Anastacian uusin levy on aivan huippu!Siitä päivästä lähtien kun ostin tämän levyn en ole kuunnellut mitään muuta,ihanastí tulee se konsertti mieleen kun näitä biisejä kuuntelee:)Heavy on my heart on varsinki ihanan koskettava kappale,huomasin että Anastacia oli itteki melkein tippa linssissä kun laulo tätä...Voi kunpa Anastacia tulis vielä joskus Suomeen keikalle...
Anastacialla hyvää musaa!!!
4
825
Vastaukset
- Nimetön
Siis oon täysin samaa mieltä et Anastacia on aivan kurko!!!mäkin ostin cd:n ja nyt se on suunnilleen puhki kuunneltu.Kun menin konserttiin(joo olin myös siellä :])olin vähän että "anastacia...ääh..no joo..." mut kun tulin pois niin ihan fiilareissa menin ostaa sen levyn!ja kylä kannatti!!aivan mainioita biisejä ja oli muuten ihan helvetin hyvä show!:D
- freakydeaky
yhdyn samaan!Anastacia todellakin rokkaa!Toivottavasti se tulee vielä joskus Suomeen konsertoimaan!Keikka räjäytti tajunnan xD
- Anastacia-Fani 4-ewer!!!...
Olitko sinäkin siellä konsertissa,hesassa?minä päivänä?mä olin torstaina 10.3.05...mailaa mulle pliis!!!
- Anastacia
Jep!! Oon samaa mieltä! Anastacialla on ihan huippu ja persoonallinen ääni. Kuuntelen tässä just Anastacian jukeboxii samalla. ;)
Se ei oo onneks mikää Britney2 tai jotai sellasta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741124
- 751121
- 481014
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104968- 51935
- 33717
- 49704
- 52617
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34607Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118557