Onko käyneitä. Mitä mieltä alueesta?
Mäntylä caravan
12
1925
Vastaukset
- Anonyymi
Se on matkaparkki eikä mikään caravan alue.
- Anonyymi
Alue mainostaa itseään caravan alueena mikä on hyvinkin harhaanjohtavaa. Matkaparkki se kuitenkin on ja siitä ei pääse mihinkään.
- Anonyymi
Hieno alue. Ollaan oltu useasti.
https://saaramaa-camping-fi.book.direct/fi-fi- Anonyymi
Onko Saaramaa-camping vielä olemassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Saaramaa-camping vielä olemassa?
Minun käsitykseni mukaan Saaramaa camping olisi sama alue kuin Mäntylä caravan, mutta Mäntylä caravan olisi vain matkaparkkina Saaramaa campingin porttien ulkopuolella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun käsitykseni mukaan Saaramaa camping olisi sama alue kuin Mäntylä caravan, mutta Mäntylä caravan olisi vain matkaparkkina Saaramaa campingin porttien ulkopuolella.
Mäntylä ja Saaramaa ovat kartan mukaan ainakin eri kohdissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäntylä ja Saaramaa ovat kartan mukaan ainakin eri kohdissa.
Saaramaa ja Mäntylä eivät liity kyllä mitenkään toisiinsa vaan ovat ihan eri omistajan ylläpitämiä alueita. Saaramaa on leirintäalue ja Mäntylä matkaparkki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saaramaa ja Mäntylä eivät liity kyllä mitenkään toisiinsa vaan ovat ihan eri omistajan ylläpitämiä alueita. Saaramaa on leirintäalue ja Mäntylä matkaparkki.
Onko jollain kokemuksia jommasta kummasta alueesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko jollain kokemuksia jommasta kummasta alueesta?
Saaramaa camping on nykyään Venäläisen pariskunnan omistuksessa ja alueelle ei ainakaan toissa kesänä otettu lainkaan matkailuajoneuvoja vaan yrittäjät olivat keskittyneet täysin vain hotellin huoneiden vuokraukseen.
Mäntylä caravan on taas matkaparkki hiekkakentällä nuorisoseurantalon pihalla.
- Anonyymi
Rauhallinen ja hieman erillainen matkaparkki mihin moni on tottunut.
- Anonyymi
Paikallinen yrittäjä on selvästi sopeutunut nyky kulttuuriin ja jopa siihen että kuka tahansa ulkopuolinen voi käydä taloksi taloon.
- Anonyymi
Se on kyläyhdistyksen talo ja sitä voi vuokrata omaan käyttöön, mutta ilmaiseksi siellä ei saa majoittua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892