Wokki irtisanottu

Anonyymi

Jämsässä loppuu vastaanottokeskus,on irtisanottu,häipyykö nyt nuo lempipojat maisemista.
Jes,jes,jes.

15

69

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei.

• Anonyymi

Lähtivät jo

• Anonyymi

Onneks siinä sulussa kestää hieman, niin ehtii mamut viel teidän vikisijöiden vaimoja vetelee kunnolla jäähyväisiks :)

• Anonyymi

kyllä teki pano hyvää.

• Anonyymi

Kaikki tietää että näillä miehillä on pisimmät sormet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kyllä teki pano hyvää.

nii teki..aitia ja tutarta...isa juo liika paljo.

• Anonyymi

Kyllä Jämsän parhaat miehet sieltä löytyy

• Anonyymi

Voi kun jänskää, en kestä, kohta repeen

• Anonyymi

Todennäköisesti ne muuttaa kaupungin vuokra-asuntoihin, niitä näkee entistä enemmän katukuvassa jatkossa.

• Anonyymi

Mutta ei tule uusia enää, toivottavasti

• Anonyymi

Osa on jo muuttanut,

• Anonyymi

Eivät häivy, paperimiehet ovat pysyy. Ihanaa.

• Anonyymi

Oi onnen päivää. Parempi kuin joulu. Nyt kukkahattu tädit joutuu tuomaan julkisuuteen piiloitetut "partamuksut" . :) Kerrankin hyviä päätöksiä.

• Anonyymi

Valtion kulut moninkertaistuvat, uudet vuokra-asunnot ja vokit maksetaan vaikkei asukkaita oliskaan.
      Vokeista tehty pitkät maksusopimukset ulkomaisille rosvoyhtiöille, sopimuksien purkaminen tulisi vielä kalliimmaksi, ettekö tiedä mihin kus..n on jouduttu

• Anonyymi

Olen siitä päivästä lähtien kun vokki tuli jämsään, sanonut että lähden ottamaan pienet kännit heti kun tämän uutisen tavoitan että vokki loppuu jämsästä. Nyt puhelin pekkanen soitettu ja lähden ottaan maljan tämän ilon ja onnen asialle.... olen enemmän kuin mielissäni.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      106
      1344
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      807
    3. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      54
      696
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      691
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      124
      604
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      30
      551
    7. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      526
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      185
      519
    9. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      31
      517
    10. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      60
      505
    Aihe