Anastacian uusin levy on aivan huippu!Siitä päivästä lähtien kun ostin tämän levyn en ole kuunnellut mitään muuta,ihanastí tulee se konsertti mieleen kun näitä biisejä kuuntelee:)Heavy on my heart on varsinki ihanan koskettava kappale,huomasin että Anastacia oli itteki melkein tippa linssissä kun laulo tätä...Voi kunpa Anastacia tulis vielä joskus Suomeen keikalle...
Anastacialla hyvää musaa!!!
4
809
Vastaukset
- Nimetön
Siis oon täysin samaa mieltä et Anastacia on aivan kurko!!!mäkin ostin cd:n ja nyt se on suunnilleen puhki kuunneltu.Kun menin konserttiin(joo olin myös siellä :])olin vähän että "anastacia...ääh..no joo..." mut kun tulin pois niin ihan fiilareissa menin ostaa sen levyn!ja kylä kannatti!!aivan mainioita biisejä ja oli muuten ihan helvetin hyvä show!:D
- freakydeaky
yhdyn samaan!Anastacia todellakin rokkaa!Toivottavasti se tulee vielä joskus Suomeen konsertoimaan!Keikka räjäytti tajunnan xD
- Anastacia-Fani 4-ewer!!!...
Olitko sinäkin siellä konsertissa,hesassa?minä päivänä?mä olin torstaina 10.3.05...mailaa mulle pliis!!!
- Anastacia
Jep!! Oon samaa mieltä! Anastacialla on ihan huippu ja persoonallinen ääni. Kuuntelen tässä just Anastacian jukeboxii samalla. ;)
Se ei oo onneks mikää Britney2 tai jotai sellasta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815