkomaisille rosvoyhtiöille, sopimuksien purkaminen tulisi vielä kalliimmaksi, ettekö tiedä mihin kus..n on jouduttu
0Äänestä
Anonyymi
Olen siitä päivästä lähtien kun vokki tuli jämsään, sanonut että lähden ottamaan pienet kännit heti kun tämän uutisen tavoitan että vokki loppuu jämsästä. Nyt puhelin pekkanen soitettu ja lähden ottaan maljan tämän ilon ja onnen asialle.... olen enemmän kuin mielissäni.
0Äänestä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Vastaukset 15
Vanhimmat
Ei.
Lähtivät jo
Onneks siinä sulussa kestää hieman, niin ehtii mamut viel teidän vikisijöiden vaimoja vetelee kunnolla jäähyväisiks :)
kyllä teki pano hyvää.
Kaikki tietää että näillä miehillä on pisimmät sormet.
nii teki..aitia ja tutarta...isa juo liika paljo.
Kyllä Jämsän parhaat miehet sieltä löytyy
Voi kun jänskää, en kestä, kohta repeen
Todennäköisesti ne muuttaa kaupungin vuokra-asuntoihin, niitä näkee entistä enemmän katukuvassa jatkossa.
Mutta ei tule uusia enää, toivottavasti
Osa on jo muuttanut,
Eivät häivy, paperimiehet ovat pysyy. Ihanaa.
Oi onnen päivää. Parempi kuin joulu. Nyt kukkahattu tädit joutuu tuomaan julkisuuteen piiloitetut "partamuksut" . :) Kerrankin hyviä päätöksiä.
Valtion kulut moninkertaistuvat, uudet vuokra-asunnot ja vokit maksetaan vaikkei asukkaita oliskaan.
Vokeista tehty pitkät maksusopimukset ulkomaisille rosvoyhtiöille, sopimuksien purkaminen tulisi vielä kalliimmaksi, ettekö tiedä mihin kus..n on jouduttu
Olen siitä päivästä lähtien kun vokki tuli jämsään, sanonut että lähden ottamaan pienet kännit heti kun tämän uutisen tavoitan että vokki loppuu jämsästä. Nyt puhelin pekkanen soitettu ja lähden ottaan maljan tämän ilon ja onnen asialle.... olen enemmän kuin mielissäni.