Hei! Oon 12 vuotias tyttö. Onko normaalia että mun rinnat ei ole kehittynyt vielä yhtään? Ei edes yhtä vaihetta. Kaikilla mun kavereilla on jo murrosikä ja se on alkanut siihen aikaan millon yleensä se alkaa eli 10-11v. Katoin myös yhtä "murrosikä" nimistä sarjaa ja siinä sanottiin että rinnat alkaa kasvaa edes vähän jo 10-11v. En tiiä ketään henkilöä jolla 12 vuotiaana ei oo kehittynyt edes ensimmäiseen vaiheeseen rinnat. Onko normaalia?
Onko normaalia?
Anonyymi
3
177
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla alkoi just 12 vuotiaana kasvaa rinnat. Ja tää "murrosikä" -sarja... Sanoisin, että ihan paskaa sarja, kun tollasta väittää. Rintojen kasvu tai koko murrosikä voi alkaa vaikka kuinka paljon myöhemmin. Eikä siihen voi itse vaikuttaa paljoo. Ittee harmitti, kun murrosikä tuli kaikkien muiden jälkeen ja olin kaikki mun kavereita 20 sentti lyhyempi joskus 6 luokalla. Mut nyt (oon 15v) tilanne on tasoittunu ja tykkään mun rinnoista.
- Anonyymi
Mulla on sama:/ munkaan rinnat ei oo viel kasvanu ja oon 12
- Anonyymi
Daisarit on yliarvostettuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701419
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3231018- 43875
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html154702- 36699
- 40640
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548- 114536
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521