Anastacian uusin levy on aivan huippu!Siitä päivästä lähtien kun ostin tämän levyn en ole kuunnellut mitään muuta,ihanastí tulee se konsertti mieleen kun näitä biisejä kuuntelee:)Heavy on my heart on varsinki ihanan koskettava kappale,huomasin että Anastacia oli itteki melkein tippa linssissä kun laulo tätä...Voi kunpa Anastacia tulis vielä joskus Suomeen keikalle...
Anastacialla hyvää musaa!!!
4
784
Vastaukset
- Nimetön
Siis oon täysin samaa mieltä et Anastacia on aivan kurko!!!mäkin ostin cd:n ja nyt se on suunnilleen puhki kuunneltu.Kun menin konserttiin(joo olin myös siellä :])olin vähän että "anastacia...ääh..no joo..." mut kun tulin pois niin ihan fiilareissa menin ostaa sen levyn!ja kylä kannatti!!aivan mainioita biisejä ja oli muuten ihan helvetin hyvä show!:D
- freakydeaky
yhdyn samaan!Anastacia todellakin rokkaa!Toivottavasti se tulee vielä joskus Suomeen konsertoimaan!Keikka räjäytti tajunnan xD
- Anastacia-Fani 4-ewer!!!...
Olitko sinäkin siellä konsertissa,hesassa?minä päivänä?mä olin torstaina 10.3.05...mailaa mulle pliis!!!
- Anastacia
Jep!! Oon samaa mieltä! Anastacialla on ihan huippu ja persoonallinen ääni. Kuuntelen tässä just Anastacian jukeboxii samalla. ;)
Se ei oo onneks mikää Britney2 tai jotai sellasta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983