Mulla alkaa mennä tämä ihastelu

Anonyymi

ja ikävä jo vähän yli. Tarviin sun apua ja äkkiä. Huomasin istuvani parvekkeella ja miettiväni minkälainen karvoitus sulla (miehelllä) mahtaa olla siellä. Se tuli mieleen pitkästä kasvillisuudesta. Heräsin typerä hymy naamalla kun naapuri meni ohi. Auta mua. :)

55

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen minäkin miettinyt sinun karvoitusta ja muutakin. Useastikin.

      • Anonyymi

        Itsekin sitä muutakin useasti mutta karvoitus tuli nyt vasta mieleen. Miten voin olla näin ihastunut, rakastunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekin sitä muutakin useasti mutta karvoitus tuli nyt vasta mieleen. Miten voin olla näin ihastunut, rakastunut.

        En tiedä. Samaa mietin minäkin. Ja kaikkea muutakin, liikaakin. Sinua. Meitä, tai miksi meitä ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä. Samaa mietin minäkin. Ja kaikkea muutakin, liikaakin. Sinua. Meitä, tai miksi meitä ei ole.

        Ihan sama mulla, liikaa ja koko ajan. Miksi meitä ei ole.. Tuossa on illan kysymys ehdottomasti. Tai vuoden kysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama mulla, liikaa ja koko ajan. Miksi meitä ei ole.. Tuossa on illan kysymys ehdottomasti. Tai vuoden kysymys.

        Kyllähän minä vastauksen tiedän. Se johtuu minusta, tai siitä toisesta paremminkin. Mutta itseni kanssa kun pähkäilen, niin minun syytänihän se on, että meitä ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän minä vastauksen tiedän. Se johtuu minusta, tai siitä toisesta paremminkin. Mutta itseni kanssa kun pähkäilen, niin minun syytänihän se on, että meitä ei ole.

        Eiköhän sitä vikaa ole molemmissa, jos asiat ei etene vaikka tahtoa olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän sitä vikaa ole molemmissa, jos asiat ei etene vaikka tahtoa olisi.

        Luultavasti noin. En tiedä, onko sillä toisella tahtoa, ainakaan tarpeeksi. Ilmeisesti ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luultavasti noin. En tiedä, onko sillä toisella tahtoa, ainakaan tarpeeksi. Ilmeisesti ei.

        No sitten se en ole ainakaan mä, jos tahtoa puuttuu :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luultavasti noin. En tiedä, onko sillä toisella tahtoa, ainakaan tarpeeksi. Ilmeisesti ei.

        Miksi sä et voinut aikasemmin sanoa että sinua ei kiinnosta minä???? tiedätkö että jo ennen tätä palstaa mulle oli erittäin vaikeaa luopua sinusta mutta jos esimerkiksi olisit silloin suostunut irl jutella suoraan minulle niistä ajatuksista mitä pyysin niin Se olisi ehkä auttanut mutta päätit sitten kolme kk antaa minun luulla että sinulla on tunteita ja että saisin edes vilaukselta nähdä sinut! mutta en!!sä joka päivä kirjoitat kuinka paljon rakastat jotain sun menneisyydestä ja sitten vielä niitä Tinder panot ovat kuka tahansa paljon parempi kuin minä!! ja minulle et antanut edes mahdollisuutta kahville??? etkä edes yritä kertoo miksi en kelpaa sinulle mutta kaikki muut kelpaa???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitten se en ole ainakaan mä, jos tahtoa puuttuu :)

        Onko tämä toinen tietoinen siitä? Pelkkä tahto ei riitä, tarvitaan myös tekoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä toinen tietoinen siitä? Pelkkä tahto ei riitä, tarvitaan myös tekoja.

        Ei ole tietoinen varmaan juuri mistään, eli ei voi väittää niinkään päin että tahtoa puuttuisi. Ei voi sitäkään tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tietoinen varmaan juuri mistään, eli ei voi väittää niinkään päin että tahtoa puuttuisi. Ei voi sitäkään tietää.

        Eli sulla sama tilanne kuin minulla: pitäisi sille toiselle kertoa, että tahtoa riittäisi. Mutta sen toisen tahtotila on hämärän peitossa. Jotenkin se pitäisi selvittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sulla sama tilanne kuin minulla: pitäisi sille toiselle kertoa, että tahtoa riittäisi. Mutta sen toisen tahtotila on hämärän peitossa. Jotenkin se pitäisi selvittää.

        Juuri näin. Jotain toivoa sen toisen tahtotilasta on, mutta sehän voi olla toiveajattelua. Voihan olla että hän vaan on sellainen ja mä kuvittelen, että jotain molemminpuolista olisi. Mitä enemmän ihastusta, sitä enemmän toiveajatteluakin. Jotenkin se pitäisi selvittää, kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän sitä vikaa ole molemmissa, jos asiat ei etene vaikka tahtoa olisi.

        Ei välttämättä, jos toinen on vapaa ja toinen varattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei välttämättä, jos toinen on vapaa ja toinen varattu.

        Milloin olet päivittänyt tietosi? Juuri eilenkö se oli kun oli ketju että eron jälkeen ei enää
        halua kertoa uudesta tilanteesta, oletko varma että sinunkin olisi kannattanut tehdä vähän muuta kuin leikkiä tuntemista jonkun kanssa kuten tässä ketjussa. Itsehän osoitat ettei sen toisen oo välii. Te ootte ihan helvetin tyhmiä te täällä leikkivät jaa sitten ihmettelette kun mitään oikeaa ei tapahdu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei välttämättä, jos toinen on vapaa ja toinen varattu.

        Tietoa saa kyllä halutessaan ellei pidä loppuelämän mykkäkoulua yllä sinne oikeaan suuntaan, voihan olla niinkin että leikki täällä palstalla vie voiton yhteydestä sinne oikeaan suuntaan, ainakin mitä lukaisi läpi tämän maratonkommentaation.


      • Anonyymi

        Siinähän sitä elämän sisältöä sulla riittämiin, miettiä tuntemattoman aloittajan karvoitusta !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä. Samaa mietin minäkin. Ja kaikkea muutakin, liikaakin. Sinua. Meitä, tai miksi meitä ei ole.

        Kerronpa teille miksi teitä ei ole, koska te ette tee asian eteen mitään, täällä te kyllä vaihdatte ajatuksia vieraiden kesken toistenne karvoituksesta ja muuta yhtä sairasta ja sitten te vielä ilkeette ihmetellä miksi teitä ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin olet päivittänyt tietosi? Juuri eilenkö se oli kun oli ketju että eron jälkeen ei enää
        halua kertoa uudesta tilanteesta, oletko varma että sinunkin olisi kannattanut tehdä vähän muuta kuin leikkiä tuntemista jonkun kanssa kuten tässä ketjussa. Itsehän osoitat ettei sen toisen oo välii. Te ootte ihan helvetin tyhmiä te täällä leikkivät jaa sitten ihmettelette kun mitään oikeaa ei tapahdu.

        Tuo oli joku sivusta. Luulisin. Aloittaja se nyt ei ainakaan ollut. Olen vapaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän sitä elämän sisältöä sulla riittämiin, miettiä tuntemattoman aloittajan karvoitusta !!

        Toisen karvoituksen miettiminen saa olon aika villiksi. Suosittelen, jos olet ihastunut johonkin. Relaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin olet päivittänyt tietosi? Juuri eilenkö se oli kun oli ketju että eron jälkeen ei enää
        halua kertoa uudesta tilanteesta, oletko varma että sinunkin olisi kannattanut tehdä vähän muuta kuin leikkiä tuntemista jonkun kanssa kuten tässä ketjussa. Itsehän osoitat ettei sen toisen oo välii. Te ootte ihan helvetin tyhmiä te täällä leikkivät jaa sitten ihmettelette kun mitään oikeaa ei tapahdu.

        Päivittänyt tietosi? En ole somessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerronpa teille miksi teitä ei ole, koska te ette tee asian eteen mitään, täällä te kyllä vaihdatte ajatuksia vieraiden kesken toistenne karvoituksesta ja muuta yhtä sairasta ja sitten te vielä ilkeette ihmetellä miksi teitä ei ole.

        Mietin myös hänen varpaiden välejä, korvannipukoitaan, söpöjä pisamia ja hellusia hymykuoppia. Hänen asentoaan ja liikkeitään, hiusten väriä ja silmäripsien räpsymistä, ihanaa hellää ääntä. Tämä on ylittänyt ns. normaalin ihastumisen rajat jo aikapäiviä sitten. Olen myös vapaa, mutta saamaton nahjus. Pelottaa liikaa, tunteet peittävät järjen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin myös hänen varpaiden välejä, korvannipukoitaan, söpöjä pisamia ja hellusia hymykuoppia. Hänen asentoaan ja liikkeitään, hiusten väriä ja silmäripsien räpsymistä, ihanaa hellää ääntä. Tämä on ylittänyt ns. normaalin ihastumisen rajat jo aikapäiviä sitten. Olen myös vapaa, mutta saamaton nahjus. Pelottaa liikaa, tunteet peittävät järjen.

        Sulla on muuten paljon samanlaisia tuntemuksia kuin mulla. Normaalin ihastumisen kanssa tällä ei enää ole tekemistä. Kaikki toisessa on niin ihanaa. En tarkoita, että sä olisit hän, mutta ollaan samassa veneessä. Järjettömän ihastuneita. t. ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietoa saa kyllä halutessaan ellei pidä loppuelämän mykkäkoulua yllä sinne oikeaan suuntaan, voihan olla niinkin että leikki täällä palstalla vie voiton yhteydestä sinne oikeaan suuntaan, ainakin mitä lukaisi läpi tämän maratonkommentaation.

        Palsta vie voiton yhteydestä oikeaan suuntaan? Mieti nyt vähän. Eihän puolitutulle ihastukselle kerrota, että mietin muuten eilen sun karvoitusta. Turha sun on laittaa tämä palsta ja tosielämä samalle viivalle. Ei täällä olo ole sieltä pois. Täällä haaveillaan vähän ronskimmin ja siellä ollaan asiallisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on muuten paljon samanlaisia tuntemuksia kuin mulla. Normaalin ihastumisen kanssa tällä ei enää ole tekemistä. Kaikki toisessa on niin ihanaa. En tarkoita, että sä olisit hän, mutta ollaan samassa veneessä. Järjettömän ihastuneita. t. ap

        Jos maailmassa olisi oikeutta ja kauneudentajua, niin sinä olisit hän. Ainakin toivon, että pääset ihastelemaan kaivattuaisi ihan oikeasti eikä pelkästään mielikuvissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos maailmassa olisi oikeutta ja kauneudentajua, niin sinä olisit hän. Ainakin toivon, että pääset ihastelemaan kaivattuaisi ihan oikeasti eikä pelkästään mielikuvissa.

        Samaa toivon sulle. Ja samaa mieltä muustakin. Että molemmat saamme sen kehen noin hullusti ihastuimme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekin sitä muutakin useasti mutta karvoitus tuli nyt vasta mieleen. Miten voin olla näin ihastunut, rakastunut.

        Taitaa riittää että kaivat hattuhyllyltä karvalakin vierellesi. Siinä on tarpeeksi karvoja, eikä se sano vastaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa riittää että kaivat hattuhyllyltä karvalakin vierellesi. Siinä on tarpeeksi karvoja, eikä se sano vastaan!

        Jaa. Luin ylen uutisista, että ihmiset on innostunut auton vuokrauksesta. Onkohan minileasing tulevaisuutta, hmmm..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa. Luin ylen uutisista, että ihmiset on innostunut auton vuokrauksesta. Onkohan minileasing tulevaisuutta, hmmm..

        Koeajo viikonlopuksi että tietää mistä maksaa?


    • Anonyymi

      Lähetänkö kuvan?

      • Anonyymi

        Lähetä heti. Saanpa siitä sitten numeron ja voidaan jutskata vähän muustakin.


    • Anonyymi

      Tänään ollut taas hankala päivä. Koko päivän.

      • Anonyymi

        Millä tapaa hankala? Mulla on ikävä häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tapaa hankala? Mulla on ikävä häntä.

        No se. Ajatukset pyörinyt vain hänessä eikä oikein mitään saa tehtyä. Ei edes halua tehdä, olla vaan ja unelmoida. Kun ei muutakaan voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se. Ajatukset pyörinyt vain hänessä eikä oikein mitään saa tehtyä. Ei edes halua tehdä, olla vaan ja unelmoida. Kun ei muutakaan voi.

        Sitähän se ikävä on. Mulla on nyt illalla ollut jotenkin levollinen olo. Tuntunut siltä että kyllä hän jossain on olemassa ja jotain vielä tapahtuu, suuntaan tai toiseen. Luottavainen olo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän se ikävä on. Mulla on nyt illalla ollut jotenkin levollinen olo. Tuntunut siltä että kyllä hän jossain on olemassa ja jotain vielä tapahtuu, suuntaan tai toiseen. Luottavainen olo.

        Mulla ei ole levollinen olo. Siellä jossain hän on eikä minun kanssani, vaikka pitäisi. Siis mun mielestä pitäisi. Voi olla, että hänellä on oma mielipide, joka ei laske minua mukaan millään tasolla. Jos maailman kirjat ja kohtalon jumalat on aivan sekaisin, niin hän miettisi samoja, mitä minä nytkin, mutta minusta. Surullista minusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei ole levollinen olo. Siellä jossain hän on eikä minun kanssani, vaikka pitäisi. Siis mun mielestä pitäisi. Voi olla, että hänellä on oma mielipide, joka ei laske minua mukaan millään tasolla. Jos maailman kirjat ja kohtalon jumalat on aivan sekaisin, niin hän miettisi samoja, mitä minä nytkin, mutta minusta. Surullista minusta.

        Hän saattaa miettiä ihan samoja. Et voi tietää. Vaikka jos mä olisin hän. En muuta ajattelisi kuin sua ja vaan sua koko ajan.
        Jos ihastus on päättömän iso niin eikö se silloin ole molemminpuolista? Miten sen muuten voi selittää? On se, luotetaan siihen. Mä menen nukkumaan kun väsyttää paljon. Hyvää yötä sulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän saattaa miettiä ihan samoja. Et voi tietää. Vaikka jos mä olisin hän. En muuta ajattelisi kuin sua ja vaan sua koko ajan.
        Jos ihastus on päättömän iso niin eikö se silloin ole molemminpuolista? Miten sen muuten voi selittää? On se, luotetaan siihen. Mä menen nukkumaan kun väsyttää paljon. Hyvää yötä sulle.

        Olisitpa hän. Silti, jos olisitkin, niin mitään ei tapahdu. Korjataan tilanne? Sinä tahollasi ja minä täällä.Tehdään kaipauksistamme totta ja todellisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisitpa hän. Silti, jos olisitkin, niin mitään ei tapahdu. Korjataan tilanne? Sinä tahollasi ja minä täällä.Tehdään kaipauksistamme totta ja todellisuutta.

        Korjataan vaan. Ei se helppoa ole eikä tapahdu sormia napsauttamalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjataan vaan. Ei se helppoa ole eikä tapahdu sormia napsauttamalla.

        Miksi ei ole helppoa? Onko esteitä? Itselläni ei ole, mutta hänestä en tiedä, eli se suurin este on oma saamattomuuteni. Jos hän napsauttaisi sormiaan, vaikka ryömisin hänen luokseen. Tuo lauseesi: "Jos ihastus on päättömän iso niin eikö se silloin ole molemminpuolista?" antaa minulle toivoa. Tahtoisin usloa niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei ole helppoa? Onko esteitä? Itselläni ei ole, mutta hänestä en tiedä, eli se suurin este on oma saamattomuuteni. Jos hän napsauttaisi sormiaan, vaikka ryömisin hänen luokseen. Tuo lauseesi: "Jos ihastus on päättömän iso niin eikö se silloin ole molemminpuolista?" antaa minulle toivoa. Tahtoisin usloa niin.

        Ei ole esteitä mulla. En vaan tiedä missä niitä sormia hänelle napsuttelisin nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole esteitä mulla. En vaan tiedä missä niitä sormia hänelle napsuttelisin nyt.

        Ensi kerralla kun kohtaatte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensi kerralla kun kohtaatte?

        Pitää yrittää, riippuu vähän tilanteesta toki :)
        Sä myös ensi kerralla kun kohtaatte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää yrittää, riippuu vähän tilanteesta toki :)
        Sä myös ensi kerralla kun kohtaatte.

        Yritän! Oon kyllä niin ujo, että voi olla hankalaa, mutta jos rohkaistun tarpeeksi, niin sitten. Kerranhan se vaan kirpaisisi, Pitää itselle kertoa se, niin ei pelottaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritän! Oon kyllä niin ujo, että voi olla hankalaa, mutta jos rohkaistun tarpeeksi, niin sitten. Kerranhan se vaan kirpaisisi, Pitää itselle kertoa se, niin ei pelottaisi.

        Muista tämä:
        Jos ihastus on päättömän iso niin eikö se silloin ole molemminpuolista.
        Luotetaan siihen, mä ainakin luotan vaikka sitten nolaisin itseni niin, että pitää muuttaa Kolumbiaan piiloon jatkossa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista tämä:
        Jos ihastus on päättömän iso niin eikö se silloin ole molemminpuolista.
        Luotetaan siihen, mä ainakin luotan vaikka sitten nolaisin itseni niin, että pitää muuttaa Kolumbiaan piiloon jatkossa :)

        Toi pitää yrittää muistaa kyllä. ja uskoa, että se toinen on yhtä sekaisin, kuin minäkin :)


    • Anonyymi

      Kierrän ne usein rusetille ja naisilla on aina hauskaa.

    • Anonyymi

      Hyvä se on ja huomasin että on vatsalihakset palautuneet mitäpä väliä sillä komea kuori,,,

      • Anonyymi

        Komeus ja varakkuus minkäs teet tähän on totuttu ei sen kummempaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komeus ja varakkuus minkäs teet tähän on totuttu ei sen kummempaa.

        Tehkää oma aloitus siitä miten nättejä ja rikkaita olette. Ei kiinnosta.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      329
      4019
    2. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      24
      2256
    3. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      20
      1483
    4. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      39
      1384
    5. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      33
      1336
    6. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      24
      1268
    7. Herätys nyt vittu!

      Laihduta hyvänen aika
      Ikävä
      125
      1218
    8. Hävetkäämme!

      Rydman saa jatkaa. Hymyili leveästi haastattelujen aikana. Mikä meissä on vikana kun tuollainen "mies" ministerinä?
      Perussuomalaiset
      81
      1202
    9. Älkää käyttäkö tunnisteita

      Täällä pesii muutama mt-tapaus, joka alkaa esittää teitä ja pilaa välinne kaivattuun. Alat kuvitella että se kaivattusi
      Ikävä
      36
      1111
    10. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      49
      1100
    Aihe