ostin tuossa viikko sitten hiiren ja näppiksen ja nyt hiiri lakkasi toimimasta. Mikä voi olla, ei kait nyt patterit näin äkkiä voi kulua loppuun. Valo kuitenkin palaa hiiressä sisällä, mutta no connect tuohon asemaan josta liitetty koneeseen. Näppis toimii kuitenkin moitteettomasti. Eilen vielä toimi ennen kun suljin koneen vaan tänä aamuna kun avasin, ei mitään liikettä. Piti kaivaa vanha hiiri käyttöön. Onko muilla ollut jotain samantapaisia ongelmia, vai huudanko tyhjään? Ottaa päähän kun tekee tällaista uusi hiiri. Auttakkeee joku!
Microsoft langaton hiiri
anne111111111
1
419
Vastaukset
- jussi
Miten kävi hiiren kanssa menikö takuuseen vai oliko jotain muuta.Minulla hajos samallainen hiiri muutaman kuukauden käytön jälkeen,vein liikkeeseen takaisin n.2viikkoa sitte ja tänään soitin sinne niin sanovat että maahantuoja miettii,että onko hiiri rikottu vai meneekö se takuuseen ja siihen menee noin kaksiviikkoa....... voi perk.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308