Hei! Oon 12 vuotias tyttö. Onko normaalia että mun rinnat ei ole kehittynyt vielä yhtään? Ei edes yhtä vaihetta. Kaikilla mun kavereilla on jo murrosikä ja se on alkanut siihen aikaan millon yleensä se alkaa eli 10-11v. Katoin myös yhtä "murrosikä" nimistä sarjaa ja siinä sanottiin että rinnat alkaa kasvaa edes vähän jo 10-11v. En tiiä ketään henkilöä jolla 12 vuotiaana ei oo kehittynyt edes ensimmäiseen vaiheeseen rinnat. Onko normaalia?
Vastaukset 3
- Anonyymi
Mulla alkoi just 12 vuotiaana kasvaa rinnat. Ja tää "murrosikä" -sarja... Sanoisin, että ihan paskaa sarja, kun tollasta väittää. Rintojen kasvu tai koko murrosikä voi alkaa vaikka kuinka paljon myöhemmin. Eikä siihen voi itse vaikuttaa paljoo. Ittee harmitti, kun murrosikä tuli kaikkien muiden jälkeen ja olin kaikki mun kavereita 20 sentti lyhyempi joskus 6 luokalla. Mut nyt (oon 15v) tilanne on tasoittunu ja tykkään mun rinnoista.
- Anonyymi
Mulla on sama:/ munkaan rinnat ei oo viel kasvanu ja oon 12
- Anonyymi
Daisarit on yliarvostettuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 109947
- 104904
Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki52671Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen34639Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.5541- 46535
- 56486
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää42485- 45457
Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle17456