Kerrostalojen pihaistujat

Anonyymi

Taas on tullut se ihana vuodenaika, jolloin on pihaistujien ja pihakyttääjien suloinen kulta-aika. Joka aamu melkein kukonlaulun jälkeen alkaa aikaisin istuja saapumaan juorupenkille, ja siihen sitten vähitellen samanhenkisiä istujia sisätöistään vaeltaa. Siinä ruoditaan talon asujat, naapuritalon ja koko kylän asukit.
Istuntoa jatkuu kivasti talon varjossa iltauutisiin saakka. Sitä tässä ihmettelemään, että miten eläkeläisillä ja työttömillä on aikaa? Luulis että olisi muutakin elämää, mutta ei. Joka kesähelteillä sama juttu, ja samat nurkkakyttääjät koolla.

13

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pihalla ei saa olla, sisällä kun on niin syytetään jostain paukuttamisesta.

      Kannattaisko käydä hakemassa mielialalääkkeet

      • Anonyymi

        Nimenomaan eikö ap kykene mennä sanomaan suoraan näille ulko kukkujille jos noin henkeen ottaa voi hyvänen aika sentään 😂 🤣


    • Anonyymi

      No, kun ei meillä mummoillaei ole muuta tekemistä, kuin pohtia muiden elämää ja suunnitella, mitä jäynää seuraavaksi naapureille keksisi , kun ja jos ei muuta keksitä niin sit paukutellaan ja jysätetellään oikein kunnolla, ai, ai, että myö nauretaan sit mahakippurassa, kun naapureita ketuttaa, kun eivät voi asialle mitään.

      • Anonyymi

        Ja minä kyylä otan tuon kaiken ylös äänittämällä ja kuvaamalla repikää siitä fossiilit höhöhöö 😂😲


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minä kyylä otan tuon kaiken ylös äänittämällä ja kuvaamalla repikää siitä fossiilit höhöhöö 😂😲

        Anna mennä vaan, salakuuntelu on rikos, ja kyllä sulle saahaan lähestymiskielto ja häätö hommattua 🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Kuules, meet itte istuun sinne joskus, kato mitä tapahtuu... voi jopa rikastuttaa sun ruikutusta, saat kavereita joita sulta puuttuu. mukavaa kevättä.

      • Anonyymi

        16.03.2022 klo: 02:32....eikö tuohon aikaan ihmiset nuku?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        16.03.2022 klo: 02:32....eikö tuohon aikaan ihmiset nuku?

        Joo, täällä tapahtuu yleensä yöaikaan , miksi ihmiset ei nuku yöllä? Hairiköivät sitten naapurien unta koluamalla ja askelluksillaan pitkin yötä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, täällä tapahtuu yleensä yöaikaan , miksi ihmiset ei nuku yöllä? Hairiköivät sitten naapurien unta koluamalla ja askelluksillaan pitkin yötä!!

        Tämä itkunauruhymiöitä "viljelevä" on ilmeisen sairas ihminen, jätämme hänen kommenttinsa omaan arvoonsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        16.03.2022 klo: 02:32....eikö tuohon aikaan ihmiset nuku?

        Mitä se sulle kuuluu kyylä. Hanki elämä tai mee nesteen hätäkokoukseen kuuntelemaan johtajan juttuja


    • Anonyymi

      Lumi sulaa, aurinko paistaa, lämmin föön-tuuli henkäilee. Kohta kulmakunnan juoru-ukot istuskelee koko päivän juorupenkeillää talojen nurkilla uteliaine silmineen ja terävine kielineen seuraten uteliaina kanssakulkijain elämää. Sellaista tämä on joka kesä, vallankin kevät. ☀️

      • Anonyymi

        Niin on ja osittain myös talvisinkin, tarvikekeskuksen nurkalla. Ärrällä.


    • Anonyymi

      On mukava istua ulkona auringon lämmittäessä kahvipullo vieressä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3199
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2811
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2628
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2598
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2466
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2315
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1753
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1707
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1570
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1426
    Aihe