Mukavaa luettavaa :)

Anonyymi

Irtisanottavat vastaanottokeskukset sijaitsevat Jämsässä, Kemissä, Lieksassa, Siilinjärvellä, Mänttä-Vilppulassa, Punkalaitumella ja Hangossa. Jämsän vastaanottokeskus irtisanotaan syyskuun loppuun mennessä ja loput viimeistään joulukuun lopussa. Vähennettyjä paikkoja kertyy yhteenlaskettuna 1220.

22

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lieksan lehti kirjoittaa, että Lieksassa ei purematta niellä vokin lakkauttamista. Vielä otetaan yhteyttä Migrin ja yritetään tehdä kaikkemme, että se peruttaisiin. 😉

      • Anonyymi

        Mihinkähän päin nämä kullanmurut sijoitetaan. riesaksi muille asukkaille. ja taas saavat muuttoavustukset huonekalurahat ym. ym. ym


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihinkähän päin nämä kullanmurut sijoitetaan. riesaksi muille asukkaille. ja taas saavat muuttoavustukset huonekalurahat ym. ym. ym

        Lieksassa on kotimajoituksessa jo 40 kullanmurua. Nyt äkkiä laatimaan kotimajoitus-hakemuksia, että voi valita parhaat päältä ja että ei jää ihan ilman. Uskon hakemuksia tulevan niin runsaasti, että joudutaan tuomaan muualta päin lisää. Tämäntapainen ratkaisu tyydyttänee jokaista halukasta majoittajaa. Nyt vain hakemukset vetämään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mihinkähän päin nämä kullanmurut sijoitetaan. riesaksi muille asukkaille. ja taas saavat muuttoavustukset huonekalurahat ym. ym. ym

        Tietenkin heidät sijoitetaan muihin vastaanottokeskuksiin. Hehän ovat turviksia jotka vasta odottavat hakemustensa käsittelyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lieksassa on kotimajoituksessa jo 40 kullanmurua. Nyt äkkiä laatimaan kotimajoitus-hakemuksia, että voi valita parhaat päältä ja että ei jää ihan ilman. Uskon hakemuksia tulevan niin runsaasti, että joudutaan tuomaan muualta päin lisää. Tämäntapainen ratkaisu tyydyttänee jokaista halukasta majoittajaa. Nyt vain hakemukset vetämään.

        Kai ne majoittajat maksavat elättiensä kulut?
        Tämähän pitäisi saada pakolliseksi, ei tarttis pitää heitä kenneleissä. Kuhunkin ruokakuntaan puolenkymmentä urosta, ehkä siinä syntyvyyskin lisääntyisi.


      • Anonyymi

        Sekö on sinun suojatyöpaikkasi?


    • Anonyymi

      Niin. Aloittajan älynväläys. Kun pakolaisia kuitenkin on pakko ottaa vastaan, niin johonkin heidät on sijoitettava kotoutumisen ja muun ajaksi.

      • Anonyymi

        Ei suinkaan ole pakko ottaa näitä turisteja. Pakolainen on ihan eri asia. Pakolaiseksi tekeytymällä ja satuja keksimällä pääsee näköjään pitkälle. Ei nämä vieraiden rikkaiden öljyvaltioiden nuoret soturit ole mitään pakolaisia. On vain tullut tehdyksi jotain, jonka takia tulee äkkilähtö. Sehän on niin, että minä kyllä saan vaikka tappaa ketkä haluan, mutta kukaan ei saa tappaa minua. Ei edes hipaista. Minut pitää saada turvaan, katos kun minua vainotaan.


    • Anonyymi

      Lopetetaankos se ikuinen elämä lonkarehtamalla, jot vastatkoon jokainen luojan kartanossa elämästään ja kustanuksistaan, tämä on taivaasta luotua elämän tarkoitusta.

    • Anonyymi

      Puupääpersuilla ei juuri muuta mukavaa luettavaa ole vähään aikaan ollutkaan ja mikä tässäkin luettavassa on tosimukavaa on se, että Suomen solmimat kansainväliset sitoumukset ja velvoitteet eivät muutu miksikään. Heh.

      • Anonyymi

        Eipäs nuo valtauslähetilät syvemälle suomeen ole enään viitsineet asettua
        - helsinki seutu on näille kiintopiste, mistä suomalaisuuven nakertaminen nyt on voimissaan

        tuhhomme varmuus on jo käsin kosketeltavissa


      • Anonyymi

        Juuri niin. (Harvoin näillä palstoilla puhutaan järkeä.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niin. (Harvoin näillä palstoilla puhutaan järkeä.)

        Tarkoitan "järjellä" tuota kommentoijaa, joka aivan oikein sanoi, että puupääpersuilla ei ole ymmärryksen hiventä tajuta, että Suomea sitovat kansainväliset sopimukset ja muun muassa YK:n ihmisoikeussopimus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipäs nuo valtauslähetilät syvemälle suomeen ole enään viitsineet asettua
        - helsinki seutu on näille kiintopiste, mistä suomalaisuuven nakertaminen nyt on voimissaan

        tuhhomme varmuus on jo käsin kosketeltavissa

        "Tuhomme varmuus..." on varmuutta siitä, että oikeistopopulistit ja persu-pönttöpäät ovat viemässä yhteiskuntiamme Hitllerin ja fasismin suuntaan. Sille tietenkin pitää panna stoppi laajalla kansanrintamalla ja niin tapahtuu!


      • Anonyymi

        Ihan demareita kannattavana duunarina vastustan tätä turvapaikkaturismia. Nuo tyypit vaeltaa läpi Euroopan tänne pohjoiseen, kun täällä saa parhaat edut, eivät ole oikeita pakolaisia. Se Geneven pakolaissopimus on tehty 50-luvulla, ei sovi tähän päivään.

        Mutta sinä olet varmaan niitä vokin suojatyöpaikassa olevia, jotka kiihkeästi toivoo lisää muslimeita Suomeen, että helppo työpaikka säilyisi. Sinunkaltaiset eivät välitä siitä, että nuo muka turvaa hakevat muslimit, ovat Suomelle pelkkä haitta. Lisää työttömiä ja lisää rahanmenoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tuhomme varmuus..." on varmuutta siitä, että oikeistopopulistit ja persu-pönttöpäät ovat viemässä yhteiskuntiamme Hitllerin ja fasismin suuntaan. Sille tietenkin pitää panna stoppi laajalla kansanrintamalla ja niin tapahtuu!

        Kuinkas teidän kommareiden kävi 1918, kun aloitte riehumaan.

        Tuli itku silmään.


        terv,

        oikeistolainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tuhomme varmuus..." on varmuutta siitä, että oikeistopopulistit ja persu-pönttöpäät ovat viemässä yhteiskuntiamme Hitllerin ja fasismin suuntaan. Sille tietenkin pitää panna stoppi laajalla kansanrintamalla ja niin tapahtuu!

        Antifasistit ovat tämänpäivän fasisteja,joku viisas on sanonut ja on harvinaisen oikeassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitan "järjellä" tuota kommentoijaa, joka aivan oikein sanoi, että puupääpersuilla ei ole ymmärryksen hiventä tajuta, että Suomea sitovat kansainväliset sopimukset ja muun muassa YK:n ihmisoikeussopimus.

        Vain tyhmä noudattaa itselleen epäedullisia sopimuksia.
        Vanha sanonta,että tyhmän eväät syödään ensin pitää edelleenkin paikkansa.


    • Anonyymi

      Loppuu se hellureit tyylit, mutta liian kauvan saatiin tätä solutusta pitääkin yllä ja nimenomaan lieksan kautten ruuhitus etapista konsanaan

    • Anonyymi

      Tämä ei varmaan liity aiheeseen, mutta taiteilijana jäin miettimään, että mitähän väriä saadaan kun sekoitetaan keskenään punaista ja vihreää.

      • Anonyymi

        Ei kannata hätäillä koska ei mene kauan kun Putin miehittää meidän matupitoisen valtiomme, eli ollaan kuten Ukrainassa. Putin jatkaa valtakauttaan ja Suomen kohtalo on sinetöity. Nato ei auta koska emme ole muuta kuin Naton ystäviä ja ystävät voi hädän hetkellä unohtaa.


    • Anonyymi

      -> Kansanedustajan poliittisten puheiden syytesuojaan ette koske, vihervasemmisto!

      Haes ja lue, järellä kerrotua suomalaisuuta

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe