Kesällä kerran

Anonyymi

Mökillä
Olin kumppanini kanssa vuokrannut mökin viikonlopulle. Pakkasimme koirat autoon ja lähdimme ajamaan kohti mökkipaikkakuntaa. Oli lämmin kesäpäivä ja ylläni oli vai lyhyehkö kukkamekko. Hiukseni olin solminut korkealle ponnarille, silmäni rajannut siististi ja punannut huuleni. Mieheni oli sonnustautunut mustavalkoisiin shortseihin. Ajelimme hiljakseen ja maisemista nauttien. Muutaman tunnin ajomatkan jälkeen saavuimme perille ja saimme mökkiimme avaimet. Mökki oli viehättävä pieni hirsimökki, jossa oli oma sauna. Veimme tavarat mökkiin ja lähdimme koirien kanssa pienelle kävelylenkille. Lämmin sää ja kauniit maisemat saivat minut yllättäen himokkaalle tuulelle. Lämpöinen kesätuuli hiveli reisiäni meidän kävellessämme rantaa pitkin. Suhteemme oli kestänyt jo useamman vuoden, mutta kuljimme silti rantaa pitkin käsi kädessä, kuin tuore pariskunta. Koin edelleen syvää rakkautta katsoessani sinuun päin.
Aikamme käveltyämme, palasimme takaisin mökille ja rupesimme saunan lämmitykseen. Katselin lämmityspuuhiasi hymyillen ja huomasin myös tietyn kiiman nousevan sisälläni. Ei mennyt kauaakaan, kun sauna lämpeni ja pääsimme löylyihin. Kiipesin viereesi lauteille ja katselin alastonta vartaloasi. Mieheni kullikin näytti tässä kohtaa jo elon merkkejä. Hänellä oli tapana ajella karvansa siistiksi, mikä mukavasti korosti hänen kaunista ja ihan hyvän kokoistakin elintään.
Aloit heittämään löylyä ja minä rentouduin edessäsi reidet avattuina, tarjoten sinulle suoran näkymän vasta ajellulle pillulleni. Kosteat vesipisarat valuivat hiljalleen vartaloani pitkin ja pilluni alkoi jo kimmeltämään kiimaansa. Heittelimme hetken löylyjä, kunnes laskeuduimme lauteilta suihkun puolelle. Suihku olikin saunan etunurkassa, joten matkaa ei ollut pitkälti.
Tulit taakseni ja otit saippuaa käteesi. Hellästi aloit hieromaan saippuaa selkääni ja siitä varovasti siirryit saippuoimaan myös rintojani ja pakaroitani. Nipistelit nännejäni ja suutelit kaulaani. Pyörähdin ympäri ja suutelin sinua kiivaasti kosteille ja kuumille huulillesi. Otin kyrvästäsi kiinni ja tein muutaman runkkausliikeen. Polvistuin eteesi ja otin vastapestyn kalusi suuhuni, samalla asetin käteni kalusi juurelle. Lipaisin huuliani, avasin suuni ammolleen, ja työntyessäni eteenpäin sekä hyväillessäni kielelläni poikaystäväni kyrpää tunsin lievän suolaisen maun suussani. Jatkoin imemistä ja kullin hyväilemistä käsilläni, kunnes kumppani nosti minut takaisin seisomaan, ettei laukeaisi käsittelyyni liian aikaisin.
Samalla hetkellä mieheni työnsi sormensa märälle pillulleni ja hieroi sitä hieman. Voihkaisin kovaäänisesti ja otin hänen kädestään kiinni, työntäen hänen sormiaan syvemmälle märkään vakooni. Hieroit pilluani taitavasti sormillasi ja työntelit niitä sisään ja ulos. Huohotin työntelysi tahdissa. Sormetus kiihtyi kiihtymistään ja vartaloni alkoi nytkähtelemään suuresta nautinnosta, ilmaisten miehelleni, että olin erittäin lähellä orgasmiani. Mieheni suu ja kieli tekivät samalla työtään nännieni ja kaulani ympärillä.
Yllättäen mieheni keskeytti sormettamisensa ja siirtyi taakseni työntäen minua ylävartalosta vasten saunan lauteita. Nojasin lauteisiin ja tunsin mieheni kyrvän pakaroitani vasten. Mieheni liikutteli kyrpäänsä märässä vaossani kiusoittelevasti edes takaisin. Anelin häntä jo työntymään sisään.
Mieheni tekikin työtä käskettyä ja otti minua lanteista kiinni ja alkoi työntämään kyrpäänsä kiduttavan hitaasti sisälleni. Pohjalle päästyään, hän pysyi hetken paikallaan, kunnes alkoi liikuttamaan itseään hitaasti edes takaisin. Olin sormetuksen jälkeen jäänyt jo niin lähelle orgasmia, että ei kestänyt tätä kauaa, vaan aloin huutamaan hyvää oloani kovaan ääneen. Kiimahuudoistani innostuneena miehenikin rupesi pian laukeamaan syvälle pilluni perukoille. Muutaman työnnön jälkeen mieheni vetäytyi ulos spermaa valuvasta pillustani ja kääntyi suutelemaan minua. Pesimme toisemme vielä uudestaan ja painuimme mökkiin yöpuulle väsyneinä ja tyydytettyinä.

0

1205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mitä ihmettä

        Kaipaat hänessä
        Ikävä
        103
        1545
      2. Välillä käy mielessä

        olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
        Ikävä
        78
        1184
      3. Mitä oikein

        Näet minussa? Kerro.
        Ikävä
        88
        1117
      4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

        Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
        Ikävä
        139
        1016
      5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

        Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
        Raamattu
        580
        975
      6. Mika Muranen juttu tänään

        Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
        Sananvapaus
        1
        937
      7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

        Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
        Tv-sarjat
        8
        882
      8. Kotipissa loppuu

        Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
        Kuhmo
        19
        852
      9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

        Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
        Tv-sarjat
        9
        694
      10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

        On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
        Kokkola
        8
        660
      Aihe