Olen ostamassa itselleni A2 pyörää, osaako kukaan sanoa mikä pyörä olisi minulle hyvä? Haluisin kovastasti supermoton, mutta kadulle tarkoitettu pyörä olisi parempi kuin kisakäyttöön, pyörän täytyisi kuitenkin olla kevyt, sillä olen itse aika siro ja lyhyt. Plussaa olisi myös halvat kustannukset sekä pitkät huoltovälit. Kyykyt eivät minua miellytä oikeastaan ollenkaan 😄
Mikä olisi hyvä pyörä
Anonyymi
3
194
Vastaukset
- Anonyymi
Miten olis joku Ktm Duke tyyppinen?
- Anonyymi
Suzuki drz 400 sopii aika hyvin noihi kriteereihin jos sellasen löydät jostain. Ei mikään kevyin tai tehokkain supermoto mutta käyttäjäystävällisempi kuin nuo kisavehkeet.
Joku sopiva kyykky voisi tarjota pidemmät huoltovälit ja jos et ole vielä omistanut kyykkyä niin suosittelen kokeilemaan... - Mieli voi muuttua.
Niitä myös on tarjolla käytettynä hyvin toisin kuin muutamia hassuja supermotoja joten hankinta olisi helpompaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995305Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453573Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4432496Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2521537Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121291- 851289
- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1381139