Hei! Oon 12 vuotias tyttö. Onko normaalia että mun rinnat ei ole kehittynyt vielä yhtään? Ei edes yhtä vaihetta. Kaikilla mun kavereilla on jo murrosikä ja se on alkanut siihen aikaan millon yleensä se alkaa eli 10-11v. Katoin myös yhtä "murrosikä" nimistä sarjaa ja siinä sanottiin että rinnat alkaa kasvaa edes vähän jo 10-11v. En tiiä ketään henkilöä jolla 12 vuotiaana ei oo kehittynyt edes ensimmäiseen vaiheeseen rinnat. Onko normaalia?
Onko normaalia?
Anonyymi
3
53
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla alkoi just 12 vuotiaana kasvaa rinnat. Ja tää "murrosikä" -sarja... Sanoisin, että ihan paskaa sarja, kun tollasta väittää. Rintojen kasvu tai koko murrosikä voi alkaa vaikka kuinka paljon myöhemmin. Eikä siihen voi itse vaikuttaa paljoo. Ittee harmitti, kun murrosikä tuli kaikkien muiden jälkeen ja olin kaikki mun kavereita 20 sentti lyhyempi joskus 6 luokalla. Mut nyt (oon 15v) tilanne on tasoittunu ja tykkään mun rinnoista.
- Anonyymi
Mulla on sama:/ munkaan rinnat ei oo viel kasvanu ja oon 12
- Anonyymi
Daisarit on yliarvostettuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot243417Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe132828- 282504
- 421927
- 531759
- 151740
- 451616
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola101468- 541444
Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta
Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule2641164