Hei! Oon 12 vuotias tyttö. Onko normaalia että mun rinnat ei ole kehittynyt vielä yhtään? Ei edes yhtä vaihetta. Kaikilla mun kavereilla on jo murrosikä ja se on alkanut siihen aikaan millon yleensä se alkaa eli 10-11v. Katoin myös yhtä "murrosikä" nimistä sarjaa ja siinä sanottiin että rinnat alkaa kasvaa edes vähän jo 10-11v. En tiiä ketään henkilöä jolla 12 vuotiaana ei oo kehittynyt edes ensimmäiseen vaiheeseen rinnat. Onko normaalia?
Onko normaalia?
Anonyymi
3
68
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla alkoi just 12 vuotiaana kasvaa rinnat. Ja tää "murrosikä" -sarja... Sanoisin, että ihan paskaa sarja, kun tollasta väittää. Rintojen kasvu tai koko murrosikä voi alkaa vaikka kuinka paljon myöhemmin. Eikä siihen voi itse vaikuttaa paljoo. Ittee harmitti, kun murrosikä tuli kaikkien muiden jälkeen ja olin kaikki mun kavereita 20 sentti lyhyempi joskus 6 luokalla. Mut nyt (oon 15v) tilanne on tasoittunu ja tykkään mun rinnoista.
- Anonyymi
Mulla on sama:/ munkaan rinnat ei oo viel kasvanu ja oon 12
- Anonyymi
Daisarit on yliarvostettuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971691
- 741474
- 501397
- 571316
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041288SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p9965- 36827
- 60771
- 49754
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41745