Täysi vastike rahalle. UusiOpel AStra 1.4 Turbo 145 hv, Automaatti

Anonyymi

Talvella ennen korona sulkujen alkua tilasin uuden Astra 1,4 turbon jota ei saa kuin automaattina. Tämä on minulla jo ties monesko uutena ostettu Opel, sillä vaihdoin Volkkarista Opeliin jo noin 30 vuotta sitten.

Automaatti vähän alkuun hirvitti ja vierastikin muutaman äkkistopin verran, mutta nyt kun olen päässyt sinuiksi sen kanssa, niin manuaaliin en enää vaihtaisi.
Tämä on muutenkin ehdottomasti paras ja monipuolisimmin varusteltu auto joka allani nyt on.
Vaikka varustelupaketit korottivat loppuhintaa ja välirahaa, niin niiden tuoma ajomukavuus ja automaattiset turva toiminnot ovat todella sellaista, joita ei useista paljon kalliimmista autoista edes löydy ja saa rahalla hankituksi, auto kun lähes ajaa itse itseään ja huomioi myös kaupunkinopeuksilla jalankulkijat ja muun liikenteen.
Uusi automaatti myös kiihtyy ja jopa paremmin kuin aikaisempi 150 hv. käsivaihteinen Astrani.

Ei voi kuin todeta, että sain täyttä vastiketta sille välirahalle jonka vaihdossa autosta maksoin ja ainakin vielä tämä Opel on aito saksalainen, jota PSA Groupe ei ole pilannut ranskalaiseen muottiin vaikka onkin merkin nykyinen omistaja.

4

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hienoa kuulla, kyllä automaatti on ehdoton.Ittellä isossa Pösössä 607.

Opelkaan ei ole ranskisten tavoin koskaan noussut premium-luokkaan vaikka on sakemanni. Mutta väliäkö tuolla?:)

• Anonyymi

Koeajoin ja täytyy sanoa, että ärhäkkä menopeli on tuo uusi Astra. Vähän jäi vielä erimielisyyttä automyyjän kanssa välirahan suuruudesta jota pitää vielä hiukan hieroa.
      Ehkä syksyllä nykyinen Skoda on jo vaihtunut Opeliin ja alla on uusi Astran automaatti.

• Anonyymi

Vai aito saksalainen?
      Kai tiesit että nuo moottorit ja automaattivaihteisto on Kiinan Chevroletilta.

• Anonyymi

Vanhaa opelmiestä ottaa kohta pumpusta kun opelit on täynnä ranskalaista ja kiinalaista rihkamaa. Eihän niitä muuten voisi myydä niin halvalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      197
      6841
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2026
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1678
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1380
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1228
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1055
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      977
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      919
    Aihe