Hei! Oon 12 vuotias tyttö. Onko normaalia että mun rinnat ei ole kehittynyt vielä yhtään? Ei edes yhtä vaihetta. Kaikilla mun kavereilla on jo murrosikä ja se on alkanut siihen aikaan millon yleensä se alkaa eli 10-11v. Katoin myös yhtä "murrosikä" nimistä sarjaa ja siinä sanottiin että rinnat alkaa kasvaa edes vähän jo 10-11v. En tiiä ketään henkilöä jolla 12 vuotiaana ei oo kehittynyt edes ensimmäiseen vaiheeseen rinnat. Onko normaalia?
Onko normaalia?
Anonyymi
3
177
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla alkoi just 12 vuotiaana kasvaa rinnat. Ja tää "murrosikä" -sarja... Sanoisin, että ihan paskaa sarja, kun tollasta väittää. Rintojen kasvu tai koko murrosikä voi alkaa vaikka kuinka paljon myöhemmin. Eikä siihen voi itse vaikuttaa paljoo. Ittee harmitti, kun murrosikä tuli kaikkien muiden jälkeen ja olin kaikki mun kavereita 20 sentti lyhyempi joskus 6 luokalla. Mut nyt (oon 15v) tilanne on tasoittunu ja tykkään mun rinnoista.
- Anonyymi
Mulla on sama:/ munkaan rinnat ei oo viel kasvanu ja oon 12
- Anonyymi
Daisarit on yliarvostettuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 381830
- 50818
- 69786
- 108750
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7671Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35651Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15579- 58489
Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.144485